Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:28

Dat vind ik wel wat overdreven, over het algemeen zijn die mensen niet vies.
Ik vind het wel vies als ze de hele tijd zo over hun buik wrijven en die puf- kreun geluiden erbij maken.. Mijn vader doet soms net zoiets, waarbij hij in zn navel pulkt en dat vind ik trouwens óók heel vies.

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:29

Sintara schreef:
Dat vind ik wel wat overdreven, over het algemeen zijn die mensen niet vies.
Ik vind het wel vies als ze de hele tijd zo over hun buik wrijven en die puf- kreun geluiden erbij maken.. Mijn vader doet soms net zoiets, waarbij hij in zn navel pulkt en dat vind ik trouwens óók heel vies.

Oh die geluiden... begin er niet over :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:30

Captain schreef:
Relaxed schreef:
Hoezo dan? Een man met een bierbuik vind je ook vies? Zit toch gewoon kleding overheen... Wat is er nou vies aan? :?

Omdat ik dat gewoon vind. Mag dat niet? :Y) Ik vind bierbuiken niet vies maar zwangere vrouwen wel. Meestal van die strakke kleding er omheen en dan zie je zo'n uitploppende navel... Nee ik vind het geen porem.

Ik val je niet aan, ik vraag het me gewoon oprecht af ;) Bloot hoef ik het ook niet te zien, zowel bierbuik, enorm dikke als zwangere mensen niet.. Maar gewoon met kleren.. Ik vind juist sommige vrouwen heel mooi zwanger.. Uitploppende navel heb ik serieus nog nooit door de kleding gezien :')

Volgens mij overdrijven jullie gewoon gigantisch ;)

Sintara, gatverdamme, ja dat is heel goor :') Maar valt in de categorie neuspeuteren enz :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:30

Ik heb niets tegen zwangere dames, maar ik heb de film Alien gezien en dan is de hoofdrolspeelster zwanger van een buitenaards wezen die zich dwars door haar buik naar buiten graaft.
Sindsdien krijg ik dat beeld niet uit m'n hoofd wanneer ik een zwangere buik zie :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:31

Ik vind een zwangere buik er ook niet charmant eruit zien :=

Vies wil ik het niet noemen. Maar ik kijk wel de andere kant op ja. Maar ik ben dan ook doodsbenauwd om zwanger te worden.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-06-18 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:31

Ik vind zwangere buiken ook niet mooi om te zien.
“Oh wat is zij mooi zwanger”, nee, ik zie dat niet. Mensen die lelijk zwanger zijn wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:32

Cayenne schreef:
Ik heb niets tegen zwangere dames, maar ik heb de film Alien gezien en dan is de hoofdrolspeelster zwanger van een buitenaards wezen die zich dwars door haar buik naar buiten graaft.
Sindsdien krijg ik dat beeld niet uit m'n hoofd wanneer ik een zwangere buik zie :')

:')

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:37

love_western schreef:

Vies wil ik het niet noemen. Maar ik kijk wel de andere kant op ja. Maar ik ben dan ook doodsbenauwd om zwanger te worden.

Gelukkig is het niet besmettelijk :(:).

Ik vind zwangere dames vaak juist heel mooi.

Cayenne

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:40

Van de week liep er bij de Albert Heijn een meisje van een jaar of 16 met een zwangere buik.
Ouder kon ze echt niet zijn! En dan liep ze ook nog eens achter een buggy dus grote kans dat het al de tweede is.
Ik verwonder me ook altijd over de meiden in 4 handen op 1 buik :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:45

Zo'n zwangere buik lijkt me dan wel weer leuk, kun je er lekker op steunen met je arm ofzo, of er lekker overheen aaien. Om m vervolgens dan tijdens een fotoshoot lieflijk te omarmen met de vader van het kind. En er dan samen naar kijken enzo... :')

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:46

Bijzettafeltje :j

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:47

Joolien schreef:
Zo'n zwangere buik lijkt me dan wel weer leuk, kun je er lekker op steunen met je arm ofzo, of er lekker overheen aaien. Om m vervolgens dan tijdens een fotoshoot lieflijk te omarmen met de vader van het kind. En er dan samen naar kijken enzo... :')

Als je een abonnement bij de MacDonalds neemt, dan kan dat ook zonder dat er een baby uit komt. Heb je veel langer plezier van :j :D

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:51

Ik snap dat wel hoor...ik ben dan wel zwanger geweest, maar had echt een gruwelijke hekel aan mijn buik. Bah. Je bent gewoon tijdelijk compleet misvormd en mismaakt en dan hoop je dat het na de zwangerschap bijtrekt...ik kan ook echt niet begrijpen dat er mensen zijn die met die buik lopen te pronken, foto's maken e.d. en dat er andere mensen zijn die het serieus mooi vinden...
Dat er een compleet mensje in je buik kan groeien, vind ik dan wel weer speciaal, maar dat vind ik ook bij dieren...
Ik ben gewoon een beetje een vreemde moeder denk ik...

Edit: ik geniet echt van jullie verhalen :')

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 13:50

Relaxed schreef:
Hoezo dan? Een man met een bierbuik vind je ook vies? Zit toch gewoon kleding overheen... Wat is er nou vies aan? :?
---

Omdat ik dat gewoon vind. Mag dat niet? :Y) Ik vind bierbuiken niet vies maar zwangere vrouwen wel. Meestal van die strakke kleding er omheen en dan zie je zo'n uitploppende navel... Nee ik vind het geen porem.

