Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Negerzoen schreef:Hoi allemaal! Ik kwam hier terecht via het dieettopic en ga nu nog even wat berichten teruglezen (OP wel gelezen) maar mijn belangrijkste vraag is hoe het na dit programma verder moet? Je wil je spieren natuurlijk wel behouden, maar ik weet niet of ik het vol hou om naast het hardlopen en fitnessen (wat 5 dagen pw in beslag neemt) óók nog eens elke dag een half uur dit te trainen. Dat gaat me een maand lukken, maar echt niet veel langer. Zou je ook effect blijven houden als je na afloop maar 3x in de week traint?
Bhriseis schreef:Birgit: Als die twee extra kilo jou zo enorm stoort, kan je dan niet het getal (dus je gewicht) in het groot afprinten en op de koekjeskast hangen? Klinkt misschien een beetje gemeen t.o.v. jezelf, maar voor mij zou het denk ik wel werken
Birgit__ schreef:Haha, ja ik zat al te denken om een plaatje van internet af te plukken van een hele dikke vrouw. En die dan als achtergrond gebruiken van mn laptopIk heb nogal de aanleg om snel dik te worden en zo'n dikke vrouw is misschien dan wel motiverend
![]()
Bedankt trouwens voor het mee denken dames