Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Samantha ik moet hier toch wel om lachen. Al bijna nieuwe schoenen gekocht hahaha, zooltje vergeten.
( tussen de 04:00/04:15). Daarna hadden we nog een toetje van 2x200. De laatste liepen we op 3:20! Er liep een nieuw lid mee, ze is 8 weken geleden bevallen. Zij liep ontspannen al deze snelheden... Echt wauw wat een powervrouw is dat zeg! Anyway, ik heb dus toch niet zo licht getraind als wellicht bedoeld maar wel lekker. 

Toch maar een plan maken om binnenkort eens een (klein) rondje bos te gaan doen!
Ik loop wel echt heel veel langzamer dan jij, maar als dat geen probleem is neem ik je aanbod graag aan. Hoe is het inmiddels met je buik, gaat het al iets beter? Goed dat je je loop hebt ingekort. Heel toffe foto weer met Meeko zo, echt heel leuk om te zien dat je volgens mij echt altijd met een enorme glimlach loopt! Ik snap wel dat je zusje niet zo blij was met ruim 15 km als ze er normaal max 10 loopt
Zo mooi weer je grafiek met je sprintjes, en wat snel
Veel plezier in de hoge veluwe vandaag!
Je ziet op de foto wel dat je je aan het verbijten bent idd, wel toffe foto! Toch geen nieuwe schoenen dus?
Wandelen is ook fijn maar niet als je hardlopen in de planning had. Ik hoop dat ze je kunnen helpen bij de pijnpoli, ik duim ook heel hard mee!
Het was zwaar, maar wel gelukt
Ook heel constant zelfs rond de 5.50 min/km. Tot zover rustig aan doen na de wedstrijddag.
Jullie baantrainingen klinken toch ook wel heel interessant! Ben je nu inmiddels al iets minder moe?

Wat tof dat ze onderzoek doen daar! Ik ben benieuwd of er uiteindelijk mooie data uit het onderzoek komt. Leuk dat jullie nog een keer gratis mogen komen ook, dat is helemaal mooi meegenomen. Wat worden die bomen alweer snel kaal he, het valt me ineens op op je foto's. Ging het nu wel weer lekker met lopen tov het weekend?
Dan de PR tijdens de CPC of Alphen en dan Rotterdam omdat die mij zo tof lijkt

Lisitano schreef:Leonie, je hebt helemaal gelijk. Ik voel me aangesproken en zal binnenkort hopelijk weer meekletsen. Ik kan voor nu niet elke keer reageren en alleen in mijn hoofd yay roepen voor iedereen is niet goed genoeg.
Sorry
Dan is het niet moeilijk vol te houden.
Oepsie. Achja het was maar een kleine rondje, gewoon omdat het kon en omdat het zo lekker weer was!
Ik zal er in ieder geval beter op letten!