Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Greetje63 schreef:Je bent bij de fysio geweest die een diagnose heeft gesteld en je komt nu aan ons leken die je niet hebben onderzocht vragen hoe lang het gaat duren?
De ene kuitblessure is de andere niet, zelfs de ene zweepslag is de andere niet. Voor een buitenstaander is er een ding over te zeggen namelijk dat wij er niets over kunnen zeggen.
wat heb je met de fysio afgesproken, wanneer moet je terug komen, wat mocht je in die tussen tijd doen?
Boemklatsch schreef:Zijn er hier mensen lid van een atletiek vereniging / loopgroep?
Ik begin natuurlijk pas net maar zou me in een later stadium graag aansluiten bij een vereniging/loopgroep. Nu is hier bij de plaatselijke atletiek vereniging de mogelijkheid om een start to run cursus mee te doen en aansluitend in de stromen bij de vereniging dus ben benieuwd naar ervaringen.
Ik merk nl. aan mezelf dat ik wat 'overfanatiek' ben en heel veel wil. Ik heb voorheen actief paardgereden incl. wedstrijden en ik mis dat een beetje, op termijn bij een vereniging/loopgroep lijkt me dus een 'logische' stap.
Gloa schreef:Ik heb de strava geïnstalleerd. Als het weer een beetje meewerkt morgen een rondje doen en eens uitproberen
Gloa schreef:Gloa schreef:Ik heb de strava geïnstalleerd. Als het weer een beetje meewerkt morgen een rondje doen en eens uitproberen
Hij werkt blijkbaar niet goed.
Dag 1 had ik hem iets te vroeg aangezet want ik moest nog een 100m wandelen en de hondjes aanlijnen voordat ik kon gaan rennen. Ik kwam uit op 4,5 km en 6,55 km/u in 31.40 min. Waarbij ik 2x kort stil heb gestaan voor het stoplicht.
Vond dat dat wel beter kon voor iemand die geen beginner is dus tempo omhoog.
Dag 2 precies zelfde rondje gedaan maar wel op het juiste punt aangezet, hardlopen ipv joggen (kwam bekaf thuis) en doorgelopen bij de stoplichten. Resultaat 4,2 km, 6,30 km/u in 26.17 min.
Dit klopt niet en werkt niet bepaald motiverend. Wie kan mij helpen
Gloa schreef:Gloa schreef:Ik heb de strava geïnstalleerd. Als het weer een beetje meewerkt morgen een rondje doen en eens uitproberen
Hij werkt blijkbaar niet goed.
Dag 1 had ik hem iets te vroeg aangezet want ik moest nog een 100m wandelen en de hondjes aanlijnen voordat ik kon gaan rennen. Ik kwam uit op 4,5 km en 6,55 km/u in 31.40 min. Waarbij ik 2x kort stil heb gestaan voor het stoplicht.
Vond dat dat wel beter kon voor iemand die geen beginner is dus tempo omhoog.
Dag 2 precies zelfde rondje gedaan maar wel op het juiste punt aangezet, hardlopen ipv joggen (kwam bekaf thuis) en doorgelopen bij de stoplichten. Resultaat 4,2 km, 6,30 km/u in 26.17 min.
Dit klopt niet en werkt niet bepaald motiverend. Wie kan mij helpen