Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
borstnoot schreef:Hey! Ik heb een tijdje meegelezen met dit topic en ga nu toch zelf een vraag stellen. Ik ben al even na aan het denken over een tattoo maar ik wil eigenlijk meteen een iets grotere, nog een leuke: ik wil hem waarschijnlijk op m'n ribben. Eigenlijk zoals in de foto maar dan met ietsje meer schaduw, niet veel.
Mocht het nog niet duidelijk zijn: ik ben een tattoo virgin. Denken jullie dat het problemen oplevert of zeggen jullie: gewoon doen! Oh en als jullie tips hebben voor artists (liefst via insta) dan hoor ik dat graag! Geld of locatie ''speelt geen rol'', je hebt zo'n ding toch voor je leven.
[ [url=m/cxQ02F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: hoe kan die foto kleiner?
Yasmine schreef:Wou nog even een foto tonen van hoe dik en groot de korsten waren tijdens het genezen van mijn man zijn tattoo. Ik heb nog nooit zulke grote en dikke korsten gezienDit is ongeveer 30cm groot. Zijn er hier meer mensen die het ooit zo heftig gehad hebben?
Intussen ziet het er trouwens weer prachtig uit en is alles verveldHet is een oerang oetang uit de boeken van Terry Pratchett en het wordt een hele Pratchett sleeve op zijn onderbeen.