[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 09:51

Ik zit even te zoeken naar tattoos over littekens heen. Ik heb twee MD piercings onder mijn sleutelbeen, de een is er inmiddels alweer een paar maanden uit, de ander staat op het punt van uitgroeien. Eigenlijk zou ik er graag een subtiele tattoo overheen zetten als het helemaal genezen is want twee van die rode puntjes is ook geen gezicht := Hoe lang zou het dan moeten genezen denken jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 10:11

Ik heb een grote feniks over 2 grote littekens heen laten zetten. Zie je niks meer van :)

Appelsapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 12:31

Hoi hoi! Ik kom nu eigenlijk wel belachelijk hard binnenvallen maar ben al even een meelezertje. Ik had eigenlijk een vraag betreffende een tattoo die ik net heb laten zetten (eergisteren). Zoals jullie op de foto kunnen zien is hij helemaal niet af aangezien ik na 3 1/2 uur er helemaal mee klaar was en de pijn echt te veel werd. De bedoeling was wel oorspronkelijk dat alles ingekleurd zou zijn, dus niet alleen het vosje hoe het nu is. (En ja, er zijn nog andere details die afgewerkt moeten worden zoals de bollen op de paddenstoelen en schaduw op de andere bloemen enz enz..). Het ding is dat ik al een paar mensen heb horen zeggen dat ze het eigenlijk wel mooi vinden hoe het nu is.. Met andere woorden enkel dat het vosje ingekleurd is. En ik moet eerlijk zeggen dat ik ook verliefd ben op hoe het er nu uitziet. Ik zou willen vragen wat jullie er nu van vinden? Moet ik het wel/niet verder inkleuren (en zo het risico lopen dat ik het niet meer mooi vind of het juist nog mooier vind) ? Is het onrespectvol als ik opeens tegen mn artieste zeg dat ik van mening ben veranderd (eventueel)? Zou ik anders het wel inkleuren maar met grijstinten? Dit zijn misschien heel erg domme vragen maar ik zit er een beetje mee in. Alvast bedankt! (heel erg slechte foto trouwens maar het geeft een idee)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 12:34

Of de artist het erg vindt merk je alleen als je het vraagt! Ik denk niet dat het een probleem is. En vind hem inderdaad denk ik mooier met alleen het vosje in kleur en de versiersels in grijstinten of evt met dotwork. Heftig stuk wel zeg! Vind het nog knap dat je het 3.5 uur hebt volgehouden haha

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 12:35

Ik vind het leuk maar zou de bloemen etc wel een beetje laten schaduwen want die zijn nu wat 'plat' omdat het alleen een outline is. Terwijl in de vos wel diepte zit.
Verder is het vreselijk persoonlijk, jij moet ermee lopen dus laat je ook echt niet teveel beinvloeden door reacties van buiten.

Appelsapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 12:46

Mars schreef:
Ik vind het leuk maar zou de bloemen etc wel een beetje laten schaduwen want die zijn nu wat 'plat' omdat het alleen een outline is. Terwijl in de vos wel diepte zit.
Verder is het vreselijk persoonlijk, jij moet ermee lopen dus laat je ook echt niet teveel beinvloeden door reacties van buiten.

Die moesten inderdaad nog afgemaakt worden dus daar komt nog verandering in! En je hebt volledig gelijk hoor. Ik wou gewoon een paar meningen hier en daar verzamelen maar ik neig voorlopig nu om het bij grijstinten te laten.

Emmaa_ schreef:
Of de artist het erg vindt merk je alleen als je het vraagt! Ik denk niet dat het een probleem is. En vind hem inderdaad denk ik mooier met alleen het vosje in kleur en de versiersels in grijstinten of evt met dotwork. Heftig stuk wel zeg! Vind het nog knap dat je het 3.5 uur hebt volgehouden haha

Ja inderdaad, zal het één van deze dagen nog vragen. De volgende afspraak is pas 16 mei dus ik heb opzich nog wel even tijd om erover na te denken. En dankje, het laatste uurtje was echt bijzonder pittig!

