Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Wat goed Purny!! Dat moet een fijn gevoel zijn![]()
@Musli, ik was er om 10 uur maar na 5 minuten stond ik al flink te zweten idd.heb je een beetje fijn kunnen wandelen?
Sharani schreef:Moi: kijk eens naar Plenny shakes, mij bevalt het prima voor de dagen dat ik snel wil ontbijten. Ze hebben ook maaltijd bars, maar die krijg je niet even snel weg. Mocht je Plenny shakes overwegen, bij de grotere AH verkopen ze de kant en klare versie, de Plenny drink. Die is wel heel veel duurder dan de shakes, maar dan kun je wel kijken hoe je het vind. Het is allemaal vegan en op basis van haver en dat vindt niet iedereen lekker.
Amandavd schreef:Ik snap wel dat je blij was dat dat een droom was haha![]()
Wat doen jullie om dagelijks te bewegen? Ik heb een beetje een schijthekel aan wandelen dus dan blijft er naast 1x in de week sportschool en 2x een workout extra in de week nog 4 dagen over waarop ik eigenlijk te weinig beweeg.
Amandavd schreef:Ik snap wel dat je blij was dat dat een droom was haha![]()
Wat doen jullie om dagelijks te bewegen? Ik heb een beetje een schijthekel aan wandelen dus dan blijft er naast 1x in de week sportschool en 2x een workout extra in de week nog 4 dagen over waarop ik eigenlijk te weinig beweeg.
Snippergroen schreef:Ik vind het ook heel lastig om door de weeks aan mijn stappen te komen. Ik heb een kantoorbaan en de mogelijkheden zijn daar beperkt. Ik zorg dat ik 's avonds naast trainen ook dan nog even cardio doe of in mijn huis en/of tuin aan het rommelen ben. Ik zorg dan vooral dat ik in het weekend flinke meters maak of op rustdagen nog een goede wandeling meepak
Snippergroen schreef:Ik vind het ook heel lastig om door de weeks aan mijn stappen te komen. Ik heb een kantoorbaan en de mogelijkheden zijn daar beperkt. Ik zorg dat ik 's avonds naast trainen ook dan nog even cardio doe of in mijn huis en/of tuin aan het rommelen ben. Ik zorg dan vooral dat ik in het weekend flinke meters maak of op rustdagen nog een goede wandeling meepak
Roosch schreef:Dank voor de tip, ik ga er vanavond een halen via marktplaats voor een tientje.