---

Ik val je niet aan, ik vraag het me gewoon oprecht af ;) Bloot hoef ik het ook niet te zien, zowel bierbuik, enorm dikke als zwangere mensen niet.. Maar gewoon met kleren.. Ik vind juist sommige vrouwen heel mooi zwanger.. Uitploppende navel heb ik serieus nog nooit door de kleding gezien :')

Volgens mij overdrijven jullie gewoon gigantisch ;)

Sintara, gatverdamme, ja dat is heel goor :') Maar valt in de categorie neuspeuteren enz :+

Dat kun je vinden. Ik vind het gewoon spuuglelijk, word er misselijk van, idd altijd maar die strakke kleding erover van kijk mij eens drachtig zijn, wat een fantastisch resultaat. }:0

Ik heb een vrouw nog nooit mooi zwanger gevonden en zal dat ook nooit vinden. 1 van de grote redenen om zelf ook nooit een kind te willen is dat ik niet zwanger wil zijn.

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 13:56

Ik ga volledig met prairy mee.

Vind vooral het idee van bevallen echt heel eng.(als ik er aan denk dan scheurt mijn poes al bijna uit #) )
Laatst bijgewerkt door Brainfail op 13-06-18 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 13:57

Prairy schreef:
Dat kun je vinden. Ik vind het gewoon spuuglelijk, word er misselijk van, idd altijd maar die strakke kleding erover van kijk mij eens drachtig zijn, wat een fantastisch resultaat. }:0

Ik heb een vrouw nog nooit mooi zwanger gevonden en zal dat ook nooit vinden. 1 van de grote redenen om zelf ook nooit een kind te willen is dat ik niet zwanger wil zijn.

Vind je dikke mensen dan ook spuuglelijk? :?

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:01

Brainfail schreef:
Ik ga volledig met prairy mee.

Vind vooral het idee van bevallen echt heel eng.(als ik er aan denk dan scheurt mijn poes al bijna uit #) )

OOoh maar dat vond ik ook hoor toen ik zwanger was, achteraf viel het heel erg mee. Maargoed dochter was ook maar 2,4 kilo

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:03

Sommige (hele) dikke mensen denk ik wel van joh, jammer dat je het zo ver hebt laten komen. Maar daarvan weet je nooit hoe het gekomen is, kan ook een ziekte zijn. En ja, in de sauna zal ik dan ook denken van hm, dat had ik liever niet gezien.

Voor zwanger worden moet je toch echt bewust iets doen.

Overigens, tussen iets vies (=vuil/onverzorgd) en iets walgelijk vinden (psychologisch dus), zit m.i. wel een verschil. Je kunt best schoon zijn als je zwanger bent, maar dan vind ik het nog steeds walgelijk om te zien. En ja, ik kijk als het even kan de andere kant op, maar soms heb je niet zoveel keus daarin :+

Laten we zeggen, we verschillen van mening ;)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:07

Laten we zeggen dat niet iedereen het aangenaam vind om naar te kijken. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:14

Nee, maar zo zijn er zoveel dingen die je liever niet ziet, bijvoorbeeld in de sauna idd :') Maar ik vind de walging van een normaal zwanger iemand nogal overdreven ;) Wij hoeven het gelukkig niet te zijn en die ander kiest er wel voor, prima :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:21

Lijkt mij vreselijk een strakke ronde buik en dan zit er ook nog beweging in :=

Ik ben ook veel te zwaar , blikken ben ik ondertussen aan gewend . Maar dat is door meerdere redens oa mijn pubertijd en mijn oma was net zo dik .

Maar ik eet niet de hele dag chips en spoel het weg met cola ofzo :+ . Ben er wel bewust mee bezig momenteel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:33

Smallheal schreef:
love_western schreef:

Gelukkig is het niet besmettelijk :(:).

Ik vind zwangere dames vaak juist heel mooi.

Gelukkig niet nee :D

Ergste van zwangere vrouwen is, dat de meeste het nog maar over 1 onderwerp kunnen hebben. Iets wat mij dus totaal niet ïnteresseerd.

Ik feliciteer ze en dan is het voor mij verder wel goed. Ik weiger ook op kraamvisite te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 15:02

Of je het er mee eens bent of niet, ik vind niet alle maar wel die hele grote buiken vreselijk. Het idee hoe dat allemaal in een paar maanden extreem opgerekt wordt, gewoon een naar idee. Kan er niks anders van maken.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 15:04

Ik heb ook altijd het alien beets in mijn hoofd :') maar moet dan altijd intern grinniken
Maar verder geen gruwels oid er van

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 15:40

Walgelijk wil ik nog net niet zeggen, maar ik kijk wel acuut de andere kant op als ik zo'n buik aan zie komen. Ik vind het echt heel erg lelijk en gruwel helemaal bij het idee zo'n buik en dito bewegend kind daarin te hebben.
Misschien zit daar de walging ook wel in bij sommigen? Een soort plaatsvervangend gevoel? Net zoals dat je SAW oid zit te kijken en plaatsvervangende prikkels in je been krijgt op het moment dat iemand zn been doorzaagt :+
Wat dat aangaat begrijp ik die walging wel.