[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yenni

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 18:31

Hoi! Ik heb een vraag...

Ik heb mijn haar 2 weken geleden geverft voor de 2de keer. Nu is het alweer helemaal dof en is het veel lichter geworden..... ben geneigt om naar mijn eigen kleur (donker blond) terug te stappen...

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 18:53

En wat is ie vraag ? :)

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 19:17

Oh sorry. Ben niet helemaal duidelijk... mijn vraag is hoe ik dat het beste kan aanpakken... ik wil niet oranje worden.

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 19:27

Hahaha oke duidelijk nu :)

Wat voor kleur heb je nu? Van donker naar lichtervind ik altijd lastig. Misschien kan je er een roodtint inverfen? Of ontkleuren met coler remover. Heb ik gister gedaan en ben erg tevreden over het product!

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 19:37

korbakimmy8 schreef:
Vandaag me haar gedaan met de color remover. Ik had een tijdje terug me haar geverft naar rood. Maar dat was bijna zwart met weinig rood. Niet zoals ik wilde dus.
Vandaag de color remover er overheen gedaan. Was de bedoeling het daarna te verfen naar een betere rood tint. Maar vins het wel een mooie kleur geworden.
Op de foto is het allemaal wat over belicht. Zal morgen even betere foto in daglicht maken. Ben iig tevreden over het product.
[ Afbeelding ]

Hier een andere voor en na foto.Afbeelding

Ik wil er nu nog een keer overheen met color remover. Alleen weet ik niet of ik weer de donkere tinten moet doen of nu de lichte tinten. Ik wil wel nog een stukje lichter namelijk. Daarna was ik het met zn kleur shampoo en geef me haar daarna even rust. Om het over een tijdje opnieuw te verven. Welke color remover is handig?

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 20:16

Kort terug had ik gepost over het paars in mijn haar wat je niet ziet. we gaan er donderdag mee terug. Maar eigenlijk wil ik niet dat ze het gaan proberen te verbeteren, maar wil ik gewoon mijn geld terug..

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 20:31

Ja geld terug vragen.
Verstandiger was om meteen terug te gaan.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 20:52

Nu is het gewoon bruin. De eerste keer is het geverft door de kapper in tint 5. (Weet niet of het jullie wat zegt) en mam heeft het 2 weken geleden geverft een tint donkerder.

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:16

Je kan de color remover gebruiken of proberen en als het anders uitpakt er weer een kleur overheem verven. En anders kapper? Of gwn uit laten groeie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:43

mirthheee schreef:
Kort terug had ik gepost over het paars in mijn haar wat je niet ziet. we gaan er donderdag mee terug. Maar eigenlijk wil ik niet dat ze het gaan proberen te verbeteren, maar wil ik gewoon mijn geld terug..

Daar ben je nu wel een beetje laat mee. Als ik kapster was en je kwam na een week terug met een kleur die slecht zichtbaar was zou ik ook zeggen dat heb je er gewoon uitgewassen met shampoo.. Waarom ben je niet gelijk terug gegaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 09:59

korbakimmy8 schreef:
Hahaha oke duidelijk nu :)

Wat voor kleur heb je nu? Van donker naar lichtervind ik altijd lastig. Misschien kan je er een roodtint inverfen? Of ontkleuren met coler remover. Heb ik gister gedaan en ben erg tevreden over het product!

Je kan er ook voor kiezen om het niet meer te verfen. Dan krijg je vanzelf je eigen haar kleur terug. Heb ik ook gedaan, het is even door bijten, maar ben erg blij dat ik heb door gezet! Geen uitgroei meer, geen rare kleuren ect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:03

Hebben jullie ook dat als je in de winter/herfst naar buiten moet dat je net een poedel lijkt? Door de wind en door een grote jas met een sjaal. Of dat je haar niet lijkt bij bepaalde kleding? Als ik bijvoorbeeld een net jasje aan heb, vind ik mijn haar altijd stukken beter zitten dan wanneer ik een gewone trui aan heb

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:15

mirthheee schreef:

Ik vrees inderdaad dat je daar nu behoorlijk laat mee bent, zoals Emma zegt.

Ik ben even gaan terug kijken naar de foto die je als voorbeeld had gegeven, maar dat is een foto waar je heel duidelijk ziet dat er gewoon paarse extensions tussen haar natuurlijke haar zitten. Je ziet duidelijk het verschil in textuur tussen haar eigen haar en die paarse extensions. Dus dat is op zich al geen geweldig goed voorbeeld om van te vertrekken, omdat het gewoon niet haar eigen haar is.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 18:23

Emmaa_ schreef:
mirthheee schreef:

Daar ben je nu wel een beetje laat mee. Als ik kapster was en je kwam na een week terug met een kleur die slecht zichtbaar was zou ik ook zeggen dat heb je er gewoon uitgewassen met shampoo.. Waarom ben je niet gelijk terug gegaan?

Geen tijd voor, kapper heeft overigens zelf voorgesteld om terug te komen :)

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 18:41

Mirthe: dat zijn toch gewoon ecxtentions die in het voorbeeld zitten? Ik zou idd terug gaan.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 18:43

Yenni schreef:
Mirthe: dat zijn toch gewoon ecxtentions die in het voorbeeld zitten? Ik zou idd terug gaan.

Geen idee, maar dan nog gaat het om het idee.

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 19:07

Color remover zit weer in me haar. Afwachten maar weer!!

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 19:33

Voor en na foto?

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 20:42

korbakimmy8 schreef:
korbakimmy8 schreef:
Vandaag me haar gedaan met de color remover. Ik had een tijdje terug me haar geverft naar rood. Maar dat was bijna zwart met weinig rood. Niet zoals ik wilde dus.
Vandaag de color remover er overheen gedaan. Was de bedoeling het daarna te verfen naar een betere rood tint. Maar vins het wel een mooie kleur geworden.
Op de foto is het allemaal wat over belicht. Zal morgen even betere foto in daglicht maken. Ben iig tevreden over het product.
[ Afbeelding ]

Hier een andere voor en na foto.[ Afbeelding ]

Ik wil er nu nog een keer overheen met color remover. Alleen weet ik niet of ik weer de donkere tinten moet doen of nu de lichte tinten. Ik wil wel nog een stukje lichter namelijk. Daarna was ik het met zn kleur shampoo en geef me haar daarna even rust. Om het over een tijdje opnieuw te verven. Welke color remover is handig?

Yenni hier alvast de voor en na foto van de eerste keer. Zal zo proberen een foto van nu te maken

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 21:14

De na foto van vanavond is bijna het zelfde als de vorige na foto. Komt door de flits. Zal proberen morgen een foto te maken in daglicht.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 22:31

Oke ben benieuwd! :D

jwl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 19:59

Oh lord ik heb de color remover er in !
Het stinkt echt heel erg! Ik rook aan dat activator spul toen dacht ik oh joh dit valt wel mee... Man man man
Ik ben erg benieuwd wat voor kleuren palet hier onder vandaan gaat komen....

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 20:26

Ben benieuwd!!

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 21:04

spannend :P

jwl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:32

Jeetje jongens! Ik ben echt aangenaam verrast door dit spul! En voor die prijs ook! Het is wel gelig maar ik had opzich niet eens zoon resultaat verwacht ! Ik heb het rood gehad ontkleurd zwart blauw roze ....
Ff fototjes uploaden