Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 17:13

OMG IK KOM NET BOVEN EN MN KAPTAFEL STAAAAAT *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Oke mam heeft de helft nog geclaimd totdat ze zelf dr nieuwe heeft maar ik kan iig al 1 helft in gaan tuigen <3

Zqw39 schreef:
Als stille meelezer kom ik toch even binnenvallen!

Tijdens mijn buitenlandse stage heb ik MAC ontdekt. Toen ik als afsluiter van mijn stage een tegoedbon van MAC kreeg, was de liefde geboren en bestond mijn souvernir-stash vooral uit make-up. Ik ben weg van mijn Please Me en ben op zoek naar een nieuwe lipstick voor de herfst. Ik heb zelf ook Ruby Woo, maar vanwege roodheid in mijn gezicht staan roze-tinten mij toch beter.
Daarom ben ik op zoek naar een paarsige, roze, plum-kleurige lipstick voor de herfst. Diva vind ik erg mooi, maar is me (als ik naar swatches kijk) toch iets te donker. Wie van de Mac-kenners kan me helpen? :)

Omg wat voor awesome stage had jij dat je een tegoedbon van MAC kreeg.. doe mij dat!
En Mac Amorous maybe? Die wil ik zelf gaan proberen van de herfst omdat ik Diva niet kan hebben denk ik.. Amorous lijkt me net wat geschikter, en is ook een plum kleurtje dus die vind jij misschien ook wel interessant? Hij is meer plummig dan Diva iig haha :))

Afbeelding

Drunksheep schreef:
Ik zit nu met vriendlief in Groningen en kreeg een sponsoring van mijn tante voor het shoppen. Heb MAC Heroine en de YSL Rouge Pur Couture The Mats 208 gekocht. Heb Heroine op en kreeg binnen 5 minuten al van 3 mensen complimentjes, vriendlief vindt hem ook prachtig! :)) Daarnaast ook de Real Techniques Core Collection gekocht. Echt superblij nu <3

Nicee! Foto?
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 21-08-14 17:17, in het totaal 2 keer bewerkt

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 17:14

ohh leuk Drunksheep :D :D

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 17:18

Fijne tante heb jij Drunksheep!
Ben erg benieuwd naar je nieuwe aanwinsten, kom maar op met die foto :))

Drunksheep

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 17:23

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 17:44

xNavatu schreef:
Die vriend van die vriendin waar ik net een shoot mee had (deed loveshoot met hun) die vond t ook verschrikkelijk dat ze makeup op had _O- Maar ik had alleen op mezelf gerekend met makeup toen ik daar naartoe ging dus ik had alleen Ruby Woo en True red bij.. beide nogal rood dus :'D Dus ze had lipgloss opgedaan dus met het eerste zoentje was het gelijk 'EW DAT PLAKT' en daarna wilde die geen kus op dr voorhoofd geven omdat er een beetje foundation zat _O-
En toen we net klaar waren met die shoot was t ook meteen 'wanneer ga je die zooi eraf halen'.. lol die houd duidelijk niet van makeup :'D

Was dat bij Denise? Zag foto's van jou voorbij komen op Facebook volgens mij...

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 17:45

Ken geen Denise dus die was het niet haha :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 17:46

Ik had al even gekeken en was een andere Bokt-fotografe _O- Oepsie :))

En wauw Nadia Heroine staat je echt prachtig! Zo'n mooi kleurtje is dat he <3 Ik ga m'n haar morgen weer donker verven en dan ga ik hem ook weer dragen :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 17:58

Drunksheep schreef:
Ik zit nu met vriendlief in Groningen en kreeg een sponsoring van mijn tante voor het shoppen. Heb MAC Heroine en de YSL Rouge Pur Couture The Mats 208 gekocht. Heb Heroine op en kreeg binnen 5 minuten al van 3 mensen complimentjes, vriendlief vindt hem ook prachtig! :)) Daarnaast ook de Real Techniques Core Collection gekocht. Echt superblij nu <3

Dat is die paarse toch? Gaaf! Ik vind die toch een beetje spannend, al wil ik hem ook graag :D Heb een paarse hoody waar hij gaaf bij zou staan :+:

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 17:59

Jij kan volgens mij echt veel hebben Drunksheep!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:13

Ohh gaaf Nadine <3 foto van je kaptafel??

