Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiggs schreef:Vandaag 2 km gelopen. Voelde de 5 van zondag nog wel en vond het best pittig, maar m'n tijd viel mee. Blij dat ik toch gegaan ben in ieder geval!
germie schreef:Tiggs schreef:Vandaag 2 km gelopen. Voelde de 5 van zondag nog wel en vond het best pittig, maar m'n tijd viel mee. Blij dat ik toch gegaan ben in ieder geval!
Mooi. Je hebt tenminste iets gedaan, zo moet je maar denken. Op een gegeven moment gaat 3km heel gemakkelijk, en dan lukt 5 zonder spierpijn.
Tiggs schreef:Ja precies. Ik heb erg weinig gedaan de afgelopen twee maanden, dus het is wel logisch dat het niet vanzelf gaat
ieris schreef:Musli, ik doe het je niet na hoor!
Wat is een Hyrox?
Suusje, klinkt als een sportieve week.
Nou het is wat hé met de gladheid, wat erg voor je collega.
Ninus, veel plezier morgen, en geniet er van!
SV, herkenbaar! Hier ook wel verslaafd hoor! Ik mis het ook echt enorm als ik echt niet kan, door blessure bijvoorbeeld.
Maar gelukkig gaat het nu goed, ik geniet ook veel van trailen, maar ook van een vlotte tijd lopen.
lies_sparkle schreef:Het klinkt wel leuk MuSLi maar ik denk dat ik er nog wel even voor met oefenen. Ik kan precies 0 keer opdrukken dus zo’n burpee
Is het iets nieuws dit? Nieuwe trend zegmaar? Klinkt wel heel goed voor je, beetje als bootcamp?
Leuke deal SV! Zijn lekkere schoenen
judenjul schreef:Gave foto's weer supervixen!
Vandaag de kwart marathon van Egmond gelopen. Loop was gaaf, op het strand schuin wind mee. Vier pittige klimmetjes in de duinen. Wel zeiknat geregend.
Na de finish moesten we nog een heel stukje lopen naar de omkleed tent. Echt heel koud gekregen bij het wachten voor de kleding uitgifte.
Volgend jaar gaan we voor het spaghetti arrangement bij hotel Zuiderduin!
[ [url=m/ROwTkY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hK9zu3.jpg]Afbeelding[/url] ]