Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Officieel moet je het ook ongeveer elke dag doen, maar ik probeerde het ong 3x per week te doen. Helaas was mijn ritme rond de feestdagen door spit in mijn rug helemaal weg. Ik krijg hem ook niet meer goed opgepakt dus lijkt het me wel fijn om eens iets anders te doen.
Ik heb level 1 nu al langer dan moet gedaan, en ondertussen ook de gewichtjes verzwaard en probeer alles op de moeilijkste manier te doen.
) 

voel me fitter en zit lekkerder in m'n vel
Maar wat meer mensen hier al zeggen: level 1 wordt op een gegeven moment wel saai. Nog 2 daagjes, dan mag ik naar level 2.
Mijn bloesjes zitten ook strakker bij de armen, maar mijn broeken zitten weer losser. Meer mensen die deze ervaring hebben?
Maarrrr ik was gisteren bij de Action en daar hadden ze hele mooie yogamatjes voor maar 3,99 en ook dumbells van 0,5 kg en 1 kg. Wellicht leuk voor jullie hier?
xAmigo schreef:Jose22, ik ben ook een kilo aangekomen ongeveer, maar wel strakker geworden! Ik denk dat je gewoon spieren aan het kweken bent?Die wegen namelijk meer dan vet. Ik zou me geen zorgen maken
Maar echt motiverend is het niet, vind jij wel?Julia schreef:Misschien hadden jullie het al gezien, dan sorry..Maarrrr ik was gisteren bij de Action en daar hadden ze hele mooie yogamatjes voor maar 3,99 en ook dumbells van 0,5 kg en 1 kg. Wellicht leuk voor jullie hier?
Julia schreef:Misschien hadden jullie het al gezien, dan sorry..Maarrrr ik was gisteren bij de Action en daar hadden ze hele mooie yogamatjes voor maar 3,99 en ook dumbells van 0,5 kg en 1 kg. Wellicht leuk voor jullie hier?
Gooya schreef:Zo dan, de eerste keer level 1 gedaan. Ging best goed, op mijn kuiten na. Die deden echt zeer.
Spierpijn in mijn rechterkuit en schoudersspieren van het opdrukken.
Dus dat zegt blijkbaar toch dat de shred minder effectief was. 
!
zit de laatste tijd niet meer lekker in mijn vel, probeer gezond te eten maar val weer terug in m'n oude patroon (lees: hele zak chips in een keer leeg, complete verpakkingen chocolade koeken leeg eten). Het was ook niet motiverend dat toen ik 2 weken erg gezond at ik bijna 2 kilo aan kwam en ze niet meer kwijt ben..
En anders, vertel het tegen iedereen in huis dat je bezig bent zodat ze je een beetje 'in de gaten kunnen houden'.