Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 17:10

Gisteravond intensief hardgelopen maar dat was echt niet te doen. Vanavond wordt het wandelen. Smolt bijna tijdens het fietsen naar de appie :')

Morgen gelukkig wat koeler.

MuSLi

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 17:59

Wel lekker avondeten vandaag: volkoren wraps met kipshoarma, een flinke berg sla en een paar gekruide krieltjes en natuurlijk de knoflooksaus niet vergeten <3 geen idee of ik het straks nog steeds een goed idee vind tijdens het kickboksen, maar soit.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 18:09

Ik heb alle restjes in een salade gegooid, is het wel weer voor.

Afbeelding

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 18:24

@amandavd: je zou ook in het kader van bewegen vaker de trap kunnen nemen.
Ik ben vandaag 4 etages omhoog gelopen met de trap op het werk. Ook loop ik vaker met de trap naar beneden ipv de roltrap

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 19:57

Het is bizar heet vandaag inderdaad
Ik ben na het ziekenhuis bezoek neergestreken op een kampeerterrein. Komende dagen lekker even wandelen op de hei en vooral de bende thuis ontlopen. Ze komen morgen de vloer isoleren en dat geeft best een troep. Mijn man heeft daar geen problemen me, maar ik vind het vreselijk :o .
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 20:22

Ik hoop echt dat ik het morgen in huis afgekoeld krijg. Man wat een warmte, ben er echt niet goed van. 4 uur geslapen vannacht, hele dag gewerkt, daarna nog maar even gaan zwemmen. Dat was wel fijn, maar ik ben nu goed uitgeteld. :+

Ik heb mijn fietsding opgehaald voor onder het bureau. Het zal me benieuwen. :))

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 20:33

Is het bij jullie zo warm?

Hier was het overdag wel lekker. Best veel (zee)wind, prima tempratuur en niet plakkerig.

Nu met m'n lange broek en jas op stal. Ik heb het niet koud, maar m'n jas zou ik met deze wind niet uit willen.

Thuis was het wel warm. Maar met ramen open en dit windje koelt het snel af :D

O lekker Sharani! Wat een leuk bankje heb je.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 20:37

Ik weet niet zo goed wat het is. Op zich niet warmer dan andere dagen, wel warm natuurlijk maar hmm.. geen idee waarom ik er nu zo slecht op ga vandaag. Hopelijk een goede nachtrust, morgen afkoelen en dan zien we weer.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 20:45

Ik vond het net ook echt nog flink benauwd, was ook nog 30+ met wandelen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 20:55

Wij liggen nog lekker in de achtertuin. Daar heb ik een mooie loungesetbank, slaapt ook prima. Dus in geval van nood parkeer ik mezelf daar vannacht. :')

Wil morgen fit zijn als ik gaucho leer kennen uiteraard. :D

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 20:57

Haha dat schept meteen een band Snippergroen :')
Probeer dat nog maar eens goed te krijgen.

Schijtweer?? Hier nu 20 graden en een stevige bries. Helaas niet meer zo lekker om zoals ik me had voorgenomen nog lekker in de tuin te zitten, wel heel goed om t huis te koelen en door te laten waaien.
Bizar wat een verschillen tussen het zijn soms met t weer

Wauw gaucho. Zelfs jouw restjes zien er uit alsof ze uit een kookboek komen. Hier vandaag lekker makkelijk gegeten. Toen was t nog warm dus het zijn spring rolls met rauwkost en kipfilet als vulling geworden.

Hier nooit problemen met gebrek aan beweging. Fiets 4x per week naar m’n werk, fiets paar keer per week naar de paarden om daar ook veel stappen te zetten. Als er een keuze is trap of lift oid kies ik altijd voor de trap.
Alleen vrije zondagen met slecht weer kunnen wat dat aangaat nog een uitdaging zijn.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 21:14

Hier in het oosten was het echt vies warm vandaag. Benauwd en 34 graden. Gelukkig hebben we airco in huis.
Eten gaat heel goed *\o/*

Eten ziet er super uit Gaucho!

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 21:43

Hier in t westen vanmiddag ook. Enige wat we gedaan hebben op stal was pony’s uit de wei halen, wassen, laten eten en weer terug zetten. Bij t binnenhalen leek er al een klein windje te komen. Tegen de tijd dat we ze terugzetten was t echt lekker en toen we daarna eenmaal gegeten hadden werd t zelfs fris in de tuin.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 21:54

Het was vanmiddag echt schijtweer @Moi. Het was 32 graden, zo goed als windstil en vies plakkerig. Nee, echt helemaal niks voor mij. Gelukkig nu lekker afgekoeld (alleen het huis nog) -O-

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 22:29

Kosseh: dat is mijn slaapmat in een hoes, waardoor het een stoeltje wordt. Weegt niets en zit heerlijk.

