Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Pff nou na zaterdag een vreetdag gehad te hebben ben ik zat nacht zo ziek geworden dat ik gister gewoon niks gegeten heb en maar een paar slokjes gedronken (en zelfs dat kwam eruit).
Dus m'n lichaam heeft zichzelf gebalanceerd lol. Vandaag kan ik denk ik alsnog niet veel eten dus wordt sowieso mager denk ik. Geen lijstje want moet nog even zien wat ik kan hebben, begin dalijk met water en dan zie ik wel.
Overigens, voor diegenen die niet in de app zitten: heb net een mailtje terug van Julia's. De volkoren penne met Bolognesesaus, rucola, parmezaanse kaas, mozzarella, cherrytomaatjes en iets van aubergine, het KLEINE bakje, was gewoon 1050 kcal aldus de mail.
Just fyi haha
linoleum schreef:Samblabla heb je hiervoor alleen cardio gedaan?
Hier is het wat plannen rondom werk. Ene week wat meer tijd dan andere. Maar sowieso maar elke week 2 keer, liefst 3.
linoleum schreef:Even een vraagje over de app. Hoe druk is het op die app en waar hebben jullie het zoal over? Ben wel benieuwd om mee te doen als jullie willen!
bente12 schreef:IMANDRA schreef:Pff nou na zaterdag een vreetdag gehad te hebben ben ik zat nacht zo ziek geworden dat ik gister gewoon niks gegeten heb en maar een paar slokjes gedronken (en zelfs dat kwam eruit).
Dus m'n lichaam heeft zichzelf gebalanceerd lol. Vandaag kan ik denk ik alsnog niet veel eten dus wordt sowieso mager denk ik. Geen lijstje want moet nog even zien wat ik kan hebben, begin dalijk met water en dan zie ik wel.
Overigens, voor diegenen die niet in de app zitten: heb net een mailtje terug van Julia's. De volkoren penne met Bolognesesaus, rucola, parmezaanse kaas, mozzarella, cherrytomaatjes en iets van aubergine, het KLEINE bakje, was gewoon 1050 kcal aldus de mail.
Just fyi haha
He ik ben al een tijdje opzoek naar de voedingswaardes van Julia's kun je ze daarvoor gewoon mailen? Of hebben jullie ook andere voedingswaardes buiten deze? Het is trouwens wel meer dan ik gedacht had haha het is zo lekker
Kayleigh_ schreef:linoleum schreef:Even een vraagje over de app. Hoe druk is het op die app en waar hebben jullie het zoal over? Ben wel benieuwd om mee te doen als jullie willen!
Het is een vrij drukke app en er wordt over van alles en nog wat gepraat. Ik heb hem dan ook permanent op stil staan maar vind het wel gezellig om mee te lezen en af en toe mee te posten
linoleum schreef:Kayleigh_ schreef:Het is een vrij drukke app en er wordt over van alles en nog wat gepraat. Ik heb hem dan ook permanent op stil staan maar vind het wel gezellig om mee te lezen en af en toe mee te posten
Dat stil heb ik standaard met groepsapp, veulenapp uitgezonderd![]()
Wie kan ik mijn nummer sturen om erbij te komen? Wil wel meedoen. Zit vaak niet uitgebreid op bokt, maar vind wel leuk om wat fanatiek mee te blijven praten. Dat wil in app toch net even makkelijker.