@Wollie, lekker hoor dat eten

@Winner goedzo! weer 1,3 kg eraf
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tarzan schreef:Karin, wat goed!!
Ohja in de morgen en middag drink ik nog soyamelk erbij en in de yoghurt doe ik zemelen en uiteraard beleg op de crackers en brood maar dat bepaal ik op het moment Dat ik het ga eten![]()
Maar weinig calorieën ja? Ik heb er geen idee van dacht dat het zo wel goed zou zijn.
Wat zou ik er nog bij kunnen eten? Maar goed dat ik het lijstje dan even neergezet heb!
Daarom val ik dus waarschijnlijk nauwelijks af als ik te weinig eet!
_Tarzan schreef:De crackers zijn de volkoren van Lu dus de grote zal ik maar zeggen
Die eet ik veel liever dan een boterham
Wollie, kan ik buiten de groente nog iets eten waar wat in zit?
(Straks thuis maar even wat groente naar binnen werken! Heb op het werk helaas alleen snoep en brood tot mijn beschikking)
Ik heb overigens geen honger met dit lijstje maar dat komt misschien omdat ik er aan gewend ben?
Ik hoor heel graag tips of iets waardoor ik mijn dagelijkse patroon zo goed mogelijk kan maken, ik wil afvallen!! Haha![]()
Naoom, zelf sinaasappels persen geen optie? Kun je ook de avond van te voren doen, gezond en nog veel lekkerder dan jus D'orange uit pak!
Naoom_ schreef:Nomarjet, ik denk dat kwarktaart het beste is.![]()
Karin, super goed!
Ik ben een kilo aangekomen, maar had ik ook wel verwacht na 5 dagen zo belabberd gegeten te hebben.
Vanaf vandaag maar weer strak bezig gaan.