bigone schreef:Mensen ervaren hun hele leven “ druk” , op allerlei verschillende manieren. En daarmee wil ik de druk om te vaccineren zeker niet goedpraten want dat kan niet. Iedereen is baas over wat met zijn lichaam gebeurt.
Maar wanneer ik met iemand praat, of hier of in real life en ik merk dat ze door alle onzin verhalen die er rondgaan met betrekking tot de Corona vaccins twijfelen dan zal ik daar zeker op in gaan en proberen een ander geluid te laten horen. En de mensen die uit volle overtuiging zeggen: Ik bedank ik hoef die rotzooi van de Jonge niet , daar is niet mee te praten.
Ergens deelde iemand de aantallen hersentrombose gevallen in twee weken door alle vaccins. Dan zoek ik dat even op want is belangrijk om te weten, blijkt het de aantallen mensen met een allergische reactie te zijn . Dan schrijf ik er wel even een berichtje onder met de juiste info.
Alleen al om te voorkomen dat mensen hier op afgaan en dus niet gaan vaccineren. Die persoon zit via fake info ook druk uit te oefenen om maar niet te vaccineren.
En heel eerlijk, ik heb het liever te doen met mensen die proberen om pro vaccinatie goed uit te leggen dan de groep die allerlei spookverhalen deelt .
Dit voelt ook als druk uitoefenen. Wat ik dus niet snap is dat pro-vaccers de niet-vaccers zo graag willen overhalen. Let it be. Laat het gaan. Hoe meer druk, des te meer ben ik overtuigd dat ik me NIET wil laten vaccineren.