Vind inderdaad jammer dat lijn wat bobbelig lijkt, maar kan nog bij trekken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PowerReiner schreef:Ik denk dat zo'n lijn ook onmogelijk recht gezet kan worden.
Ook al loopt hij helemaal over de ruggegraat (alhoewel hij onderaan meer links lijkt te liggen) is zo'n lijn onderhevig aan andere factoren. Iedereen staat anders, en niemand zn ruggegraat is kaarsrecht. Daarnaast is de ruggegraat ook een " hobbelig" oppervlak, dan maakt het niet uit hoe recht de lijn is gezet, vanuit bijna iedere ooghoek zal de lijn scheef lijken.
Vind de tattoo mooi, maar die lijn zou ik zelf ook weg gelaten hebben juist om deze reden.
Needje schreef:Gerrit kan echt suuuuper strak zetten. Dus als het er niet strak uitziet, is het ook niet strak bedoeld.
Mars schreef:Zonde die lange lijn, verder wel gave tattoo. Heb wel vaker bij sailors&crooks zitten kijken maar 'zie' op de een of andere manier altijd iets eraan waardoor hun werk t voor mij net niet helemaal is. Maar kan niet echt mijn vinger erop leggen waar dat door komt.
Morgen weer naar Mandy voor een vogeltje erbij op mijn onderarm
xNathaliee schreef:Hallo allemaal,
27 juli heb ik een afspraak staan om de overlijdingsdatum van mijn overleden (verzorg)pony te laten zetten. Ik hoop hiermee een stuk rust te krijgen. Ik zal een foto uploaden als hij staat
xNathaliee schreef:xNathaliee schreef:Hallo allemaal,
27 juli heb ik een afspraak staan om de overlijdingsdatum van mijn overleden (verzorg)pony te laten zetten. Ik hoop hiermee een stuk rust te krijgen. Ik zal een foto uploaden als hij staat
Trouwens een vraagje, ik ben nog op zoek naar een mooi lettertype. Ik zoek al op dafont.com en 1001freefonts.com maar weten jullie nog andere sites of lettertypes ? Ik wil iets sierlijks en het liefst schuingedrukt.