Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 13:39

Ik woon nog thuis ja. Mijn moeder en ik zijn allebei aan het opletten om gezonder te eten, alleen mijn vader.... Volgens mijn moeder is hij een feeder haha. Hij haalt altid enorm veel (lekker) eten en dan niet 1 maar 5 lekkere dingen. Hij is ook iemand die zegt: ja als jullie op willen letten hoef ik daar niet onder te lijden := haha. Achja het ligt niet aan hem, maar het is gewoon mijn eigen schuld. Ik moet sterker worden en meer zelfdiscipline kweken.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 13:41

Ik woon weer thuis en mijn vader doet de boodschappen, dus ik vertel hem altijd dat hij niets ongezonds zoals chips etc in huis mag halen. Nooit niet.. Hoezeer ik ook smeek en zeur en zeg dat het nu wel mag; Nee! En hij eet het gelukkig ook niet, dus voor zichzelf heeft hij het niet in huis. Als ik lekkers wil, chips, chocola etc, dan moet ik zelf maar naar de supermarkt om het te halen en meestal is mij dat toch niet waard, want ben een luilak, en dan koop ik het dus niet :P

Snippergroen

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:35

Hoi allemaal! Ik kwam hier terecht via het dieettopic en ga nu nog even wat berichten teruglezen (OP wel gelezen) maar mijn belangrijkste vraag is hoe het na dit programma verder moet? Je wil je spieren natuurlijk wel behouden, maar ik weet niet of ik het vol hou om naast het hardlopen en fitnessen (wat 5 dagen pw in beslag neemt) óók nog eens elke dag een half uur dit te trainen. Dat gaat me een maand lukken, maar echt niet veel langer. Zou je ook effect blijven houden als je na afloop maar 3x in de week traint?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 16:41

Birgit: Als die twee extra kilo jou zo enorm stoort, kan je dan niet het getal (dus je gewicht) in het groot afprinten en op de koekjeskast hangen? Klinkt misschien een beetje gemeen t.o.v. jezelf, maar voor mij zou het denk ik wel werken :')

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:02

Negerzoen schreef:
Hoi allemaal! Ik kwam hier terecht via het dieettopic en ga nu nog even wat berichten teruglezen (OP wel gelezen) maar mijn belangrijkste vraag is hoe het na dit programma verder moet? Je wil je spieren natuurlijk wel behouden, maar ik weet niet of ik het vol hou om naast het hardlopen en fitnessen (wat 5 dagen pw in beslag neemt) óók nog eens elke dag een half uur dit te trainen. Dat gaat me een maand lukken, maar echt niet veel langer. Zou je ook effect blijven houden als je na afloop maar 3x in de week traint?

Ik neem aan dat je ook kracht training doet tijdens het fitnessen?
Dan moet het geen probleem zijn, zolang je daar een schepje bovenop doet na de shred.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:24

Bhriseis schreef:
Birgit: Als die twee extra kilo jou zo enorm stoort, kan je dan niet het getal (dus je gewicht) in het groot afprinten en op de koekjeskast hangen? Klinkt misschien een beetje gemeen t.o.v. jezelf, maar voor mij zou het denk ik wel werken :')

Haha, ja ik zat al te denken om een plaatje van internet af te plukken van een hele dikke vrouw. En die dan als achtergrond gebruiken van mn laptop :P Ik heb nogal de aanleg om snel dik te worden en zo'n dikke vrouw is misschien dan wel motiverend :o

Bedankt trouwens voor het mee denken dames :D

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:25

Afleveringen van losing it of the biggest loser kijken, kan enorm helpen qua motivatie :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:38

Hihi jouw idee is best grappig Birgit := en vast effectief! Het helpt misschien ook om dingen tegen jezelf te zeggen als: 'Als ik nu aan de koekjes en andere troep ga, was mijn workout zinloos. Want you can eat your way through any diet, zegt Jillian!'

Of idd, kijk The biggest loser!

