[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 20:53

Ik heb mijn tatoeerder alweer geappt voor een volgende tattoo afspraak en kreeg al meteen antwoord terug. :o *\%/*

Ollytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 16:27

Blacky schreef:
Mijn nieuwe tattoo! <3 7 uur voor gezeten, en nu is de bovenkant en het oor nog niet af helaas. Mijn huid pakte zo onwijs slecht, met de donkerste zwarte tint moest hij er soms wel 5 keer opnieuw overheen.. #)

[ [url=m/JJXv8s.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zijnkant van mijn arm was het grootste stuk om te doen aan een stuk, loopt ook nog wat door.
[ [url=m/j33EJ9.jpg]Afbeelding[/url] ]

En de neus ook nog wat aan de zijkant/binnenkant arm.
[ [url=m/Eti2X7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Supergaahaaf! Dat zal je dan wel ff gevoeld hebben als het zo vaak moest.... maar hij is top, nu al...

Ollytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 16:28

moralian schreef:
Ik heb vandaag mijn tweede tattoo laten zetten, hij is er een kleine 4 uur mee bezig geweest maar ik ben zeer tevreden! [ [url=m/qdEfXd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cV6tn5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooow ik ben gek van cartoon, heel gaaf!

Ollytje

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 16:31

Oow vannacht in m'n slaap aan m'n tattoo liggen krabben.... washandjes om de handjes vannacht dan maar... hij is op het moment erg aan het vervellen. Hoop dat hij niet zo gaat jeuken als de eerste keer, die jeukt af en toe nog hahaha. 25 april ga ik voor mijn vierde tattoo.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 17:13

Hey! Ik heb een tijdje meegelezen met dit topic en ga nu toch zelf een vraag stellen. Ik ben al even na aan het denken over een tattoo maar ik wil eigenlijk meteen een iets grotere, nog een leuke: ik wil hem waarschijnlijk op m'n ribben. Eigenlijk zoals in de foto maar dan met ietsje meer schaduw, niet veel.
Mocht het nog niet duidelijk zijn: ik ben een tattoo virgin. Denken jullie dat het problemen oplevert of zeggen jullie: gewoon doen! Oh en als jullie tips hebben voor artists (liefst via insta) dan hoor ik dat graag! Geld of locatie ''speelt geen rol'', je hebt zo'n ding toch voor je leven.
Afbeelding
Edit: hoe kan die foto kleiner? :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 17:15

borstnoot schreef:
Hey! Ik heb een tijdje meegelezen met dit topic en ga nu toch zelf een vraag stellen. Ik ben al even na aan het denken over een tattoo maar ik wil eigenlijk meteen een iets grotere, nog een leuke: ik wil hem waarschijnlijk op m'n ribben. Eigenlijk zoals in de foto maar dan met ietsje meer schaduw, niet veel.
Mocht het nog niet duidelijk zijn: ik ben een tattoo virgin. Denken jullie dat het problemen oplevert of zeggen jullie: gewoon doen! Oh en als jullie tips hebben voor artists (liefst via insta) dan hoor ik dat graag! Geld of locatie ''speelt geen rol'', je hebt zo'n ding toch voor je leven.
[ [url=m/cxQ02F.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gewoon doen! Pijn doen ze allemaal. Ik zou naar boo litjes gaan. Ik vind haar bloemen echt prachtig.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 17:30

Ohh ja! Dat is precies wat ik bedoelde met 'iets meer schaduw'. Thanks voor de tip!

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 17:38

Roald van de broek maakt ook prachtige bloemen

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 17:54

Richard Richardson op instagram of Facebook Richardson.tattoo
Heeft mijn beide klaproos tattoos gezet en hij maakt allerlei prachtige bloemen en is ook nog eens een geweldig leuk persoon :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 18:24

borstnoot schreef:

Ik heb ook zoiets, alleen groter en meer bloemen. Wel ongeveer dezelfde plek. Bij Mandy Denise laten zetten. Ben echt verliefd op de plek, maar heb na het zetten wel 3 dagen rondgelopen alsof ik inelkaar getimmerd was :’).

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 19:01

Weer nieuwe afspraak gemaakt voor mijn sleeve af te maken! Omg.... ben pas 6 sebtember aan de beurt pffff... maarja.. voor een goed doel haha. Sta op de uitval lijst dus hopelijk valt er iemand uit! Haha

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 22:05

Ik zou ook Roald van Salon Serpent aanraden :j Hij doet veel en prachtige bloemen.

