Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hahaha
)
)
, misschien nog een klein beetje optimel griekse stijl koffie

Maar dan denk ik nog met ui, paprika en champignons. 
en als er nog een restje groente is kan dat er inderdaad vaak ook bij.
Eske_B schreef:Planning voor vandaag:
O: 2 ovenbroodjes, 1 met ei&boter en 1 met jam
L: 2 witte bolletjes, 1 met pindakaas&boter, 1 met 2 plakken kipfilet&boter
T: Banaan
A: 1 kaastosti en 1 nutellatosti
T: Appel, 2 bitterballen
+- 1750 calorieën.

linoleum schreef:Maanlicht gefeliciteerd!
Michelle, hoe stom je de sportschool ook vind, zonder krachttraining ga je geen strakkere buik/lijf krijgen. Daarvoor is spieropbouw nodig. En dat kan ook prima thuis of buiten natuurlijk met losse oefeningen.
moeten enkel nog een eerste datum prikken!
Moest weer om 5:45 op mn werk zijn, en daarvoor ontbijt ik nooit omdat ik a. geen zin heb om nóg eerder als 5:00 op te staan, en ten tweede omdat ik toch geen honger heb gezien ik normaal pas rond 11 a 12 uur ontbijt. Maar anyways vanmorgen had ik echt rond 8 uur al zoveel trek (en ik werk op de bakkerij dus al die geuren en lekkere dingen in je handen maken het er niet veel beter op). Maar goed ik dacht oke ff tot half 11 volhouden, dan heb je pauze en kan je een banaan nemen. Ging ik om kwart voor 11 eindelijk om pauze... waren alle bananen in de kantine op
en het andere fruit ook, alleen nog wat sinaasappels (waar ik echt niet aan ga beginnen als ik mn werk kloffie aan heb want ik kan die dingen niet normaal eten zonder te knoeien).. no need to say dat het daarna dus ook fout ging want ik had echt heel veel honger 
(467)
, 60gr vet, 106gr eiwit