Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wittepit schreef:5 kilo??? De mens is de enige diersoort waarbij de omvang van de schedel van de nakomeling 110% van de doorsnee van het geboortekanaal is. Juist. Het pást dus gewoon niet. Kan je fontanellen installeren tot en met, maar het past. Gewoon. Niet. Klaar. We moeten uitsterven.
wittepit schreef:5 kilo??? De mens is de enige diersoort waarbij de omvang van de schedel van de nakomeling 110% van de doorsnee van het geboortekanaal is. Juist. Het pást dus gewoon niet. Kan je fontanellen installeren tot en met, maar het past. Gewoon. Niet. Klaar. We moeten uitsterven.
Prairy schreef:Joh... We kijken bij heel veel dingen naar bloedlijnen, inteelt, uiterlijk, botstructuur etc. Alleen mag dat schijnbaar bij de mens nietNiks zo hypocriet als de mensheid
c_alsemgeest schreef:Prairy schreef:Joh... We kijken bij heel veel dingen naar bloedlijnen, inteelt, uiterlijk, botstructuur etc. Alleen mag dat schijnbaar bij de mens nietNiks zo hypocriet als de mensheid
In mijn werk kom ik helaas toch vaak wat resultaten van lijnenteelt tegen
Ook bloedspreiding trouwens...
1 moeder met 8 kinderen van 8 verschillende vaders e.d.
sanso schreef:Ligt het nu aan mij of zijn er heel veel mensen preggo? Ik zie ze echt overal. Het is een invasie van de dikke buiken.Spoiler:
ranzig
Relaxed schreef:Captain schreef:Ik vind het ook vies..Niet de persoon maar de zwangere buik.. Brrr!
Hoezo dan? Een man met een bierbuik vind je ook vies? Zit toch gewoon kleding overheen... Wat is er nou vies aan?
Relaxed schreef:Captain schreef:Ik vind het ook vies..Niet de persoon maar de zwangere buik.. Brrr!
Hoezo dan? Een man met een bierbuik vind je ook vies? Zit toch gewoon kleding overheen... Wat is er nou vies aan?