Cinnepin schreef:@ Anne, wauw, ik vind hem gaaf hoor die kleur!
@ Memories, ook mooie kleur! Zit er nog netjes op
@ Shannavallie, wel slim als je geen kleur kan kiezen
Ik kan zelden kiezen....

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Celiien schreef:Oeh die pot heb ik ook gehad! Werkte inderdaad super, totdat ik het een keer mer rode nagellak had gedaan. Kon erna de pot weggooien, want de keer erna waren mijn hele vingers rood
c_alsemgeest schreef:Die had ik van Bourjois. Allergisch voor.Ojajoh schreef:bedankt voor de tip van het buffen, wist niet dat je dat dus ook met eigen nagels deed maar zie er wel een logica in
Maar goed nou zeg ik eerlijk, ik weet echt nagenoeg zeer weinig over nagel verzorging maar ben bereid het nu te gaan leren![]()
Welke remover gebruiken jullie? Is daar veel verschil in of is die low budget remover die ik haal in de supermarkt ook prima genoeg?
Ik heb altijd dat potje van de kruidvat waar je je vinger in moet steken en ronddraaien... super handig. Ook glitters vliegen eraf.
[ [url=m/7dSQjm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[edit] mijn heerlijke chill broek met eenhoorns ook op de foto![]()
_San87_ schreef:Die had ik van Bourjois. Allergisch voor.
Vind t sowieso niet ideaal.
Vanmorgen met mijn nagel tegen de deur gestoten, die is omgeklapt en in het leven ingescheurd :'(. Ik dacht, ga gewoon proberen te repareren met een theezakje. And it worked!
Shenavallie schreef:@ _San87_: Als mijn man of zoon een ingescheurde nagel heeft, dan repareer ik die met de matte topcoat van Born Pretty. Werkt ook echt super! En je ziet niet dat ze een laagje erop hebben, omdat het heel natuurlijk oogt.
LadyMadonna schreef:Wat is antisplijt
Splijten wordt meestal veroorzaakt door uitdroging
eenitraM schreef:LadyMadonna schreef:Wat is antisplijt
Splijten wordt meestal veroorzaakt door uitdroging
Zoals je ziet aan mijn nagelriemen heb ik echt geen last van droogte...
Ik doe gewoon echt te lomp denk ik, mede ook door mijn werk.
Ben overigens helemaal fan van die nieuwe pakjes van Cartrice
Wat zijn die fijn zeg, één laag nodig en supersnel drogend.