Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blacky schreef:Mijn nieuwe tattoo!7 uur voor gezeten, en nu is de bovenkant en het oor nog niet af helaas. Mijn huid pakte zo onwijs slecht, met de donkerste zwarte tint moest hij er soms wel 5 keer opnieuw overheen..
![]()
[ [url=m/JJXv8s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijnkant van mijn arm was het grootste stuk om te doen aan een stuk, loopt ook nog wat door.
[ [url=m/j33EJ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de neus ook nog wat aan de zijkant/binnenkant arm.
[ [url=m/Eti2X7.jpg]Afbeelding[/url] ]
borstnoot schreef:Hey! Ik heb een tijdje meegelezen met dit topic en ga nu toch zelf een vraag stellen. Ik ben al even na aan het denken over een tattoo maar ik wil eigenlijk meteen een iets grotere, nog een leuke: ik wil hem waarschijnlijk op m'n ribben. Eigenlijk zoals in de foto maar dan met ietsje meer schaduw, niet veel.
Mocht het nog niet duidelijk zijn: ik ben een tattoo virgin. Denken jullie dat het problemen oplevert of zeggen jullie: gewoon doen! Oh en als jullie tips hebben voor artists (liefst via insta) dan hoor ik dat graag! Geld of locatie ''speelt geen rol'', je hebt zo'n ding toch voor je leven.
[ [url=m/cxQ02F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: hoe kan die foto kleiner?
borstnoot schreef:Hey! Ik heb een tijdje meegelezen met dit topic en ga nu toch zelf een vraag stellen. Ik ben al even na aan het denken over een tattoo maar ik wil eigenlijk meteen een iets grotere, nog een leuke: ik wil hem waarschijnlijk op m'n ribben. Eigenlijk zoals in de foto maar dan met ietsje meer schaduw, niet veel.
Mocht het nog niet duidelijk zijn: ik ben een tattoo virgin. Denken jullie dat het problemen oplevert of zeggen jullie: gewoon doen! Oh en als jullie tips hebben voor artists (liefst via insta) dan hoor ik dat graag! Geld of locatie ''speelt geen rol'', je hebt zo'n ding toch voor je leven.
Yv_ schreef:borstnoot schreef:Hey! Ik heb een tijdje meegelezen met dit topic en ga nu toch zelf een vraag stellen. Ik ben al even na aan het denken over een tattoo maar ik wil eigenlijk meteen een iets grotere, nog een leuke: ik wil hem waarschijnlijk op m'n ribben. Eigenlijk zoals in de foto maar dan met ietsje meer schaduw, niet veel.
Ik heb ook zoiets, alleen groter en meer bloemen. Wel ongeveer dezelfde plek. Bij Mandy Denise laten zetten. Ben echt verliefd op de plek, maar heb na het zetten wel 3 dagen rondgelopen alsof ik inelkaar getimmerd was :’).
njiloj schreef:Ik heb alle kleuren van de regenboog.![]()
Maar ook black en grey tattoos. Ik merk alleen verschil met helen als er grote stukken solid zijn ingekleurd. Dit duurt wat langer omdat de huid daar wat meer beschadigd is.
Allergische reacties komen minder voor dan gedacht hoor. Na 2 jaar werken in een tattooshop waar we zo’n 4 klanten per dag wegzetten a 6 dagen in de week, heb ik het 1x gezien.
njiloj schreef:Ik heb alle kleuren van de regenboog.![]()
Maar ook black en grey tattoos. Ik merk alleen verschil met helen als er grote stukken solid zijn ingekleurd. Dit duurt wat langer omdat de huid daar wat meer beschadigd is.
Allergische reacties komen minder voor dan gedacht hoor. Na 2 jaar werken in een tattooshop waar we zo’n 4 klanten per dag wegzetten a 6 dagen in de week, heb ik het 1x gezien.
Willl65 schreef:njiloj schreef:Ik heb alle kleuren van de regenboog.![]()
Im heb uiteindelijk een huistransplantatie moeten ondergaan vanwege de kleur rood .
Willl65 schreef:njiloj schreef:Ik heb alle kleuren van de regenboog.![]()
Im heb uiteindelijk een huistransplantatie moeten ondergaan vanwege de kleur rood .