Ik heb morgen kleedjesmarkt, kijken of ik wat zooi kan verkopen :') (zodat ik weer makeup kan kopen...)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:22

Ik wilde toch alvast een lipstick bestellen hier tot ik erachter kwam dat t 6 euro scheelt, toch zonde

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:31

Maak wel foto als hij ingetuind is Deijs :D Das boeiender denk ik :P

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:31

is goed :P veel plezier met het 'inrichten' dat is altijd zo leuk om te doen _O-

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:49

Staat mooi! Goeie vangst Drunksheep!

Ik heb vanmorgen alle make-up verhuisd naar boven, deed m'n make-up eigenlijk altijd op de bank. Maar nu de voorraad groeit klaagt vriendlief over de hoeveelheid make-up op de bank. Gelukkig hebben we boven twee kamers 'over' waar ik nu fijn mijn make-up kan opbergen. Ben erg benieuwd naar jou kaptafel Navatu!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:51

Wat een leuke vriendjesverhalen haha :D

Heroine staat je goed Drunksheep!

Ik heb nu eindelijk make up orbergers dus ga t allemaal naar mn kamer verplaatsen :D eindelijk ordenen en niet zo'n rotzooi :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:54

Een eigen kamer volledig voor mijn make-up.. Dat zou echt mijn droom zijn :') Zodra ik ga samenwonen gaat dat gebeuren := Ik heb hier gewoon een ladekast waar ik make-up, huidverzorging, medicijnen en haar-dingetjes in bewaar en daar maak ik me ook bij op :j

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:32

Haha ja die luxe heb ik sinds november, toen zijn we van ons appartement naar een eengezinswoning gegaan. Dus lekker veel ruimte met z'n tweeen :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:41

Aww thanks iedereen, ben er ook echt superblij mee. Voor de volgende keer worden het wss Violetta, Fusion Pink en/of Sin, supermooi! Maar moet van mezelf wachten tot mijn Amsterdam uitje :))

Die man stond ook de lipstick die ik ophad te bewonderen en vroeg welke het was... "Eentje van Make-Up Studio!", "Oh...". Was erg komisch :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:50

Heroïne staat je idd echt super!
Ik wordt meer en meer verliefd op media, wil m nu! :=

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:52

Ben ook erg benieuwd hoe de YSL je staat!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:54

Ik zal hem morgen even opdoen en een fotootje plaatsen :)

En dankje Suus!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:59

Djilna schreef:
Dat is die paarse toch? Gaaf! Ik vind die toch een beetje spannend, al wil ik hem ook graag :D Heb een paarse hoody waar hij gaaf bij zou staan :+:

Klopt! Violetta is ook heel mooi, maar die glanst heel erg, terwijl Heroine mat is. Gewoon een keer op (laten) doen bij MAC! :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:02

linoleum schreef:
Chanel Perfection Lumière Velvet is binnen. De YSL lipstick had ze nog niet :(
Was 25% korting bij 2 producten bij Ici Paris XL, maar had dus maar een ding. Maar de verkoopster heeft me alsnog 20% korting gegeven, al had niet eens gehoeven. Ben echt blij met "mijn" Ici Paris XL hier, hebben altijd alle tijd en aandacht voor je.

En vriendje wou zelfs mee. Die snapt er niks van dat ik zoveel heb en er zoveel aan uitgeef, maar hij vind wel leuk uitzien.

Ben benieuwd wat je ervan vindt!! :)

Haha Sharmila dat vriendje van jou. :') Ik wou dat die van mij af en toe ietsje geïnteresseerder was, maar dit is wel weer een uiterste. :)) Mijn vriend ziet het volgensmij nooit als ik een nieuwe kleur oogschaduw heb want ik 'heb er toch al 3 miljoen'. Lipstick ziet ie wel. Hij vind make-up ook bijna altijd teveel, hij vindt 'alleen dat zwarte' wel genoeg. Mijn make-up verslaving is alleen wel door mijn vriend begonnen, hij gaf me eens een Pupa palette en later een Chanel lipstick met bijpassend lakje.

Vandaag trouwens een iHerb pakketje binnen gehad, een nachtcrème en castor olie voor langere wimpers. Ben erg benieuwd. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:05

Ik vind de Silk Finish foundation kwast trouwens echt heel erg fijn! Hij blendt echt perfect voor mij. De True Match moet ik nog even een beetje meer mee spelen. Ik vind hem heel fijn maar hij is voor nu echt wel nog te licht voor me en hij geeft wel echt een lichte dekking. Ik mix hem nu een beetje met mijn Matchmaster van MAC, maar ga denk ik morgen iets meer matchmaster doen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:24

Suus___ schreef:
Heroïne staat je idd echt super!
Ik wordt meer en meer verliefd op media, wil m nu! :=

Kopen! :Y) Ik vind hem ook erg mooi!