Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:Dat vind ik wel wat overdreven, over het algemeen zijn die mensen niet vies.
Ik vind het wel vies als ze de hele tijd zo over hun buik wrijven en die puf- kreun geluiden erbij maken.. Mijn vader doet soms net zoiets, waarbij hij in zn navel pulkt en dat vind ik trouwens óók heel vies.
Captain schreef:Relaxed schreef:Hoezo dan? Een man met een bierbuik vind je ook vies? Zit toch gewoon kleding overheen... Wat is er nou vies aan?
Omdat ik dat gewoon vind. Mag dat niet?Ik vind bierbuiken niet vies maar zwangere vrouwen wel. Meestal van die strakke kleding er omheen en dan zie je zo'n uitploppende navel... Nee ik vind het geen porem.
Joolien schreef:Zo'n zwangere buik lijkt me dan wel weer leuk, kun je er lekker op steunen met je arm ofzo, of er lekker overheen aaien. Om m vervolgens dan tijdens een fotoshoot lieflijk te omarmen met de vader van het kind. En er dan samen naar kijken enzo...
Relaxed schreef:Hoezo dan? Een man met een bierbuik vind je ook vies? Zit toch gewoon kleding overheen... Wat is er nou vies aan?
---
Omdat ik dat gewoon vind. Mag dat niet?Ik vind bierbuiken niet vies maar zwangere vrouwen wel. Meestal van die strakke kleding er omheen en dan zie je zo'n uitploppende navel... Nee ik vind het geen porem.
---
Ik val je niet aan, ik vraag het me gewoon oprecht afBloot hoef ik het ook niet te zien, zowel bierbuik, enorm dikke als zwangere mensen niet.. Maar gewoon met kleren.. Ik vind juist sommige vrouwen heel mooi zwanger.. Uitploppende navel heb ik serieus nog nooit door de kleding gezien
Volgens mij overdrijven jullie gewoon gigantisch
Sintara, gatverdamme, ja dat is heel goorMaar valt in de categorie neuspeuteren enz
Prairy schreef:Dat kun je vinden. Ik vind het gewoon spuuglelijk, word er misselijk van, idd altijd maar die strakke kleding erover van kijk mij eens drachtig zijn, wat een fantastisch resultaat.![]()
Ik heb een vrouw nog nooit mooi zwanger gevonden en zal dat ook nooit vinden. 1 van de grote redenen om zelf ook nooit een kind te willen is dat ik niet zwanger wil zijn.
Smallheal schreef:love_western schreef:Ik vind een zwangere buik er ook niet charmant eruit zien
Vies wil ik het niet noemen. Maar ik kijk wel de andere kant op ja. Maar ik ben dan ook doodsbenauwd om zwanger te worden.
Gelukkig is het niet besmettelijk.
Ik vind zwangere dames vaak juist heel mooi.