Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Needje schreef:Wat mensen willen ligt er maar net aan wie je spreekt en waar zij tegenaanlopen met de regels.
secricible schreef:precies dat Needje, iedereen wil wat anders. De een wil versoepeling, de ander wil juist de boel verscherpen dus je doet het toch niet goed. En iedereen wil versoepeling op andere vlakken, vaccins moeten andere prioriteiten krijgen. De mens is een egocentrisch wezen wat dat betreft.
En als over 3 weken de boel verslechterd dan is het "zie je wel dat we nooit hadden moeten versoepelen, die engelse variant en er werd al gewaarschuwd enz. enz."
SusanH schreef:Misschien moeten we de media dan ook eens kritisch tegen het licht houden. Ben het wel eens met het groter/anders neerzetten dan het feitelijk is. Zelfde met die zogenaamde bijwerkingen van de vaccinaties, en die mevrouw die overleden is. Ze melden eerst dat er iemand overleden is. Dan denk je, nee zeg, wat erg! Om er vervolgens achter te komen dat mw al over de 90 was, en bekend was met diverse gezondheidsklachten. Ik snap ook wel dat je niet alle info in de kop kwijt kan. Maar de manier waarop berichten gebracht worden zou wel anders kunnen.
En dat opschieten met vaccineren...er schijnen dus gewoon vaccins weggegooid te worden omdat men uitging van die 5 doses per flesje. Echt zonde. Terwijl er al schaarste is.
SusanH schreef:Misschien moeten we de media dan ook eens kritisch tegen het licht houden. Ben het wel eens met het groter/anders neerzetten dan het feitelijk is. Zelfde met die zogenaamde bijwerkingen van de vaccinaties, en die mevrouw die overleden is. Ze melden eerst dat er iemand overleden is. Dan denk je, nee zeg, wat erg! Om er vervolgens achter te komen dat mw al over de 90 was, en bekend was met diverse gezondheidsklachten. Ik snap ook wel dat je niet alle info in de kop kwijt kan. Maar de manier waarop berichten gebracht worden zou wel anders kunnen.
En dat opschieten met vaccineren...er schijnen dus gewoon vaccins weggegooid te worden omdat men uitging van die 5 doses per flesje. Echt zonde. Terwijl er al schaarste is.
besita schreef:5% vind ik veel Secricible
Op 10000 geprikte per dag is dat telkens 500 per dag die niet gebruikt worden terwijl iedereen erop zit te wachten ..
SusanH schreef:Ik vind hem ook mooi, die grafiek. Maar ik heb voor mezelf nog steeds geen overtuigend bewijs gezien dat het ook echt die kant op gaat. We gaan het meemaken.