Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(Zitten zo lekker strak bij je kont.. )
Maar ik had alleen op mezelf gerekend met makeup toen ik daar naartoe ging dus ik had alleen Ruby Woo en True red bij.. beide nogal rood dus :'D Dus ze had lipgloss opgedaan dus met het eerste zoentje was het gelijk 'EW DAT PLAKT' en daarna wilde die geen kus op dr voorhoofd geven omdat er een beetje foundation zat 

xNavatu schreef:Die vriend van die vriendin waar ik net een shoot mee had (deed loveshoot met hun) die vond t ook verschrikkelijk dat ze makeup op hadMaar ik had alleen op mezelf gerekend met makeup toen ik daar naartoe ging dus ik had alleen Ruby Woo en True red bij.. beide nogal rood dus :'D Dus ze had lipgloss opgedaan dus met het eerste zoentje was het gelijk 'EW DAT PLAKT' en daarna wilde die geen kus op dr voorhoofd geven omdat er een beetje foundation zat
En toen we net klaar waren met die shoot was t ook meteen 'wanneer ga je die zooi eraf halen'.. lol die houd duidelijk niet van makeup :'D
.
. En aangezien ik normaal nooit make up op heb (alleen bij feestjes oid) was het waarschijnlijk gewoon even wennen

Daarnaast ook de Real Techniques Core Collection gekocht. Echt superblij nu