Goof schreef:Germie, zou je niet eens willen investeren in wat fijne hardloopkleding? Daar heb je veel meer aan.
Vwb sleutels; je hebt er maar 1 nodig onderweg, ofwel je huissleutel ofwel je autosleutel als je elders loopt. Die passen altijd in iedere zak. Sterker nog, je huissleutel kun je ook heel handig in je schoenveters knopen zonder dat je daar last van hebt.
Ik heb dus zo'n winterhardloopjasje gekocht onlangs. En een shirt met lange mouwen heb ik al. Dit zou genoeg moeten zijn, maar is voor mij bij echte vrieskou in het donker te weinig. Het is dus niet dat ik niets heb. Dit zou warm genoeg zijn, maar is het dus tot 0 graden wel, daaronder niet.
Maar ik heb in het verleden ook te vaak wat gekocht wat niet werkte. Niet specifiek voor hardlopen, maar wel voor fietsen, duiken, enz. En dat wil ik dus voorkomen. Van die sleeves over een hardloopjasje is misschien nog wat, maar ik zou dat graag eerst testen. Dat ze niet afzakken e.d. Je kunt in zo'n hardloopwinkel wel schoenen testen, zouden ze dat ook doen met kleding? Dat je gewoon 10 minuten heen en weer kunt rennen om te kijken of het echt wel lekker zit? Want online durf ik geen sportkleding te kopen.
Sleutels aan de veters al eens gehad, maar ik heb 2 sleutels aan 1 ring en dat rammelt. Dan werkt het bij mij beter om ze om m'n middel te knopen met een veter. Dan rammelen ze nog wel, maar niet meer op een voet. Maar ik heb liever gewoon een zak, haha. De trainingsbroek die ik nu draag is eigenlijk een prima kledingstuk om mee hard te lopen, daar heb ik eigenlijk geen last van, behalve gisteren wat te koud. Maar deze heeft dus wel fijne zakken. En dat die niet strak om de benen zit voel ik met hardlopen niet. Alleen met regen plakt het wat.