Oke mam heeft de helft nog geclaimd totdat ze zelf dr nieuwe heeft maar ik kan iig al 1 helft in gaan tuigen

Zqw39 schreef:Als stille meelezer kom ik toch even binnenvallen!
Tijdens mijn buitenlandse stage heb ik MAC ontdekt. Toen ik als afsluiter van mijn stage een tegoedbon van MAC kreeg, was de liefde geboren en bestond mijn souvernir-stash vooral uit make-up. Ik ben weg van mijn Please Me en ben op zoek naar een nieuwe lipstick voor de herfst. Ik heb zelf ook Ruby Woo, maar vanwege roodheid in mijn gezicht staan roze-tinten mij toch beter.
Daarom ben ik op zoek naar een paarsige, roze, plum-kleurige lipstick voor de herfst. Diva vind ik erg mooi, maar is me (als ik naar swatches kijk) toch iets te donker. Wie van de Mac-kenners kan me helpen?
Omg wat voor awesome stage had jij dat je een tegoedbon van MAC kreeg.. doe mij dat!
En Mac Amorous maybe? Die wil ik zelf gaan proberen van de herfst omdat ik Diva niet kan hebben denk ik.. Amorous lijkt me net wat geschikter, en is ook een plum kleurtje dus die vind jij misschien ook wel interessant? Hij is meer plummig dan Diva iig haha

Drunksheep schreef:Ik zit nu met vriendlief in Groningen en kreeg een sponsoring van mijn tante voor het shoppen. Heb MAC Heroine en de YSL Rouge Pur Couture The Mats 208 gekocht. Heb Heroine op en kreeg binnen 5 minuten al van 3 mensen complimentjes, vriendlief vindt hem ook prachtig!Daarnaast ook de Real Techniques Core Collection gekocht. Echt superblij nu
Nicee! Foto?