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 14:16

Heel vervelend als de artiestvhet niet leuk vind maar het is wel jou lijf dus neem aan dat jij beslis.
Ik vind het ook erg mooi zo, meer kleur wordt misschien teveel idd

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 14:22

Hij is leuk zo, maar denk dat 'ie helemaal ingekleurd veel mooier gaat zijn.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:01

Emmaa_ ;hoe heb jij die tattoo studio in Toronto gevonden? Ik had eigenlijk al helemaal bedacht dat ik ook bij Golden Iron wilde, maar eigenlijk is dat niet handig.. het is aan het begin van onze vakantie en wie weet gaan we nog wel zwemmen of veel in de zon. Dan kan ik het beter later laten doen. Dat betekent dat ik de tattoo beter in Ottawa of Montreal kan laten zetten. Maar hoe kan ik een goede shop vinden := Google helpt mee niet echt verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:07

Aranel schreef:
Emmaa_ ;hoe heb jij die tattoo studio in Toronto gevonden? Ik had eigenlijk al helemaal bedacht dat ik ook bij Golden Iron wilde, maar eigenlijk is dat niet handig.. het is aan het begin van onze vakantie en wie weet gaan we nog wel zwemmen of veel in de zon. Dan kan ik het beter later laten doen. Dat betekent dat ik de tattoo beter in Ottawa of Montreal kan laten zetten. Maar hoe kan ik een goede shop vinden := Google helpt mee niet echt verder.

Ik heb op Instagram gezocht naar 'tattoo' en 'toronto' en ben zo een beetje gaan zoeken. De meeste tattooshops gebruiken best veel hashtags bij hun werk zodat het te vinden is. Gewoon gezocht tot ik iets tegenkwam dat ik echt leuk vond, toen wat doorgeklikt en zodoende!

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:57

Dankzij robijtjah toch voor pigmental tattoo gegaan. Aanstaande zaterdag ga ik erheen voor een ontwerp te maken :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:57

Doe Tony de groeten. Ik heb het volgende idee alweer klaar staan :')

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:59

Robijntjah schreef:
Doe Tony de groeten. Ik heb het volgende idee alweer klaar staan :')

Zal ik doen haha! Komen we elkaar straks nog tegen :P

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 20:03

ik ga zondag :D Naar inksociety voor een schets van vorige schetsweek haha. Van Daisy en ik ben super excited *\o/*

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 20:05

Leuk! Welke ga je laten zetten?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 20:14

die cactus <3

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 09:57

Ik was heel het topic kwijt!
Dus moet weer ff bij lezen..

Ik mag eind juni weer. Paraplu van Mary poppins.. met de tekst, anything can happen if you let it
Marry poppins is in mijn kindertijd super belangrijk voor mij geweest.. en heb later nog de musical gezien in het theater en daar ook de paraplu gekocht.
Mijn onderbeen komt lekker vol zo. :=

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 11:24

Oh, wat een superleuk idee Helene! Ik heb ook een paraplu op mijn onderbeen :D Ben erg benieuwd hoe de jouwe wordt.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 11:33

Wat leuk!
Ik heb alleen nog een grove schets gezien.. daar al erg blij mee. Ben ook erg benieuwd hoe het gaat worden. Zin in!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 12:36

Ik vind 'm mooi zo dat vosje! Inderdaad als de bloemen ook geschaduwd worden denk ik dat hij heel gaaf is zo. Zou wel van te voren even bellen want anders plant hij misschien meer uren in als dat nu nodig is.
Hier ligt ook al een idee voor een volgende tattoo klaar, ik ga 'm sowieso wel zelf tekenen en dan nog wat aanpassen. Vind het raketje niet helemaal tof dus die wordt sowieso anders dan.

Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:44

Ohhhh die is lief <3

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 18:14

Vandaag wordt mijn ontwerp getekend bij blackbear! Nog iets meer dan een week wachten. Het ontwerp wordt gebaseerd op deze afbeelding, een koedoe. Ben zo benieuwd hoe het gaat worden!!

Afbeelding

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 18:33

Super gaaf zo'n koedoe! Ben heel benieuwd hoe en welke stijl die gaat worden!

Alle andere ideeen en ontwerpen lijken me ook leuk ben heel benieuwd, binnenkort weer veel foto's van verse inkt dus :)

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 18:43

Ik kon dit soort ontwerpen (van dieren met hoorns) de laatste tijd steeds vaker tegen en vind het wel grappig. Hoe komen jullie op het idee om zo'n soort tattoo te laten zetten?
Het is niks voor mij, zou er geen willen hebben denk ik, maar ja wie weet in de toekomst haha.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 20:07

Namira542 schreef:
Ik kon dit soort ontwerpen (van dieren met hoorns) de laatste tijd steeds vaker tegen en vind het wel grappig. Hoe komen jullie op het idee om zo'n soort tattoo te laten zetten?
Het is niks voor mij, zou er geen willen hebben denk ik, maar ja wie weet in de toekomst haha.

Ik heb ook een dier met 'hoorns' (een hert). Gedaan omdat ik het ontzettend machtige dieren vind. Een soort van mysterieuze bosgoden. Gewoon tof. Maar ieder z'n ding natuurlijk!