Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fokfanaat schreef:Sharani schreef:Bedankt voor de uitleg Snippergroen. Dat van die vezels vroeg ik me ook al af. Vezels zijn volgens mij, soms een onderschat onderdeel van de voeding.
maar die zitten ook in groente, en van de meeste groentes kan je onbeperkt eten.
Snippergroen schreef:Ik zit even in dilemma. Gisteren na de sauna was ik echt extreem moe. De ontspanning was dus goed geluktGoede nacht geslapen, maar vandaag echt mijn dag niet. Nog steeds heel moe, geen concentratie, brainfog.. Ik kan het helaas niet helemaal verklaren dus ik kijk het even aan.. en nu twijfel ik of ik straks naar de sportschool moet gaan en kijken wat er kan, of dat ik mijn lijf een dagje rust moet geven. Ik vind het lastig inschatten of ik er goed aan doe wel te gaan trainen en er misschien beter van word, of dat ik juist proactief moet zeggen: even rustig aan vandaag. Help?
gaucho schreef:Snippergroen schreef:Ik zit even in dilemma. Gisteren na de sauna was ik echt extreem moe. De ontspanning was dus goed geluktGoede nacht geslapen, maar vandaag echt mijn dag niet. Nog steeds heel moe, geen concentratie, brainfog.. Ik kan het helaas niet helemaal verklaren dus ik kijk het even aan.. en nu twijfel ik of ik straks naar de sportschool moet gaan en kijken wat er kan, of dat ik mijn lijf een dagje rust moet geven. Ik vind het lastig inschatten of ik er goed aan doe wel te gaan trainen en er misschien beter van word, of dat ik juist proactief moet zeggen: even rustig aan vandaag. Help?
Als ik na een dagje rust nog dat gevoel heb, doe ik wel iets actiefs maar minder intensief als normaal. Ik knap op van buiten zijn, dus voor mij wordt dat meestal een rondje fietsen en wandelen. Als ik me dan de eerste 15 minuten slechter ga voelen stop ik ermee.
Vanochtend ook rondje hardlopen ingekort naar 5 kilometer omdat mijn hamstrings zwaar bleven voelen.