Safiera, ik gebruik idd ook de app My fitness pal. Ik ben eerlijk gezegd ook echt wel te lui om alles handmatig uit te rekenen
Heerlijk lijstje Laura!
Wat jammer dat je de groente had laten aanbranden Sanne, wat het geheel klinkt idd wel heel lekker
Balen van die kroket, maar aangezien die heel lekker was, gewoon genieten!
MarlindeRooz, supergoed! Dat is ook al wel echt veel zeg, wauw!
Ikzelf haal meestal de 10.000 stappen wel. Op een of andere manier loop ik op stal altijd heel veel, zelfs als ik niet eens zo veel doe
Dilan, rot dat je qua leefstijl aan je nieuwe manier van werken moet wennen. Ik snap wel dat dat lastig is. Vervelend dat je in een dipje zit! Het komt wel weer goed, even weer er doorheen gaan
Laibadji, goed bezig! Ik snap dat dat goed voelt
Willbokkers, heb je altijd zo veel etentjes, of is het maar voor een periode? Als het maar voor een periode is, zou ik de rest van de dag een beetje opletten, en verder lekker genieten. Als het altijd is, zou ik alleen voor een hoofdgerecht gaan, en als de rest een dessert neemt, zelf een kop koffie of thee.
Ik snap wel dat het heel lastig is!
Imandra, veel succes!
Gisteren met vrienden afgesproken, en daar niet zo gezond gegeten. Dat had ik wel zien aankomen, dus vantevoren wel wat opgelet. Deze week hoop ik dat ik er weer iets beter tegenaan kan dan eerst, ik heb iets meer gegeten dat de bedoeling was