Ik wandel altijd op 'echte' wandelschoenen(als je begrijpt wat ik bedoel) als ik de natuur in ga heb te vaak natte voeten gekregen
gaucho
Geplaatst: 30-08-22 20:53
Ik heb nog een paar waterdichte trailschoenen, en wandelschoenen. Met hardlopen vind ik waterdicht echt te warm. Ondergrond is hier in de omgeving ook veel minder nat dan ik gewend was.
Het was een prachtige avond, mooie foto's allemaal. En mooie, nieuwe schoenen zie ik voorbij komen. Ik heb ook genoten van de zonsondergang in het park met de hondjes.
Ik heb weer een paar wandeldates gepland. Het komt er even niet van, verbouwing in huis loopt uit, op het werk chaos.. dus op deze manier ‘moet’ ik wel en kan er niets tussen komen.
Jammer je laatste dagje met Nova Marlinde, maar er kwam weer een hondje toch? Nova heeft in ieder geval nog even genoten van een mooi rondje zo te zien.
Mooie paddenstoelen weer Moonsparkle
Gezellig Gaucho dat jullie weer samen een rondje hebben gelopen. Schoenen zien er comfortabel uit. En leuke kleurtjes! En mooie lucht tijdens het uitproberen van je schoenen!
Die van jou zien er stoer uit Bootsiebob. Mooie lucht ook.
Heerlijk Goof. En ook zal zo'n mooie lucht.
Wat goed Mandy dat je wandeldates hebt gepland. Wel jammer dat de rest chaos is.
Lekker begin Faringo. Ook mooie lucht haha
Goedemorgen Lizard!
Ik heb ook nog de lucht vastgelegd gisterenavond. Blijft heerlijk dat vakantiegevoel in Harderwijk. We wonen hier vandaag alweer een jaar. Tijd gaat snel.
Suzanne F.
Geplaatst: 31-08-22 08:20
Mooi kunnen die luchten zijn hè? Hier heb je ook een plek waar je de zonsondergang prachtig kan zien over de weilanden. Heel bijzonder.
Ik ben Sharon, 22 jaar en woon in Putten. Ik vind wandelen echt geweldig en doe het dus ook graag. 1,5 week geleden ben ik met mijn vriend een maand door Frankrijk, Spanje en Portugal gaan roadtrippen en heb daar ook hele mooie wandelingen gemaakt. Maar pfoeh, de kilometers hier zijn niet de kilometers daar :’) Was wel ontzettend gaaf!
Daarnaast ben ik ook bijrijdster van Roos en Anton van Shirley (Sure_lee) dus daar wandel ik ook graag mee