Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mars schreef:Ik vind het leuk maar zou de bloemen etc wel een beetje laten schaduwen want die zijn nu wat 'plat' omdat het alleen een outline is. Terwijl in de vos wel diepte zit.
Verder is het vreselijk persoonlijk, jij moet ermee lopen dus laat je ook echt niet teveel beinvloeden door reacties van buiten.
Emmaa_ schreef:Of de artist het erg vindt merk je alleen als je het vraagt! Ik denk niet dat het een probleem is. En vind hem inderdaad denk ik mooier met alleen het vosje in kleur en de versiersels in grijstinten of evt met dotwork. Heftig stuk wel zeg! Vind het nog knap dat je het 3.5 uur hebt volgehouden haha
Aranel schreef:Emmaa_ ;hoe heb jij die tattoo studio in Toronto gevonden? Ik had eigenlijk al helemaal bedacht dat ik ook bij Golden Iron wilde, maar eigenlijk is dat niet handig.. het is aan het begin van onze vakantie en wie weet gaan we nog wel zwemmen of veel in de zon. Dan kan ik het beter later laten doen. Dat betekent dat ik de tattoo beter in Ottawa of Montreal kan laten zetten. Maar hoe kan ik een goede shop vindenGoogle helpt mee niet echt verder.
Namira542 schreef:Ik kon dit soort ontwerpen (van dieren met hoorns) de laatste tijd steeds vaker tegen en vind het wel grappig. Hoe komen jullie op het idee om zo'n soort tattoo te laten zetten?
Het is niks voor mij, zou er geen willen hebben denk ik, maar ja wie weet in de toekomst haha.