En je kunt daar 7, 15, 21.1 en een hele doen. De hele is 2 ronden de halve. Ik ken die hele run niet, dus geen idee wat ik moet verwachten, maar het leek me wel weer een mooie stok achter de deur. Ik heb lang overwogen om 15km te doen, maar ik vind langere afstanden als race altijd wel fijn (en train het liefst kort). Dus ik deze nu puur gedaan om zo weer eens een lange training te gaan maken. Zal wel spierpijn opleveren, maar ik ben de dag erna toch vrij.
De prijs van de 7km vind ik nog wel ok, maar de 15 en 21 eigenlijk te duur, daar ben ik heel eerlijk in. Er staat echter wel bij dat er na de finish voorzien wordt van eten en drinken en dat er daarvoor foodtrucks zijn. Dus dan verwacht ik wel iets meer dan een banaan.
Ik heb last van een bilspier na de training van donderdag, daar baal ik wel iets van. Donderdag voelde ik het met de training wel wat, maar kon wel gewoon de training afmaken. Nu voel ik hem echter nog. En dat is natuurlijk wat minder. Maar goed, zal wel weer overgaan zeg ik dan maar.
en goof, een hartslag van 189. Ik kom echt zelden boven de 160 uit, hoewel laatst mijn garmin 204 geregistreerd heeft, maar dat kan gewoon echt niet. Vorige week met die 10km race had ik max 159. Normaal begint mijn zone 5 bij 160, maar nu na die 204 van 2.5 week terug is mijn zone 5 zo ver opgeschoven dat ik er nooit meer in zal komen
Misschien maar weer handmatig terugzetten.