Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chessie

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:58

Vond ze allebei niet heel vervelend,
maar vanmorgen ripped level 1 toch weer leuker omdat ie nieuw is :D

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 16:00

Ik kom ook weer uit de meeleesmodus. Wat een prachtige koelkastplaatjes, Haha!
Moet bekennen dat ik een paar weken niet meer geshred heb. Ben er echt te moe voor als ik de hele dag heb gewerkt en naar Paardlief ben geweest. Nu is het werk ook wel redelijk inspannend voor het lichaam. Als ik dan thuis kom door naar paard, cursus voor werk leren en autotheorie leren. En dan gesloopt mijn bed in :o
Vandaag weer even een 6w6p doen! Dit topic helpt iig veel voor de motivatie! Dus wil elke vrije dag of korte werkdag weer iets doen van Jillian.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:08

Pfff ben net thuis van lange dag werken en heb totaal geen energie meer.. Ik zit kapot :+ Maar ik ga toch maar sporten denk ik.

Ik heb nog wel zin in wat motivatie plaatjes, dus als jullie dat leuk vinden zal ik zo wat posten! :D

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:18

Ik heb er ook nog wel een paar:

Afbeelding

Afbeelding

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:29

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:46

Afbeelding

Ghehehe <<)
Afbeelding

Afbeelding

Ik wil dat lichaam :+
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

caroliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:10

Ik heb gister een dagje overgeslagen, voelde me gewoon niet fit, vandaag wel heel erg spijt van gehad... Vanochtend dag 7 lvl 2 gedaan, en net lvl 1 van Ripped, vond 'm heel erg meevallen... Voor mijn gevoel is lvl 2 van shred een stuk pittiger :j

Hier ook nog van mij een bijdrage;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:15

Ik heb 5 dagen geskipt, doodziek geweest -O-
Ga maar weer opnieuw beginnen met dag 1 level 1 morgen :j

entless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 09:19

Ik meld mij ook weer, het is tijd vooe dag 2 level 2 van shred. En ik heb er zin in.

Dit topic is erg motiverend voor mij. Zeker met die plaatjes en uitspraken!
En voor mij nog een extra reden, ik wil in mijn droom trouwjurk passen volgend jaar :D

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 11:04

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 12:27

Aah ik hou echt van die motivatie plaatjes!

Ik had 3 dagen geskipt i.v.m. maandelijks feestje -O- maar vandaag eindelijk dag 10 van level 2 gehad! Op naar level 3, ik ben benieuwd..!

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 13:37

Wat een geweldige motivatie plaatjes :D

Ik heb net cardio-kickbox gedaan van Jillian, erg leuk voor de afwisseling! Morgen ga ik beginnen aan ripped :)

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 13:55

Ik heb gister geskipped, volde me echt niet oke. Hoop dat ik vanmiddag wat opknap en dan les 9 kan doen van level 1 :j
Baal dr echt van als ik niet kan trainen, het is gewoon verslavend :)
Dat ik vanmorgen 1,7! Kilo meer woog dan gister is ook echt een stok achter de deur en misschien tijd voor een nieuwe weegschaal :o

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:03

Raponsje schreef:
Negerzoen schreef:
Hoi allemaal! Ik kwam hier terecht via het dieettopic en ga nu nog even wat berichten teruglezen (OP wel gelezen) maar mijn belangrijkste vraag is hoe het na dit programma verder moet? Je wil je spieren natuurlijk wel behouden, maar ik weet niet of ik het vol hou om naast het hardlopen en fitnessen (wat 5 dagen pw in beslag neemt) óók nog eens elke dag een half uur dit te trainen. Dat gaat me een maand lukken, maar echt niet veel langer. Zou je ook effect blijven houden als je na afloop maar 3x in de week traint?

Ik neem aan dat je ook kracht training doet tijdens het fitnessen?
Dan moet het geen probleem zijn, zolang je daar een schepje bovenop doet na de shred.

Ik doe inderdaad krachttraining tijdens fitness, voornamelijk zelfs. En tijdens het hardlopen ook nog extra spieroefeningen. Dus ik begrijp dat als ik dat combineer met 3x pw onderhoud, mijn opgebouwde spieren aardig zouden moeten blijven? In dat geval wil ik vandaag ook graag beginnen :) Heeft Jillian ook onderhouds trainingen?

