Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:Ik denk dat de druk die je voelt vooral uit jezelf komt. Iedereen wil tenslotte graag het idee hebben dat men het juiste doet. Kom je dan ergens waar veel mensen het niet met je eens zijn, voelt dat als druk.
Nikass schreef:purny schreef:En dat is hun goed recht.
Uiteraard. Maar je mag er wel consequenties aan verbinden.
Imandra: waar zeg ik dat anderen geen verantwoordelijkheid hoeven nemen?
Ik ben van mening dat bepaalde beroepen bepaalde eisen met zich meebrengen.
purny schreef:Nikass schreef:
Uiteraard. Maar je mag er wel consequenties aan verbinden.
Wanneer je ergens consequenties aan gaat verbinden word het een verplichting.
Waarom kan men gewoon niet accepteren dat sommige mensen geen vaccin willen...
sureido schreef:Wanneer krijgen AZ weigeraars eigenlijk die nieuwe oproep? Want nu kan ik zeker nog langer gaan wachten terwijl je gewoon kans had op een bewezen goed vaccin.
Pandora2 schreef:6 is de de halve ploeg zowat![]()
Is inderdaad hun goed recht om het niet te doen.
Geen idee hoe het hier bij onze ploeg is eigenlijk. Denk dat iedereen zich laat vaccineren.
Er zijn ook best al wat topsporters die de prik in een ander land gehaald hebben.
purny schreef:Nikass schreef:Wanneer je ergens consequenties aan gaat verbinden word het een verplichting.
Waarom kan men gewoon niet accepteren dat sommige mensen geen vaccin willen...
CharleyT schreef:Pandora2 schreef:6 is de de halve ploeg zowat![]()
Is inderdaad hun goed recht om het niet te doen.
Geen idee hoe het hier bij onze ploeg is eigenlijk. Denk dat iedereen zich laat vaccineren.
Er zijn ook best al wat topsporters die de prik in een ander land gehaald hebben.
Nou niet echt zowat de halve ploeg. Het elftal bestaat uit 26 spelers(normaal 23) daar komen nog een hele stafleden bij.(trainers, fysio's, team arts, verzorging etc.) Dus 6 is niet de halve ploeg.
Janneke2 schreef:AZ is een bewezen goed vaccin.
Met een kleine kans op een nare bijwerking - en wellicht is covid-19 net niet alleen een ziekte die longen en darmen aantast, maar ook de aderwand en/of het mechanisme van de bloedstolling.
Ik ben van bouwjaar 1960 en met AZ geënt.