Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt ik kijk ze trouw iedere ochtend zodat ik weer even wat te lachen heb, eigenlijk best erg. Maar kan er gewoon niet serieus naar kijken en begrijpen dat iemand zo'n deel van zijn eigen privacy wil en kan vrijgeven.. Veseosunce schreef:Ik vind die vlogs van Mascha hilarisch.Echt ik kijk ze trouw iedere ochtend zodat ik weer even wat te lachen heb, eigenlijk best erg. Maar kan er gewoon niet serieus naar kijken en begrijpen dat iemand zo'n deel van zijn eigen privacy wil en kan vrijgeven..
SHOPPENNNN
ik vond Serena altijd fijn om blogs van te lezen omdat zij ook een vette huid heeft, hetzelfde geld voor Cynthia, de rest kijk ik meer YouTube voor reviews door youtubers uit de vs.. Vera camilla lees ik graag blogs maar filmpjes sla ik liever over, geen idee waarom

Veseosunce schreef:Ik vind die vlogs van Mascha hilarisch.Echt ik kijk ze trouw iedere ochtend zodat ik weer even wat te lachen heb, eigenlijk best erg. Maar kan er gewoon niet serieus naar kijken en begrijpen dat iemand zo'n deel van zijn eigen privacy wil en kan vrijgeven..
ik herken het probleem Hvelreki
ik wil nog teveel
).
Vind het een heel handig formaatje en de spiegel vind ik heel fijn! Tweede gele kleurtje heb ik bijna de pan geraakt, 3e kleur gebruik ik niet zo vaak, 3e en 4e kleurtje wel (4e ook voor wenkbrauwen), en de zwart af en toe. Eerste kleurtje ook af en toe, hangt er vanaf of ik een knallende highlighter wil of niet
Vind het wel fijn dat ie niet zo knalt want soms wil ik dat niet en mn andere highlighters knallen wel