Wij hebben vanmorgen een kort rondje gemaakt door de bossen en over de hei. Super mooi maar KOUD!

Was voor mij ook de eerste keer met klikpedalen. Gaat hartstikke goed maar was het even een keer vergeten.. toen lag ik in de bevroren prikkelbosjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Queelens schreef:Was voor mij ook de eerste keer met klikpedalen. Gaat hartstikke goed maar was het even een keer vergeten.. toen lag ik in de bevroren prikkelbosjesik denk als iemand het had gezien dat het er echt hilarisch uitzag zo in slowmotion met je voeten nog in de pedalen naar de grond gaan.
Queelens schreef:Was voor mij ook de eerste keer met klikpedalen. Gaat hartstikke goed maar was het even een keer vergeten.. toen lag ik in de bevroren prikkelbosjes
Queelens schreef:Was voor mij ook de eerste keer met klikpedalen. Gaat hartstikke goed maar was het even een keer vergeten.. toen lag ik in de bevroren prikkelbosjesik denk als iemand het had gezien dat het er echt hilarisch uitzag zo in slowmotion met je voeten nog in de pedalen naar de grond gaan.
maaikemuis schreef:Nee, ik heb een ontzettend analoge oude Tacx. Maar wel met heel veel liefde gekregen. En hij doet het perfect! Alleen moet ik zelf mijn trainingen bedenken.
culaccino schreef:Is dat ook je kortere been, maaikemuis? En had je je gravelbike buiten al geprobeerd? Ik ben zo benieuwd hoe hij bevalt!
Werd al getipt over een mooi model via pb en mijn collega hersenspoelt me dagelijks met mooie advertenties van gravelbikes, dus ik ben allang gezwicht. Het liefst zou ik even wat verschillende modellen uitproberen bij een grotere zaak, maar dat gaat nu even niet. Komt wel!
Heel blij dat mijn stomme hardnekkige hoofdpijnaanvallen inmiddels redelijk onder controle zijn. Daar heb ik afgelopen jaar nog erg veel last van gehad en fietsen maakte het erger, maar bleek gelukkig niet de oorzaak. Ik heb geen concreet doel, maar mijn plan is om volgend jaar eindelijk weer veel mooie kilometers te maken! Hebben jullie nog goede voornemens? Hele fijne feestdagen en alvast een mooi en sportief nieuwjaar gewenst!![]()
PanamaD schreef:Wat leuk!
Ik woon in Heiloo, meer mensen in de omgeving op de race hier?
[ [url=m/X8AkG5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben niet mega actief hier op bokt maar zal tussen door lekker bij lezen en eens wat plaatsen