Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Dit is wel interessant nieuws:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1530647 ... lternatief
Zestigplussers die AstraZeneca weigerden, krijgen sneller een alternatief
Dorus schreef:Misschien gewoon om wat lucht te geven bij het afspraken plannen? Er zijn natuurlijk wel heel veel mensen uitgenodigd de afgelopen week en dat is ook net de generatie die al min of meer opgegroeid zijn met computers en voor wie online een afspraak maken misschien zelfs wel makkelijker is dan telefonisch.
Oscar schreef:'t Zou kunnen. Ik heb ergens iets (en vooral dat 'ergens' en 'iets') gehoord, maar dat maakt me nou niet bepaald een betrouwbare bron
CharleyT schreef:Pandora2 schreef:6 is de de halve ploeg zowat![]()
Is inderdaad hun goed recht om het niet te doen.
Geen idee hoe het hier bij onze ploeg is eigenlijk. Denk dat iedereen zich laat vaccineren.
Er zijn ook best al wat topsporters die de prik in een ander land gehaald hebben.
Nou niet echt zowat de halve ploeg. Het elftal bestaat uit 26 spelers(normaal 23) daar komen nog een hele stafleden bij.(trainers, fysio's, team arts, verzorging etc.) Dus 6 is niet de halve ploeg.
Pandora2 schreef:Hier levert AZ deze week niks dacht ik.
Janssen ook een pak minder dan voorzien. Er liggen 2 miljoen dosissen in de vriezer in Beerse te wachten op een grondige controle.
Dus ik vermoed dat voor heel Europa de leveringen vertraging zullen oplopen.
Citaat:straZeneca zal deze week minder vaccins leveren aan ons land dan tot nu toe werd verwacht, zegt Gudrun Briat, de woordvoerster van de federale Taskforce Vaccinatie, aan onze redactie. In plaats van de eerder gecommuniceerde 374.000 dosissen deze week zullen er maar 335.000 volgen. Ook het Vlaams Agentschap Zorg en Gezondheid bevestigt dat er deze week minder geleverd wordt dan oorspronkelijk beloofd. Voor volgende week staat er zelfs géén nieuwe levering op het programma. “En ook de weken nadien baden in een mist van onzekerheid”, zegt woordvoerder Joris Moonens.
Relaxed schreef:https://www.ad.nl/show/koning-heeft-eer ... a712026ac/
Dit soort nieuws berichten snap ik echt niet hoor.. Waar je je druk om kunt maken