Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UhNee schreef:Ja kan ik me voorstellen hoor! Ik vind dat stoere, beetje duistere juist gaaf. Ik vind het ook wel bij mijn kledingstijl passen.
_Denise_ schreef:Joolien schreef:
Vincent van DorresteijnZit in Apeldoorn bij Tattoomania.
Mijn vriend heeft ook een tattoo van een dodo van hem! Heel tevreden over zijn werk en werkwijze.
Raja schreef:Hier in de regio hoor ik goede verhalen over Tattoo studio Apart in Waddinxveen en over Dingo in Gouda
nuka schreef:Raja schreef:Hier in de regio hoor ik goede verhalen over Tattoo studio Apart in Waddinxveen en over Dingo in Gouda
ik ken ook een aantal mensen die het in Waddinxveen hebben laten zetten, bij Petra heet ze geloof ik.
mooi werk.
mijn schoonzus heeft een soort elfje op haar rug, mooie strakke en fijne lijnen.
zit er ook over te denken om daar naartoe te gaan
linnnh schreef:Tattoomania hoor ik ook hele goeie verhalen over! Geloof dat ze wel een enorme wachtlijst hebben!
Verder hoor ik goeie verhalen over Sin66 in Apeldoorn. Als je iets duisters wil.. Alleen die shop is al heel duister!
linnnh schreef:Tattoomania hoor ik ook hele goeie verhalen over! Geloof dat ze wel een enorme wachtlijst hebben!
Verder hoor ik goeie verhalen over Sin66 in Apeldoorn. Als je iets duisters wil.. Alleen die shop is al heel duister!
Sleeper schreef:Iets met kleuren, ontwerpje hou ik nog even voor me, daarom twijfel ik ook. Ben bang dat de boel snel gaat vervagen. Weet niet of dat ook zo is hoor.
billionache schreef:Hoe denken jullie trouwens over plaatsing van tattoos?
Ik wil heel graag deze (evt nog wat gepersonaliseerd door artist) laten zetten als eerste tattoo. Had in gedachte dat ik 'm op mijn onderarm wou hebben, zodat de veer ongeveer op mijn pols komt. Maar heb een goed gesprek gehad met enkele kennissen (die ook tattoeages hebben) en die raden mij dat af ivm moeilijk te bedekken bij bv sollicitaties.
Nu ben ik dus heel erg aan het twijfelen om hem dan maar net onder mijn sleutelbeen te zetten, omdat dat toch makkelijker te bedekken is. Ik weet ook niet in hoeverre toekomstige werkgevers over zichtbare tattoos zouden struikelen... Ik studeer trouwens als dierenartsassistente, dus in de toekomst zal ik ook veel direct contact hebben met klanten ed. Wat is jullie kijk hierop?