[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 14:25

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 14:36

Ja :')

Ik heb besloten zelf maar eens een blogpost te gaan schrijven over vreemde tattoo's, met dank aan dat artikel _O-

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 15:03

Mijn god hoe vaak kan je hetzelfde woord laten tattooëren, en dan nog eens een naam van iemand die je niet eens persoonlijk kent :')

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 15:04

_O-
God en die portretten van miley.... Inderdaad heeeeeel mooi :+

Mijn zoon krijgt zijn tattoo as maandag
Ik vind het wel erg tof dat ik het ontwerp heb getekend

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 15:05

Dat is gewoon echt creepy.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 15:13

Ik wilde eind 2013 ook een afspraak maken voor ontwerp en het zetten v mijn nieuwe tattoo, maar door het plotseling overlijden v mijn moeder is even alles on hold gegaan.
Al moet ik wel zeggen dat het qua ontwerp voor mij steeds duidelijker wordt. Dus misschien dat ik toch zelf ad slag ga met een ontwerp!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 16:43

_Micha_ schreef:
Gaaf Friem! Ik vind 'm heel erg cool! Wat komt er op je andere voetje? En weet je al hoe je ze in laat kleuren.

Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot mijn voeten eindelijk mogen!

Op mijn andere voet wil ik een koikarper die om een pioenroos heen buigt, de pioenroos voor mijn moeder en de koi voor mijn (stief) vader. in dezelfde stijl als uiltje :j

Voet zie je hier héél weinig getattooeerd, wel kleine dingen maar niet full zeg maar, meeste mensen zijn dus ook niet kapot van de plek maar dat maakt niet uit want ik vind het geweldig <3

Andere voet doe ik wel in de zomer, dit is echt k*t namelijk.. loop nog mank :')
Het zetten zelf vond ik echt giga meevallen maar de napijn daarintegen is de ergste die ik gehad heb :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 16:47

Jeetje dat is een flinke zwelling Friem! Maar hij is wel heel gaaf!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 16:48

ZusJacobs schreef:
Krissis schreef:

Dat vind ik juist wel, duidelijk.
En aangezien ik een moeder ben van een dochter <<)

Het is meer dat ik er wel twee vrouwen in zie, maar op een andere nogal intieme manier (of een man met lang haar ;) )

Maar ik heb gewoon een dirty mind, dat blijkt wel weer :')

Ben blij dat ik niet de enige ben, ik dacht al gelijk heel vunzig :')

wow die miley tattoo's.. wat een engerd :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 16:50

Jans schreef:
Jeetje dat is een flinke zwelling Friem! Maar hij is wel heel gaaf!

De zwelling is nu al de helft weer afgenomen, alleen nu is het een crime om mijn sok uit te trekken, moest net ff boodschappen doen en m'n sok zat dus vastgeplakt :') advies: rond april je voet laten doen :')

Ik verheug me enorm op mijn andere voet, eerst deze afmaken begin februari :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 16:51

Lekker met open schoenen lopen nu dus :Y) :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 16:53

Nee dan ga ik kapot ik hou niet van koud :') mijn timberlands zo wijd mogelijk, dat is wel te doen :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 17:06

Ik vind hem ook heel tof, Friemel! Vind zo'n tattoo die de hele voet bedekt heel mooi :j Maar hij gaat dus nog ingekleurd worden of niet?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 17:15

Ik vind het juist veeeel gaver om twee grote stukken op beide voeten te nemen dan iets kleins. Maar goed ik ga ook niet voor niets ook twee redelijke dingen er op laten zetten. :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:04

Yasmine, ja cognac/bruin met rood komt erbij :j ben normaal van de roze enzo maar dit moet wel stoer blijven :j

Micha wat ga je laten zetten? ik vind het ook veel mooier hele voet vol, voeten zijn lelijke dingen dus als je ze zo kan pimpen, perfect wat mij betreft :D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:06

Sall schreef:
_O-
God en die portretten van miley.... Inderdaad heeeeeel mooi :+

Mijn zoon krijgt zijn tattoo as maandag
Ik vind het wel erg tof dat ik het ontwerp heb getekend

Heb je een foto? Of heb ik er over heen gelezen?

