Zag ook verschillende tattoos va bokkers bij haar voorbij komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
billionache schreef:Thanks voor je reactie nog Emmaa_daar ben ik inderdaad wat mee! Ik denk dat ik 'm maar op/onder mijn sleutelbeen ga laten zetten. Daar staat die volgens mij ook wat mooier dan op m'n onderarm. Sowieso nog veel bedenktijd gezien ik pas volgend jaar terecht kan.
Mooie tats komen er weer voorbij!
claudiadvx schreef:Ik wil toch wel heeel graag een infinity tattoo op mijn heup. Maar zit echt ontzettend te twijfelen of dat niet teveel uit gaat rekken als je aankomt of zwanger bent
TessaVB schreef:Escada schreef:Ik heb Joy van low voltage een email gestuurd. Vond haar werk erg gaaf![]()
Zag ook verschillende tattoos va bokkers bij haar voorbij komen
Ik zou maar gaan bellen als ik jou was, heb begin mei dacht ik een mail gestuurd, nog geen reactie
Negerzoen schreef:Ik kwam net een vrijwel gelijke vogel tegen als die hier gepost was met die G-sleutel. Vind deze ook erg mooi!
Loolotte schreef:claudiadvx schreef:Ik wil toch wel heeel graag een infinity tattoo op mijn heup. Maar zit echt ontzettend te twijfelen of dat niet teveel uit gaat rekken als je aankomt of zwanger bent
Als je een kinderwens hebt, zou ik voor een andere plaats gaan. Bij sommige mensen valt het rekken mee, maar het wordt er hoe dan ook niet mooier op.