Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
Ik heb bij nepnagels als eerste dit beeld (or worse) in mijn hoofd. Vind dat zo lelijk.
LadyMadonna schreef:Dan zal ik straks maar geen foto's posten van m'n wedstrijd nagels
Janinevv schreef:Vraagje als iemand binnenkort zijn gellak verwijderd zou die gene dan foto's willen maken?
Volgens mij zijn me nagels echt beschadigt.
Ga ze zo even kort maken en lekker insmeren.
Shenavallie schreef:Janinevv schreef:Vraagje als iemand binnenkort zijn gellak verwijderd zou die gene dan foto's willen maken?
Volgens mij zijn me nagels echt beschadigt.
Ga ze zo even kort maken en lekker insmeren.
Jouw nagel ziet er op de foto inderdaad erg beschadigd uit. Dat kan komen door zelf de gel lak eraf te pulken of doordat je vóór het plaatsen van de gel lak niet op de juiste manier gevijld hebt, of omdat je met al beschadigde nagels weer opnieuw bent gaan lakken. Je maakt het daarmee alleen maar erger. Inderdaad, de komende weken alleen maar 2x per dag smeren, smeren en nog eens smeren (zowel nagelriemen als de nagelplaat zelf).
Frummels schreef:Zie weer leuke creaties voorbij komen! Ben niet zo'n fan van matte lakjes, vind glimmend persoonlijk mooier
Mijn nagels beginnen weer een beetje op te knappen na het gellak-pulk-incident![]()
Ik laat ze nog even een weekje of twee zo. Heb er alleen verharder op en veel smeren met olie voor de nagelriemen
[ [url=m/ijJt9g.jpg]Afbeelding[/url] ]