Hier (regio ‘t Gooi) was het ook vreselijk warm, werd er vanmiddag helemaal naar van. Nu begint het te waaien en koelt het af, heerlijk. Heb mijn tent open, alleen de hordeur dicht en zag in de schemer de konijnen langs hoppen, zo leuk. Maar op deze manier is het best lekker slapen, denk ik.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 22:53

Allemaal wel last van de hitte dus?
Ik ook, gister nog flauwgevallen met infuus prikken (heb al ontelbare keren 1 gehad, met roeren en al en is mij 1 keer eerder gebeurd) en vandaag vreselijk misselijk en sterretjes zien met opstaan.
Morgen sporten met pt, hoop maar dat het goed gaat.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 23:13

Ik dacht vanmiddag even in het bos te gaan wandelen maar zelfs daar was het heet. Laatste stukje over zwart fietspad heen zonder schaduw nog heter maar wel mijn stappendoel gehaald. Gelukkig is het binnen altijd nog koeler dan buiten. Moest eigenlijk opruimen maar daar ben ik na het eten mee begonnen. Dus 10000 stappen + opruimen/huishouden een paar uurtjes(was een beetje achterstallig...).

We hadden gister een dagje uit en thuis pizza besteld, over de dag heen teveel gegeten, zeker met die pizza erbij maar het verschil was dat ik maar een halve op had, toen had ik genoeg, normaal zou ik hem helemaal opgegeten hebben, vandaag de andere helft als avondeten, totaal zal wel weer teveel zijn maar in ieder geval minder dan voorheen.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 10:30

Toch na precies 1 week -0.5 kilo *\o/*

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 10:49

hier maandag na mijn vakantie een dieptepunt. Na heel langzaam gestaag af te vallen zat ik weer terug op mijn startgewicht van 100 dagen geleden). Mezelf even wat strenger toegesproken en samen met mijn coach (pbp) een plan gemaakt om voor de volgende vakantie een (haalbaar) doel te zetten: 1,5 kg in 3 weken. En dan een plan voor mijn vakantie te maken om te zorgen dat ik het doel behoud en weer gestaag verder kan na mijn vakantie :)

Ik denk dat kleinere doelen zetten voor mij wel gaat helpen. Er hoeft niet extreem veel vanaf, maar daardoor stagneert (en schommelt) het een beetje. Hou teveel van eten :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 10:59

Bekend probleem :D

Ik probeer de focus op kwaliteit ipv kwantiteit te houden en de balans te houden met beweging.

Vanochtend uurtje gewandeld; verder vandaag rustig aan met eten want vanavond uit eten. Daar ga ik lekker van genieten :D

De Isey Skyr is volgende week 1+1 bij de Appie *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 11:01

Oh thanks gaucho!! Die ga ik inslaan! :9

Netjes toch Corine!
Wat rot, Moniek :(:)

Hier ook al gesport: uur gespind. Heb ik het etentje vanavond ook weer verdiend. :))

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 12:13

Hier vanochtend gestart op hetzelfde gewicht als gisteren. Zit wel middenin m'n cyclus, rondom eisprong, dus zal wel zo ongeveer daarmee te maken hebben.

Vanochtend "gesport" met de kleine man. Lees hij rent de hele gymzaal door en mama mag erachteraan :')

Straks als hij in bed ligt nog eventjes een rustig rondje hardlopen. Even de benen losgooien. Kijk er wel weer naar uit. Morgen lopen we met een Bokt hardloopclubje 18,5km offroad. Dus vandaag maar even niet te gek doen :P

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 12:17

Hier ook weer langzaam wat aan het opletten.
Ik kan nog steeds niet veel (bur out+ depressie). Maar er is een begin.
Ik doe nu bijna iedere dag 30 min wandelen met mijn nieuwe puppy <3
Vandaag heb ik 45 min gewandeld (en tussendoor nog even gezeten).

1x per week ga ik 30 min zwemmen en 2x per week doe ik apparaten bij de fysio van het multidiscipliniar team waar ik heen ga. Dat is zonder hegleiding, maar wel alles van te voren ingesteld. Dat gaat nog niet zo goed wqnt ik krijg hoofdpijn ervan.

Kwa eten gaat het langzaam de goede kant op. Met de leefstijl psycholoog kijk ik wat de oorzaak is van het emotieeten. Het is heel zwaar emotioneel, dus even wat rustiger aan doen.

Nu even lunchen met een boterham ei en strax zwemmen met mijn moeder *\o/*
Afbeelding

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:38

Change of plans. Ik was van plan om vanavond een rondje te doen, als hij op bed lag. Maar meneer wilde graag mee hardlopen, dus de kar gepakt en een rondje van 5km gedaan achterlangs bij de woonwijk (fietspad en schelpenpad)...

Afbeelding
Afbeelding

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 16:37

Gisteren had ik personeelsdag en ik wist van tevoren dat we een sloep zouden gaan varen. Voorheen had ik me dan niet eens bedacht om mijn bikini mee te nemen maar nu was het mijn doel om te gaan zwemmen als dat kon. En dus gewoon in bikini.
En... ik heb het gedaan *\o/*
Het leukste is dat ik super veel complimenten kreeg over mijn lichaam. Echt een dag waar ik van genoten heb en wat voor mij weer bevestiging is dat mijn leven zo veel leuker is met meer zelfvertrouwen! :):)

Ook heel leuk: ik werd direct tot kapitein benoemd :)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Gamova op 26-08-22 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt