[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 22:05

Ja kan ik me voorstellen hoor! Ik vind dat stoere, beetje duistere juist gaaf. Ik vind het ook wel bij mijn kledingstijl passen.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 22:17

Of het je stijl is of niet, ze kan het wel. :P

xxxlottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 22:30

Ik heb al eens eerder iets hier geplaatst maar nu is het zover, het staat vast! De 28e laat ik een tattoo zetten, mijn eerste... Ik ben heeeul zenuwachtig! Nu de vraag aan jullie, ik ben nog niet zeker over de plaats. Ik dacht in eerste instantie op mijn onderarm net onder de binnenkant van m'n elleboog maar nu twijfel ik toch wat. Het is voor mijn overleden moeder dus op zich wou ik het ook wel ergens dichtbij mijn hart. In ieder geval wil ik het niet op m'n voet, met de achterliggende gedachte dat ik mijn moeder op mijn voet heb... Ik hoop dat jullie me wat kunnen helpen! Dit laat ik zetten:
Afbeelding

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 22:32

UhNee schreef:
Ja kan ik me voorstellen hoor! Ik vind dat stoere, beetje duistere juist gaaf. Ik vind het ook wel bij mijn kledingstijl passen.

Kan ik helemaal begrijpen :D
Ik heb op mijn rug ook een hele kleurrijke, maar de rest word waarschijnlijk ook wat stoerder en duitserder.
Die ga ik dus ook niet bij Mandy laten zetten :P

@xxxlottie waarom niet op je borst?

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 22:41

xxxlottie: misschien in de buurt van je sleutelbeen? Komt vast goed en wat mooi dat je 't voor je moeder doet! :)

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 09:24

Nog meer suggesties dan mandy? Misschien iemand die inderdaad wat ruiger is qua stijl?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 09:36

Escada schreef:
Nog meer suggesties dan mandy? Misschien iemand die inderdaad wat ruiger is qua stijl?

Vincent van Dorresteijn :j Zit in Apeldoorn bij Tattoomania.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 09:39

Je wilde een roos toch? Je zou ook eens bij Gerrit Bekman van Painted Flesh kunnen kijken :j

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 12:08

Needle art of tattoo Joey zou je ook eens kunnen kijken

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:00

Joolien schreef:
Escada schreef:

Mijn vriend heeft ook een tattoo van een dodo van hem! Heel tevreden over zijn werk en werkwijze.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:05

Hier in de regio hoor ik goede verhalen over Tattoo studio Apart in Waddinxveen en over Dingo in Gouda

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:26

_Denise_ schreef:
Joolien schreef:

Mijn vriend heeft ook een tattoo van een dodo van hem! Heel tevreden over zijn werk en werkwijze.

Vince is ook een leuke vent, en heeft zijn zaken goed voor elkaar. Hij is daarnaast ook nog eens tekenaar/kunstenaar, dus hij tatoeert vanuit een kunstzinnige hoek en dat is goed terug te zien vind ik.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:39

Tattoomania hoor ik ook hele goeie verhalen over! Geloof dat ze wel een enorme wachtlijst hebben!

Verder hoor ik goeie verhalen over Sin66 in Apeldoorn. Als je iets duisters wil.. Alleen die shop is al heel duister!

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:40

Raja schreef:
Hier in de regio hoor ik goede verhalen over Tattoo studio Apart in Waddinxveen en over Dingo in Gouda

ik ken ook een aantal mensen die het in Waddinxveen hebben laten zetten, bij Petra heet ze geloof ik.
mooi werk.
mijn schoonzus heeft een soort elfje op haar rug, mooie strakke en fijne lijnen.
zit er ook over te denken om daar naartoe te gaan

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:55

Suggesties genoeg! Ik ga vanavond eens portfolio's bekijken. Bedankt!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:57

nuka schreef:
Raja schreef:

ik ken ook een aantal mensen die het in Waddinxveen hebben laten zetten, bij Petra heet ze geloof ik.
mooi werk.
mijn schoonzus heeft een soort elfje op haar rug, mooie strakke en fijne lijnen.
zit er ook over te denken om daar naartoe te gaan

Ja klopt!
Zij maakt hele mooie dingen!
En ze zet nooit 2 x dezelfde tattoo!

