linoleum schreef:The cat, heb je alleen kilo's bijgehouden of ook cm? Zeker bij zo'n challenge waarbij je een relatief korte periode iets laat om te kijken of het resultaat heeft zou ik en wegen, en meten en foto's maken. Heb je veel meer manieren om te kijken of je vooruitgang hebt geboekt!
En wat navatu al zei, gewoon na je menstruatie nog een keer wegen. Wie weet wat er dan uit komt.
Nee, het was de weegschaal van de coaches die in eerste instantie ook de no sugar challange in gang hadden gezet. Dat is zo'n weegschaal die zogezegd ook je vetmassa en spieren enzo 'meet'. Sec had hier al eens aangegeven dat die eigenlijk niet zo betrouwbaar zijn, en daar ga ik nu helemaal in mee
ik ben echt wel vet kwijt, ik pas ondertussen zelfs in een kledingmaatje kleiner, men buik is minder. Maar dat ding beweert dat ik alleen maar spieren kwijt ben, terwijl dat volgens mij echt helemaal niet is. Maar nu hadden de coaches gisteren wel iets van 'ja je bent geen vet kwijt, je moet echt letten blablabla'. Terwijl ik echt zo goed mogelijk mee gedaan heb (buiten dat ene bananentaartje dan van men oma
). Maar dat is gewoon een beetje een 'domper op men feestvreugde' zeg maar dan. Dus gisteren had ik zoiets van fiets it, ik ga gewoon lekker een friet halen en een ijsje eten
Vandaag wel een beetje terug de goede kant op met men lijstje ^^
O: granenpannenkoek met kwark en banaan
L: Salade denk ik
T: wheyshake voor na de crossfit
A: volkoren brood met pindakaas
S: 1 - 1,5u crossfit (zelf wodjes verzinnen, open gymn vandaag)