Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sharmila

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:11

Ik zit te wachten op een blush van sleek en 2 nyx jumbo eyepencils. En ik zou volgende week wel even per ongeluk expres Mac en Bobbi Brown willen gluren...... Heb mijn zinnen gezet op die nieuwe donkerbruine/taupe lipstick van Rihanna....als hij tenminste al te koop is natuurlijk. Zal perfect matchen bij mijn bruine huid.
En ik moet nieuwe concealer hebben, die heb ik altijd van bobbi brown. Samen met de corrector een perfect match voor onder mijn ogen.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:14

ohw nee lees dat ie pas op 4 september uitkomt in de webshop en 11 september in de winkel.....dan zit ik dus in curacao. Baal als een stekker...... -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:20

Rianne1979 schreef:
Helaas is mijn gezichtsprimer op en ben ik op zoek naar een vervanger. Welke kunnen jullie aanraden? Beetje budgetproof is welkom.

Ik heb die altijd van Gosh.

Zelfs met mijn vette huid blijft alles goed zitten!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:22

Sharmila schreef:
ohw nee lees dat ie pas op 4 september uitkomt in de webshop en 11 september in de winkel.....dan zit ik dus in curacao. Baal als een stekker...... -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-

Aww is er niet een vriendin of familielid die het voor je wilt bestellen?

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:25

Haha weet al wat het antwoord is. Dat ze niet mee gaan werken aan die rare dure onzin van me. Hahaha.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:28

Sharmila schreef:
Haha weet al wat het antwoord is. Dat ze niet mee gaan werken aan die rare dure onzin van me. Hahaha.

Oh :\

Misschien dat iemand hem hier zo mee wilt bestellen? Er was volgens mij nog een Bokker die de lipstick prachtig vond.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:32

ohw dat zou wel een idee zijn inderdaad....Misschien iemand in de buurt van Rotterdam??

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:36

Wat jammer Sharmila, misschien is er hier wel iemand die het voor je mee kan bestellen. Mooie look! Ik vind je nagellak mooi!

Ik vertel heel wijselijk niet aan mijn vriend wat ik allemaal uitgeef aan make-up :)
Dit is hoe ik eruit zie vandaag
http://instagram.com/p/r9QHOFH5Pw/?modal=true

Heb m'n ogen opgemaakt met Inglot, donkergroen met bruin :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:37

Mooie look!

Ik ga vandaag m'n nieuwe Zoeva kwast uitproberen voor foundation, en ik ga ook gelijk voor het eerst de True Match testen :):)

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:43

Welke kwasten heb je Emma? Ik heb toevallig vandaag Zoeva kwasten besteld, dus ben wel benieuwd wat jij er van vindt :)

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:43

hihi ik probeer het ook te verbergen aan mijn man. Maar hij is echt een slimmerd, of ik heel dom kan natuurlijk ook. Ik heb de blush van sleek heel stiekempjes besteld.....en toen kreeg ik dus een mail van paypal over de betaling. Hij wilde net een foto op mijn ipad bekijken. Plop een popup van mijn mail. U betaling is afgerond en er stond achter sleek verder niet veel eigenlijk. Hij wist gelijk wat ik had besteld! Hij zei je hebt een blush gekocht he....ik een rode boei natuurlijk. Hij helemaal lol dat ie me door had. Irritant.

Sowieso is hij ook zo'n man die alles ziet. Mijn eyeliner die ik op heb vandaag is ook nieuw. Zit hij vanochtend helemaal te kijken. Volgens mij heb ik die eyeliner nog nooit gezien want die andere glimt een beetje en deze niet.....shoot.....weer door de mand gevallen. :=

Nieuwe lipstick ziet hij ook altijd direct! Zelfs als de tint net ietsjes anders is.....echt irritant zo'n man. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:49

Ik heb de Silk Finish foundation kwast besteld, en nog een crease kwast. Allebei uber zacht en volgens mij is die Silk Finish super fijn voor foundation! :j

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:06

Jou man ziet het tenminste, als ik iets nieuws heb wat ik dan heel bijzonder vind (of heel heldhaftig zoals bijvoorbeeld lipstick) dan moet ik hem erop wijzen :')

Ik heb de Classic brush set besteld, ben heel benieuwd. Als 't goed is krijg ik 'm morgen binnen :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:06

Hahhaha Sharmila, dan heb je een van de weinige mannen die dat wel opvalt.

Ik was laatst helemaal verbaasd dat mijn vriend zei: 'Je wilde toch lippenstift kopen bij de MAC?'. Huh, hoe onthoudt 'ie dat _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:08

Shar dat zou ik wel een beetje eng vinden := verder van he dit vind ik wel mooi komt t hier niet haha

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:21

Hihi lekker makkelijk zo'n man. Nee die van mij is net een vrouw af en toe. Moet zo om hem lachen. Als we naar een feest gaan wil hij vaak mijn kleding uitkiezen. Hij legt 9 van de 10 keer ook echt iets leuks neer. En makeup ook. Meneer noemt zijn wishlist even op en ik doe het dan. Soms.... Met makeup ben ik wel lastiger. Hij gaat bijna altijd voor een bruine smokey eye met roze naturel lipstick, eyeliner en nepwimpers trouwens. Hahahaha

Hij is zelf ook zo'n type dat zijn kleding perfect moet zitten en matchen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:35

Ow mijn vriend zegt altijd dat ie alles mooi vind. Of ik nou in een oversized hoodie op de bank zit zonder make-up of van top tot teen ben opgemaakt en aangekleed. Hij zei laatst alleen dat ie de candy yum yum niet mooi vond. Dat was echt voor het eerst (!!!) dat ie iets niet mooi vond.

