Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
korbakimmy8 schreef:Vandaag me haar gedaan met de color remover. Ik had een tijdje terug me haar geverft naar rood. Maar dat was bijna zwart met weinig rood. Niet zoals ik wilde dus.
Vandaag de color remover er overheen gedaan. Was de bedoeling het daarna te verfen naar een betere rood tint. Maar vins het wel een mooie kleur geworden.
Op de foto is het allemaal wat over belicht. Zal morgen even betere foto in daglicht maken. Ben iig tevreden over het product.
[ Afbeelding ]
mirthheee schreef:Kort terug had ik gepost over het paars in mijn haar wat je niet ziet. we gaan er donderdag mee terug. Maar eigenlijk wil ik niet dat ze het gaan proberen te verbeteren, maar wil ik gewoon mijn geld terug..
korbakimmy8 schreef:Hahaha oke duidelijk nu
Wat voor kleur heb je nu? Van donker naar lichtervind ik altijd lastig. Misschien kan je er een roodtint inverfen? Of ontkleuren met coler remover. Heb ik gister gedaan en ben erg tevreden over het product!
mirthheee schreef:Kort terug had ik gepost over het paars in mijn haar wat je niet ziet. we gaan er donderdag mee terug. Maar eigenlijk wil ik niet dat ze het gaan proberen te verbeteren, maar wil ik gewoon mijn geld terug..
Emmaa_ schreef:mirthheee schreef:Kort terug had ik gepost over het paars in mijn haar wat je niet ziet. we gaan er donderdag mee terug. Maar eigenlijk wil ik niet dat ze het gaan proberen te verbeteren, maar wil ik gewoon mijn geld terug..
Daar ben je nu wel een beetje laat mee. Als ik kapster was en je kwam na een week terug met een kleur die slecht zichtbaar was zou ik ook zeggen dat heb je er gewoon uitgewassen met shampoo.. Waarom ben je niet gelijk terug gegaan?
korbakimmy8 schreef:korbakimmy8 schreef:Vandaag me haar gedaan met de color remover. Ik had een tijdje terug me haar geverft naar rood. Maar dat was bijna zwart met weinig rood. Niet zoals ik wilde dus.
Vandaag de color remover er overheen gedaan. Was de bedoeling het daarna te verfen naar een betere rood tint. Maar vins het wel een mooie kleur geworden.
Op de foto is het allemaal wat over belicht. Zal morgen even betere foto in daglicht maken. Ben iig tevreden over het product.
[ Afbeelding ]
Hier een andere voor en na foto.[ Afbeelding ]
Ik wil er nu nog een keer overheen met color remover. Alleen weet ik niet of ik weer de donkere tinten moet doen of nu de lichte tinten. Ik wil wel nog een stukje lichter namelijk. Daarna was ik het met zn kleur shampoo en geef me haar daarna even rust. Om het over een tijdje opnieuw te verven. Welke color remover is handig?