De volgende keer bij de kapper wil ik toch ook liever iets roder en minder koper...kost waarschijnlijk wel wat meer werk met bijhouden, want dat vervaagt snel, maar als het zo bij jou zie Djilna, dan wil ik dat ook!
Welkom pradaatje, ook al mooi rood!
Djilna
Geplaatst: 26-10-16 14:43
Ja vervaagt heel snel. Rood is echt de lastigste kleur wat dat betreft. Elke keer dat je je haar wast zie je rood door het doucheputje verdwijnen Gelukkig zijn de potjes nog niet op, al kan het maar zo zijn dat ik er volgende keer donkerroze of paars in gooi
Dank jullie wel dames!
Laatst bijgewerkt door Djilna op 26-10-16 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Rood is inderdaad lastig, maar wel prachtig . Ik heb een conditioner/masker met rood pigementen erin en daar leeft de kleur echt enorm van op tussen verfbeurten door Oeh super gaaf hoor Djilna! Ik wou dat ik dat ook kon, heb het wel eens roze met paars gehad ook, maar mijn haar is donker van ondertoon.
Haha Taupe staat hier inderdaad ook nog op de wishlist!
Ik dacht altijd dat ik door rood teveel roodheid in mijn gezicht zou krijgen. Of juist heel bleek zou lijken. Beide dus niet. Anders had ik het alsnog gedaan hoor, maar dan had ik wel echt dagelijks makeup moeten gebruiken om niet ziek te lijken
Ik moest idd elke dag makeup gebruiken maar was ook nog roder
mnka
Geplaatst: 26-10-16 17:25
Wat een prachtige haarkleur komt er voorbij
Ik kom ook maar is na een half jaar mee lezen onder mijn steen vandaan. Ik ben Monika, ben 20 jaar en kom uit Amsterdam Door dit topic ben ik eigenlijk veel gaan oefenen met make up. Ik zag bij shizzel het ultimate basics palette voorbij komen en wilde hem gelijk meteen hebben. Vind het een heel mooi palette.
Deze week mijn salaris binnen gekregen en vandaag de stad in gegaan voor het ultimate basics palette. En waar ik dan mee thuis kom...
Geen idee hoe het zo uit de hand is gelopen
Net even een look geoefend, denk dat het nog wel wat spannender kan. Alleen vind ik dat nog heel erg moeilijk.
naamgenoot Michelle: gelukkig is je haarkleur goedgekomen Mooi hoor Ik ben aan het sparen om een vlecht te doneren, maar mennn...tegenwoordig moet het 25 - 30 cm zijn Dus ik moet nog wel even, wil ik zelf ook nog wat overhouden
Die palette van Nude Dude Alleen al om de humor zou ik hem kopen Is dat een duur merk? *Googelt* Mwoah...middenklasse zie ik
*moet ook Googelen wat een paintpot is* topklasse prijs
MamaMiesje, hangt er vanaf via welke stichting je doneert. Maar 25cm moet idd wel altijd. Ik heb het 2 jaar geleden gedoneerd. Inmiddels is het alweer aardig lang.
En dank je Hopelijk zeggen jullie straks hetzelfde over het donkerroze
Oh trouwens, verkopen jullie toevallig nog een beetje nude mac kleurtjes lipstick?
_Friemel
Geplaatst: 26-10-16 19:26
Hé wat leuk MM, ik heb vorige maand 32 cm van mn enorme bos krullen gedoneerd nog steeds geen spijt van, heerlijk ff zo'n bob! Nouja t was een bob nu hangt t alweer op m'n schouders
mnka
Geplaatst: 26-10-16 19:35
Bedankt Jamiefris en friemel!
Ja dit topic is echt niet goed voor mij
Djilna, ik heb de paint pot in soft ochre. Lipsticks zijn velvet teddy en de liptensity lipstick in doe.
Mamamiesje interessante producten, ken het merk zelf niet. En lekker veel samples erbij haha.
ElineS
Geplaatst: 26-10-16 19:50
Ik heb Halloween vanavond. De make op skills kwamen dus van pas had al een tijdje niks meer met make up gedaan, maar vind het geslaagd.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 26-10-16 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Marrit13
Geplaatst: 26-10-16 19:52
_Friemel schreef:
Zo lekker gescoord Mnka en wat heb je prachtige ogen! Ik vind dit al erg mooi t hoeft niet altijd boom in your face
Mee eens! Welkom Mkna!
Haha MM ook de smaak te pakken.. Het is vreselijk want je bent gewoon nooit uitgekocht. Bah.