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:47

naomi_g1998 schreef:
Tja, dat symbool word nu wel afgekraakt en zo maar voor mij heeft het een hele sterke betekenis en ik zet hem toch. Ik heb al gezegd dat we zoiets willen als symbool en niet gelijk die want die is zo van internet afgeplukt. In ieder geval bedankt voor de subtiele reacties over lesbische poppetjes etc? >;)

Fammiie_x, aah dus gewoon omdat je het mooi vond? Mooie tattoo in ieder geval! :)
OnlyFroukje, ja maar bij iedereen is de pijn anders dus ik probeer niet echt op ervaringen af te gaan eigenlijk. Heb ook eigenlijk geen idee of mijn pijngrens hoog of laag is. Heb wel een navelpiercing maar daar voelde ik niks van door de ijsspray dus daar kan ik het ook niet op baseren. :+

Zo had ik het absoluut niet bedoeld!! Het is gewoon wat ik erin zie.. Maar zoals ik al zei, ik heb echt een dirty mind.. De betekenis is heel mooi!

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:48

Heeft iemand ervaring met tattoo laten zetten op onderbuik? en hoe voelde dat?
nog 3 maandjes wachten dan wordt mijne gezet, nogal lange wacht rij (moet er 3 uur voor liggen)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:49

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 19:05

Ik heb een ontwerp beetje aangepast voor mijn pas overleden zus. Zij houdt van katten en vindt vlinders erg leuk/mooi. Van de staart maak ik de letter R, de eerste letter van haar naam.
Ik wil hem op mijn enkel zetten. Weet nog niet of er met schaduw gewerkt moet worden.. denk dat hij strak mooier is. Wat vinden jullie?
http://i42.tinypic.com/2ajxlsn.jpg

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 19:12

Ivonka schreef:
Ik heb een ontwerp beetje aangepast voor mijn pas overleden zus. Zij houdt van katten en vindt vlinders erg leuk/mooi. Van de staart maak ik de letter R, de eerste letter van haar naam.
Ik wil hem op mijn enkel zetten. Weet nog niet of er met schaduw gewerkt moet worden.. denk dat hij strak mooier is. Wat vinden jullie?

Heel mooi ontwerp. Omdat hij zo abstract is zou ik geen schaduw erin verwerken.

Nog heel veel sterkte :(:)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 19:42

Ivonka schreef:

Oh jeetje Ivonk wat schrikken..:(:) gecondoleerd.. Y;( ik denk eigenlijk dat hij wel mooi word met schaduw :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 19:43

wauw. sterkte! Wat een prachtig gebaar !!
Ik zou met de artist overleggen en kijken wat je zelf het mooist vind! En was je zus misschien heel netjes (zonder schaduw) of juist tegenovergesteld? gecondoleerd en een tof besluit!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 20:40

_Friemel schreef:
Yasmine, ja cognac/bruin met rood komt erbij :j ben normaal van de roze enzo maar dit moet wel stoer blijven :j

Micha wat ga je laten zetten? ik vind het ook veel mooier hele voet vol, voeten zijn lelijke dingen dus als je ze zo kan pimpen, perfect wat mij betreft :D

Precies mijn gedachten!
Op de ene voet komt alice die naar de boom staat te kijken waar ze voor het eerst de cheshire cat ziet. En op de andere voet de kat dus.
Denk dus dat de alice niet zo groot als die van jou gaat worden. Heb er nu al zin in :j

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 21:04

Hoi allemaal! Ik lees al een tijdje mee en dacht laat ik ook maar eens wat posten. Ik laat volgende week dinsdag samen met mijn moeder een tattoo zetten. Het word mijn eerste tattoo dus ben best zenuwachtig maar kijk er natuurlijk ook onwijs naar uit.Heb geloof ik niet de meest fijne plek uitgekozen als ik hier zo lees : mijn voet :')