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:02

Birgit__ schreef:
Haha, ja ik zat al te denken om een plaatje van internet af te plukken van een hele dikke vrouw. En die dan als achtergrond gebruiken van mn laptop :P Ik heb nogal de aanleg om snel dik te worden en zo'n dikke vrouw is misschien dan wel motiverend :o

Bedankt trouwens voor het mee denken dames :D

Ik heb alle chocola, koekjes, paaseitjes etc. thuis in een trommel gedaan met deze 2 plaatjes erop:

Afbeelding

en

Afbeelding

Ik moet zeggen, tot zover werkt het :j :')
Laatst bijgewerkt door xAmigo op 22-03-13 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:04

_O-

Ik voel mij betrekkelijk ellendig maar nu moet ik toch even heel hard lachen

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:05

Mijn koelkast bijdrage.
Afbeelding

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:48

level 2 doet het niet meer vanuit de OP, iemand hier een link van?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:03

Omg, jullie zijn te grappig _O-

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:14

Hee dat is best een goed idee!! :') ben al trots dat ik geen chips en zoute koekjes gehaald heb, ga vanavond lekker fruit eten bij de tv vanavond!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:16

Nah, wel effectief! :D

Even zoeken op vimeo.com Sjoos, daar staan ze ook wel.
En anders via google...

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:50

Sjoos schreef:
level 2 doet het niet meer vanuit de OP, iemand hier een link van?

Eerste hit nadat ik '30 day shred level 2' had ingetypt bij Youtube ;)

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:40

Zo, iedereen is weer goed bezig hier!
Bij ons gaat het ook steeds beter, we houden het op level 2 (dag 7 alweer...) steeds makkelijker vol. Mijn voetpijn stelde gelukkig weinig voor, want na een paar dagen ingetaped sporten gaat het al stukken beter.
Ik merk ook dat ik op de sportschool fanatieker wordt in de lessen en makkelijker meekom. Afgelopen maandag was ik wel iets te fanatiek geweest. Ik had zoveel spierpijn dat ik dinsdag echt geen gewichtje meer kon optillen, dus maar een dagje shred overgeslagen toen...
Straks moet ik me er ook nog even toe zetten om te gaan shredden voor het slapen, aangezien ik morgen echt geen tijd heb. Maar ik had vandaag zo'n drukke dag dat ik niet zoveel puf heb.

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 23:11

Zo heb ook mijn workout weer gedaan. Vind het wel lastig merk ik, om 2 avonden achter elkaar omdat je toch wel spierpijn hebt. Maar ja, gaan gewoon door. Heb wel spierpijn, maar kan de oefeningen toch redelijk makkelijk meedoen, op de moeilijke manier, dat komt denk ik wel doordat ik al enige tijd Insanity heb gevolgd (niet elke dag, maar ong. om de dag).
Vind alleen die Jillian niet echt leuk om naar te kijken/luisteren, die SHaun T van Insanity is veel leuker ;-)

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 10:26

Zo, net de 3e dag level 1, gaat wel echt steeds makkelijker, voor je het weet ben je klaar, vrees alleen wel voor level 2 :o

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 10:44

Met die foto's op een snoep/chocola/koekjestrommel zou ik er ook wel van afblijven, gadver...

Gisteren voor het eerst level 2 gedaan, ik vreesde er nogal voor maar ik vind hem veel makkelijker dan level 1. Daar ging ik echt stuk en gister was het zo voorbij en ik had nog wel even door kunnen gaan :)

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 12:24

Leuk om te lezen en zien hoe iedereen zijn eigen motivaties vindt.
Level 2 makkelijk dan leven 1... dat klinkt aantrekkelijk Charlottje. Mèn, net tweede keer level 1 gedaan met die jumping jacks en rope dat ik dat ik het aflegde. Mijn kuiten zijn weer zoooo verzuurd. Ik ben nu moe maar voel me ook zo voldaan. Dat goede gevoel komt vanaf de tweede helft van de training. Heerlijk.
*rent naar badkamer voor hete douche*

Hulstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 12:25

Dag 3 van level 1 is een feit.

Heb alleen echt moeite met opdrukken, is net of ik bij mijn oksels afscheur dan....:S Voor de rest is het goed te doen. Kan niet wachten tot ik resultaat zie :D

En die foto's zijn echt te grappig...kan me goed voorstellen dat het motiverend werkt.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 12:59

Jooltje bij mij precies andersom ...dag 1 van level 3 net gedaan :o

Hihi... was pittig maar wel lekker!! :D
Level 1 er nog even achteraan gedaan! :)

Het lekkere eten van gister er weer even afgetraind, wezen pizzaretten gisteravond, kennen jullie dat :D ? :)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:23

Ik heb level 2 bekeken en ik vind die er echt niet leuk uit zien.. Had er meer van verwacht na level 1 die ik wel echt leuk vind!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:53

Sommigen vinden Level 2 erg leuk, ik zelf vond het ook een blergh-level. Maar level 3 vond ik dan weer leuk, dus er zijn betere tijden in zicht ;)