Aan welke hoeveelheid gewicht moet ik denken voor de gewichtjes? Deze zou ik dan even moeten halen bij de Decathlon o.i.d. En zijn er eventuele tijdelijke huis-tuin-en-keuken objecten die ik als gewichtjes kan gebruiken om mee te starten?

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:20

Thanks voor de motivatie plaatjes! Ik ga beginnen! 6weeks6pack en 30 min hoepelen!

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:57

Ik heb net level 2 dag 1 achter de rug.. Maar ménnn, wat zijn die oefeningen moeilijk, ben echt totaal gesloopt. En snap echt helemaal niks van de pengilian lunges and hamercurls, krijg t maar niet voor elkaar haha. Hoop dat morgen beter gaat... maar heb zo mn twijfels over level 2:P

Wipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 15:47

Heb net de laatste dag van level 2 erop zitten. Ben blij dat t voorbij is.... Had bij t begin van level 1 enkel m'n taille en navel gemeten, daar was na level 1 al van beide 7cm af. Na level 2 niks meer....
Maar voel wel dat mn benen en billen strakker zijn, die had ik niet durven meten dus kan niks over het verschil zeggen. Heb intussen wel al T-shirts/broeken die voorheen veel te strak zaten, die nu weer losser zitten.... én ik durf mezelf weer in de spiegel bekijken!!!!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 16:08

Ik heb gisteren ook geskipped, woeps! Maar ik was het hele weekend bij vrienden, werken, feesten, slapen. Er was geen moment dat ik thuis was om de shred te doen.. En om het bij vrienden te doen vond ik ook zo raar :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 17:14

ik heb drie dagen niet kunnen shredden omdat mn lijf me in de steek liet tijdens het maandelijkse, ik kan dan amper lopen, echt geen feestje... maar baal daar dus echt van ;( :\
morgen weer met frisse moed L3 overnieuw :j

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:01

Zo en daar ga ik: dag 9level 1. Ben nog niet helemaal topfit maar wordt nu al chagerijnig als ik eraan denk dat ik weer een dag geskipped heb.
Ben benieuwd of ik blijf staan :=

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:04

Dit was voor mij dag 34, dag 4 van ripped. Was stront chagrijnig, ik heb altijd na een tijdje een dip en dan kan niks goed gaan en ben ik na de work out nog chagrijniger dan ervoor :') Maar hij zit er weer op.

Die Running Man de tweede keer duurt zo vreselijk lang.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:11

Ik word helemaal gemotiveerd van al die plaatjes.. :D

Ik heb vandaag dag 8 van level 2 gedaan. Vind level 2 nog steeds super leuk om te doen, veel leuker dan level 1.
Heb besloten om als ik straks klaar ben met level 3 de Ripped in 30 te gaan doen, en daarna wil ik een 30 daags programma doen met 6W6P, BFBM, No More Trouble Zones en Kickbox cardio.. Weet alleen nog niet helemaal wat daar de beste samenstelling van is :+

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:18

Morgen nog 1x level 4 van Ripped doen en dan ben ik klaar! :)

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:47

En het zit erop, had er zo geen zin in en een kind wat vanuit zn kamer aan het schreeuwen was en de boel daar afbrak droeg ook
Niet echt bij aan mn motivatie maar ik heb het gedaan :)
Heb alleen wel pijn aan mn rechterscheenbeen nu. Toch iets verkeerds gedaan. Heb ik nog niet eerder gehad. Maar kan ook komen omdat ik gister een stuk ben gaan hardlopen want daar krijg ik a la minute pijn van in scheenbeen, dus dat het een gevolg van hardlopen is en teveel belast was bij de shred ofzo :j

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:06

Jaaa, ik hou van de motivatie plaatjes *\o/*
Ik ga de pc afsluiten en aan mijn shred beginnen... Dag 7, level 1 voor de tweede maal... Mijn gevreesde level 2 komt steeds dichterbij (steeds opnieuw begonnen met level 1). Maar ik merk dat ik de oefeningen zwaarder begin te maken omdat ik het anders te makkelijk afmaak allemaal (zwaardere gewichtjes, gewichten bij een aantal van de cardio-oefeningen)... Dus misschien is de overstap nodig.
Ook heb ik het gevoel dat mijn lichaam niet meer verandert. Maar ik kijk gewoon zo op tegen die plank oefeningen! Ik kan ze gewoon echt niet behoorlijk uitvoeren!