Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lijkt me heel pijnlijk ook?
Is alleen ff heel koud bij de 1e km die ik gewoon wandel maar zodra ik ga rennen is het perfect en kan blijf ik op goede temperatuur totdat ik thuis ben. Mn loopmaatje heeft vaak een hemd, een lang shirt en nog een vest eroverheen aan en dan denk ik hoe zweet je daar niet uit hahaha.
maar als ik dan niet kort erna in bad zit of in goede warmte koel ik wel echt af.
Supervixen schreef:Mooie schoenen Katharinaa!
Hopelijk heb je er veel loopplezier mee. Brooks vind ik erg fijn, ik heb de ghost voor op de weg.
De brandweerkazerne is niet goed
Supervixen schreef:Mooie schoenen Katharinaa!
Hopelijk heb je er veel loopplezier mee. Brooks vind ik erg fijn, ik heb de ghost voor op de weg.
De brandweerkazerne is niet goed

Gem schreef:Je rug hè? Ik las het in je berichtengeschiedenis. Wat kan dat een ellende geven, heel veel sterkte Memus!
Katharinaa schreef:Memuska nog steeds op de sukkel, hopelijk snel beter. Ik zag op insta dat je toch weer was gaan zwemmen? Viel t wat mee qua 'vuilgevoel'?
xNavatu schreef:Ik ga als ze weer open zijn denk ik eens een bezoekje brengen aan een fysio..
Palmera schreef:Ik ben ook een koukleum na het hardlopen. En ben heel benieuwd waar dat aan ligt.