Paardrijbroeken vind ie trouwens ook geweldig… :') (Zitten zo lekker strak bij je kont.. )

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:48

Sharmila Haha moest wel even heel hard lachen om jouw post. Wat een echtgenoot zeg :D
Als ik een neutrale look op heb, ziet mijn vriend zelfs heel vaak gewoon niet dat ik make-up op heb. Terwijl ik vind dat dit echt een groot verschil maakt. Nou ja, de ooglook is niet heel opvallend dan (glanzende oogschaduw op ooglid en wat donkerdere matte kleur in de crease) maar als ik mijn wenkbrauwen invul en concealer op heb vind ik dat zo'n verschil. Snap echt niet dat ie dat niet ziet _O-

Haha _Nelleke_ Zo typisch mannen _O-

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:58

Die vriend van die vriendin waar ik net een shoot mee had (deed loveshoot met hun) die vond t ook verschrikkelijk dat ze makeup op had _O- Maar ik had alleen op mezelf gerekend met makeup toen ik daar naartoe ging dus ik had alleen Ruby Woo en True red bij.. beide nogal rood dus :'D Dus ze had lipgloss opgedaan dus met het eerste zoentje was het gelijk 'EW DAT PLAKT' en daarna wilde die geen kus op dr voorhoofd geven omdat er een beetje foundation zat _O-
En toen we net klaar waren met die shoot was t ook meteen 'wanneer ga je die zooi eraf halen'.. lol die houd duidelijk niet van makeup :'D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:22

_O-

Heb net maar even een catrice eyepencil gehaald :)

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:48

xNavatu schreef:
Die vriend van die vriendin waar ik net een shoot mee had (deed loveshoot met hun) die vond t ook verschrikkelijk dat ze makeup op had _O- Maar ik had alleen op mezelf gerekend met makeup toen ik daar naartoe ging dus ik had alleen Ruby Woo en True red bij.. beide nogal rood dus :'D Dus ze had lipgloss opgedaan dus met het eerste zoentje was het gelijk 'EW DAT PLAKT' en daarna wilde die geen kus op dr voorhoofd geven omdat er een beetje foundation zat _O-
En toen we net klaar waren met die shoot was t ook meteen 'wanneer ga je die zooi eraf halen'.. lol die houd duidelijk niet van makeup :'D

*stille meelezer hiero*

Hoi Naad :D.
Hij vindt makeup wel leuk, maar dan wel van die super donkere smokey eyes zegmaar. Ook dat héél je oog zwart is omlijnd.. en ja, met mijn ogen is dat niet zo mooi _O-. En aangezien ik normaal nooit make up op heb (alleen bij feestjes oid) was het waarschijnlijk gewoon even wennen :P

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:56

Chanel Perfection Lumière Velvet is binnen. De YSL lipstick had ze nog niet :(
Was 25% korting bij 2 producten bij Ici Paris XL, maar had dus maar een ding. Maar de verkoopster heeft me alsnog 20% korting gegeven, al had niet eens gehoeven. Ben echt blij met "mijn" Ici Paris XL hier, hebben altijd alle tijd en aandacht voor je.

En vriendje wou zelfs mee. Die snapt er niks van dat ik zoveel heb en er zoveel aan uitgeef, maar hij vind wel leuk uitzien.

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 15:19

Als stille meelezer kom ik toch even binnenvallen!

Tijdens mijn buitenlandse stage heb ik MAC ontdekt. Toen ik als afsluiter van mijn stage een tegoedbon van MAC kreeg, was de liefde geboren en bestond mijn souvernir-stash vooral uit make-up. Ik ben weg van mijn Please Me en ben op zoek naar een nieuwe lipstick voor de herfst. Ik heb zelf ook Ruby Woo, maar vanwege roodheid in mijn gezicht staan roze-tinten mij toch beter.
Daarom ben ik op zoek naar een paarsige, roze, plum-kleurige lipstick voor de herfst. Diva vind ik erg mooi, maar is me (als ik naar swatches kijk) toch iets te donker. Wie van de Mac-kenners kan me helpen? :)

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 15:48

Haha, hier vindt hij vaak dat ik te weinig make-up op heb. Ik ben leerkracht op een basisschool dus meestal draag ik met werken niet hele heftige make-up, vaak alleen basis met oogschaduw in aarde tinten. Hij staat altijd te springen als ik een keer iets 'heftigs' als lipstick of een smokey eye draag :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 16:11

Ik zit nu met vriendlief in Groningen en kreeg een sponsoring van mijn tante voor het shoppen. Heb MAC Heroine en de YSL Rouge Pur Couture The Mats 208 gekocht. Heb Heroine op en kreeg binnen 5 minuten al van 3 mensen complimentjes, vriendlief vindt hem ook prachtig! :)) Daarnaast ook de Real Techniques Core Collection gekocht. Echt superblij nu <3