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:59

East side in enschede is ook erg goed ! Wel lange wachttijd

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 16:54

linnnh schreef:
Tattoomania hoor ik ook hele goeie verhalen over! Geloof dat ze wel een enorme wachtlijst hebben!

Verder hoor ik goeie verhalen over Sin66 in Apeldoorn. Als je iets duisters wil.. Alleen die shop is al heel duister!

Daar heb ik 2 tattoos laten zetten en mijn vriend 1. Superstrak.
Is een oom van mijn zwager, dus ik kende ze al min of meer.
Zij doen geen standaard dingen die al 2 miljoen keer gezet zijn, zoals het infinity teken.
Hebben ook een lange wachtlijst trouwens. Richard heeft ook bij tattoomania gewerkt.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 17:43

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 18:17

Ik vind ze wel mooi gezet hoor. Wat voor een tattoo wil je laten zetten?

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 18:33

Iets met kleuren, ontwerpje hou ik nog even voor me, daarom twijfel ik ook. Ben bang dat de boel snel gaat vervagen. Weet niet of dat ook zo is hoor.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 18:46

Als je van iets aparts houdt
Shennaki op fb

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 19:22

linnnh schreef:

Haha mijn tattoo is gezet bij Sin66, vond het eigenlijk wel meevallen met de duisterheid :P Ik vond het eruit zien zoals ik me een shop had voorgesteld. Richard zelf is trouwens helemaal niet duister hoor, heel gezellig juist.

Edit: en ze zetten ook niet alleen duistere tattoos, ik heb gewoon 3 normale rozen laten zetten daar :j

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:29

Sleeper schreef:
Iets met kleuren, ontwerpje hou ik nog even voor me, daarom twijfel ik ook. Ben bang dat de boel snel gaat vervagen. Weet niet of dat ook zo is hoor.

Pigmenten van nu zijn stukken beter dan die van tig jaar jaar geleden, al blijf je het bij moeten houden eens in de zoveel tijd natuurlijk.
Maar als jij graag kleur wil, zou ik me daar niet door laten afschrikken. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:58

billionache schreef:
Hoe denken jullie trouwens over plaatsing van tattoos?

Ik wil heel graag deze (evt nog wat gepersonaliseerd door artist) laten zetten als eerste tattoo. Had in gedachte dat ik 'm op mijn onderarm wou hebben, zodat de veer ongeveer op mijn pols komt. Maar heb een goed gesprek gehad met enkele kennissen (die ook tattoeages hebben) en die raden mij dat af ivm moeilijk te bedekken bij bv sollicitaties.

Nu ben ik dus heel erg aan het twijfelen om hem dan maar net onder mijn sleutelbeen te zetten, omdat dat toch makkelijker te bedekken is. Ik weet ook niet in hoeverre toekomstige werkgevers over zichtbare tattoos zouden struikelen... Ik studeer trouwens als dierenartsassistente, dus in de toekomst zal ik ook veel direct contact hebben met klanten ed. Wat is jullie kijk hierop?

Ik ben op vakantie dus ga niet alles bijlezen maar wil hier nog wel even op inhaken :) Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van hoe je je er zelf bij voelt en in welke sector je aan het werk komt. In de supermarkt moest ik mijn tattoos bedekken, maar bij een sollicitatiegesprek voor een baan in de zorg waarin ik in apenpakkie loop (steriele omgeving dus operatiekamer-pak dus korte mouwen) heb ik alleen maar complimentjes op mijn tattoos gekregen en was het geen probleem dat ik in een hemdje kwam solliciteren (was 40 graden die dag).

Als jij zelf achter het concept van je tattoo staat en niet bang bent om hem te showen dan zullen mensen er ook niet snel negatief commentaar op leveren. Proberen te bedekken wordt toch lastig, vroeg of laat gaan mensen hem toch wel zien, ook omdat je er zelf lakser mee wordt.