Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Hier: https://www.aivd.nl/onderwerpen/veiligh ... e-sectoren staan de standaard vitale (onmisbare) sectoren in dit geval zal de overheid hier waarschijnlijk wat sectoren aan toevoegen en misschien ook wel iets weglaten.
Shaggy09 schreef:Ik ben net terug in NL, vloog vanaf Mallorca. Was waarschijnlijk de laatste vlucht voor de komende weken.Ailill schreef:Hier in Spanje een groot drama, vanaf maandag gaat het hele land, sowieso voor 15 dagen op slot.
Heftig hoor.
Mijn nicht zit er ook, maar die wilt nog naar haar thuis (Dublin) vliegen als het kan. Of zijn de vliegvelden ook al dicht?
Hannanas schreef:Mag hopen trouwens dat ouders hun koters dan wel binnen houden.
Zul je zien dat we dezelfde taferelen krijgen als dit weekend: gaan ze lekker vakantie vieren op terrassen en in kroegen, en vermaken kunnen ze zich ook niet alleen dus dat wordt overdag naar Jan en alleman.
Ik mag echt echt echt hopen dat de scholen sluiten met het logische gevolg -> kids thuis.
Sowieso lijkt het me slim dat geen enkel mens zonder nood ergens heen gaat. Dus alleen het nodige reizen voor werk, eten en hulp.
Electra63 schreef:Ben er best wel van geschrokken. Plan was a.s. woensdag terug, dat werd dus vandaag.Ailill schreef:Hier in Spanje een groot drama, vanaf maandag gaat het hele land, sowieso voor 15 dagen op slot.
Heftig hoor.
In Griekenland ook.
Wat een drama, bovenop alle ellende.
Ik werk vanaf maandag thuis.
Maar ik ben vandaag nog boodschappen gaan doen, visite gehad en morgenavond uit eten.
dakplaat schreef:Weet iemand of er extra voorzorgsmaatregelen worden genomen in en rond de vluchtelingenkampen? Als daar iemand met corona langskomt zijn de gevolgen redelijk desastreus ben ik bang.
Hannanas schreef:En welke kampen bedoel je specifiek?
Denk dat er sowieso een hoop kampen aan de goden zijn overgeleverddus als dit virus daar komt dan is er geen tot weinig hulp.