elkee schreef:Uden is tot 6 open. Geen koopavonden
We zijn ongeveer 4 weken open, van maandag t/m zaterdag
Awh top! Dan ga ik zaterdag ff langs denk ik
thanks voor t antwoord! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElineS schreef:[***] schreef:Als er iemand toevallig bij V&D komt en Sleek Enchanted Forest palette ziet liggen, zou die persoon die dan voor mij mee willen nemen? Ik red het zelf niet om naar een VD te gaan de komende tijd waar ze sleek hebben
Ik kan morgen of woensdag wel even voor je langs gaan. Tegen prijs en verzendkosten kan ik hem dan wel opsturen. Ik moet even kijken of V&D Assen wel open is morgen of woensdag pas.
BelleTessa schreef:Heeft er iemand interesse in de NYX Lingerie Liquid Lipsticks?
De review van LotteLovesBeauty is echt goed, ze wordt steeds beter! Vind de kleuren alleen een beetje saai..
elkee schreef:Voor de mensen die in de buurt van Uden wonen. Woensdag gaat de v&d open voor uitverkoop. Wij verkopen daar Sleek, en dat gaat mega in de aanbieding. Zeker het ritje waard
Mooie look, maar echt arabisch vind ik het niet. Eerder gewoon een super mooie draagbare look!
Ik zal het morgen eens proberen, dat arabische! Leuk.
Is er meer make-up dat in de sale gaat?
moet ik een beetje anders leren makeuppen omdat je het anders niet ziet. Was wel lastig om het er dan niet to much uit te laten zien, wat het dan al snel werd vond ik. In ben normaal van weinig of lichte oogschaduw, dus voor velen is dit niet to much, voor mij al snel wel. Maar ben redelijk geslaagd voor een eerste poging. Maar als iemand nog tips heeft.

DnT schreef:Mooi dames!
Ik heb vandaag mijn Tom Ford lipstick geprobeer.
Oh man, wat een heerlijk ding
Kleur is prachtig en hij blijft super goed zitten, zonder uitdrogend te zijn.
Ok, hij is prijzig (belachelijk prijzig), maar ik ben heel blij dat ik hem toch gekocht heb!
[ [url=m/QgTxaI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knallen?
Ik vind dit juist echt een super natuurlijk, rustig kleurtje
Superleuk kleurtje op je lippen nu ook!