en we krijgen weer een video met jeffree dat vind ik ook leuk
linoleum
Geplaatst: 23-03-16 21:13
Leverage schreef:
Ik hoop als eerste verkoop punten in NL
Dit vooral ja! Dat moet ze dan toch wel regelen. Ze heeft nog tot najaar...
Vind wel echt tof voor haar
Anoniem
Geplaatst: 23-03-16 21:48
Suus, wat een prachtige kleuren. Ben echt jaloers op jouw gezicht!
Ik vind zelf de palettes van TooFaced niet zo geweldig qua uiterlijk (product zal ongetwijfeld goed zijn hoor! maar vind de verpakking niet zo ), ben benieuwd of het uiterlijk ook anders is als Nikkie er iets mee gaat doen.
Zal zo mijn make up van vandaag eens posten, kreeg het niet goed op de foto helaas.
Ik ben nog even naar Uden geweest, maar wat een ellende... Veel lage kortingen ook. Vond wel dat de medewerkers zich top inzetten in de chaos!
Calanthe
Geplaatst: 23-03-16 22:18
Mag ik mij ook misschien melden? Ik heb eerst een tijdje meegelezen, maar toen was ik het topic soort van kwijt Ik ben niet zo heel erg van de make-up al vind ik het wel leuk (beetje concealer en als ik tijd over heb mascara ) en heb wel aardig wat van de drugstore, al staat een MAC lipstick (Vooral Please Me ) heel lang op m'n lijstje. Wat een mooie look Suus! Dat groen is echt enorm mooi en staat je goed! Heeft iemand toevallig de maybelline age rewind concealer? Heb m eens geswatcht toen ik in Duitsland was, zat enorm te twijfelen of ik hem nou wel/niet koop. Toch maar niet gedaan maar het trekt enorm omdat veel zeggen dat die juist zo goed is.
Anoniem
Geplaatst: 23-03-16 22:58
Kreeg de oogschaduw er niet goed op, maargoed. Ben wel helemaal verliefd op mijn nieuwe lipstick van MAC, Have Your Cake. Vind hem de perfecte variant van mijn Gwen Stefani Firebird, maar dan mat!
Ik gebruik de cc cream van Clinique, maar aan het eind van de middag zitten er dan schilfers op mijn voorhoofd en neus, terwijl die plekken normaal juist wat vettiger zijn. Heeft iemand van jullie een goede tip voor een bb of cc crème? Sinds gisteren gebruik ik als dag- en nachtcrème jojoba-olie