En wat ze hierboven zeggen, ze doen allemaal pijn. Mijn eerste was ook op mijn ribben en dat was geen probleem. Het is even doorbijten maar dan heb je wel voor de rest van je leven iets moois.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 22:08

Yv_ schreef:
borstnoot schreef:

Ik heb ook zoiets, alleen groter en meer bloemen. Wel ongeveer dezelfde plek. Bij Mandy Denise laten zetten. Ben echt verliefd op de plek, maar heb na het zetten wel 3 dagen rondgelopen alsof ik inelkaar getimmerd was :’).

Ik zou ook Zodiac Tattoo's aanraden. Alberto kan dit ook :)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 22:48

Le nou in Purmerend zet ook hele mooie bloemen.
Zij heeft deze stijl zoals op de foto. Erg mooi, heeft bij mij al meerdere gezet.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 00:12

Mooi idee hoor, blackbear heeft artiesten die dat goed kunnen.

Iemand een tip voor een artiest die bloemen in kleur zet.Mandy Denise staat op 1 bij mij maar misschien zijn er meer die lavendel kunnen zetten

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 19:03

TattooLiesje in Schagen zet ook mooie bloemen

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 14:32

Ik ben gisteren naar mijn tekenafspraak geweest bij de inktfabriek. Over de kolibrie zijn we wel uit, maar wat erbij ben ik nog over na aan het denken. De kolibrie wordt in black and grey. Nu dacht ik aan óf geometrische lijnen óf bloemen. Toen kwamen we uit op een klaproos, maar dat is wel het mooiste om in kleur te zetten en dan aquarel achtig. Alleen de bloem zou dan in kleur zijn en de steel in zwart wat uitschaduwt naar beneden. Nu ben ik altijd een beetje angstig voor kleur, omdat je wel eens hoort dat men allergisch kan zijn en zeker voor rood... Wat is jullie ervaring?

Op mijn schouder heb ik dus een middelgrote tattoo in black and grey en die heeft geen enkel probleem opgeleverd en herstelde snel en goed.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 15:42

Ik heb twee rode tattoo’s en ze heelde sneller. Rode inkt is tot nu te enige inkt waar ik niet allergisch op reageer :')

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 08:58

Heb ook rood maar had geen reactie erop en weer wel of lichte varriant turquoise.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 12:38

Ik heb alle kleuren van de regenboog. :')
Maar ook black en grey tattoos. Ik merk alleen verschil met helen als er grote stukken solid zijn ingekleurd. Dit duurt wat langer omdat de huid daar wat meer beschadigd is.

Allergische reacties komen minder voor dan gedacht hoor. Na 2 jaar werken in een tattooshop waar we zo’n 4 klanten per dag wegzetten a 6 dagen in de week, heb ik het 1x gezien.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 12:54

njiloj schreef:
Maar ook black en grey tattoos. Ik merk alleen verschil met helen als er grote stukken solid zijn ingekleurd. Dit duurt wat langer omdat de huid daar wat meer beschadigd is.

Allergische reacties komen minder voor dan gedacht hoor. Na 2 jaar werken in een tattooshop waar we zo’n 4 klanten per dag wegzetten a 6 dagen in de week, heb ik het 1x gezien.

Im heb uiteindelijk een huistransplantatie moeten ondergaan vanwege de kleur rood .

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 14:41

njiloj schreef:

Mijn man heeft veel zwart-wit en ikzelf ook, en hij is nu aan een sleeve op zijn been in kleur begonnen. Was de eerste keer dat ik kleur heb zien genezen en dat was in vergelijking met zwart best een heftig proces. Het was bij hem gelijk ook een stuk van 30cm waar ze 7u aan gewerkt hebben, met heel veel kleuren. Het is ontzettend netjes gezet door een heel goede artist, maar ik heb nog nooit zo’n dikke en grote korsten gezien :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 16:14

Ik schrok ook van mijn stukken in kleur, black & grey had ik nergens last en was heel snel genezen. Ik heb grote roze bloemen en het korst en vellen proces was echt wel heftiger. Maar geen allergische reactie op de roze tinten.

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 18:07

Willl65 schreef:
njiloj schreef:

Im heb uiteindelijk een huistransplantatie moeten ondergaan vanwege de kleur rood .

Oef... Dit vind ik dan wel weer heftig. Natuurlijk zal het maar héél zeldzaam voorkomen, maar je zou idd net maar die éne persoon zijn...

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 18:16

Willl65 schreef:
njiloj schreef:

WoW. Dat is inderdaad pittig. Weten ze door welke stof in de inkt de reactie kwam?