Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pabie schreef:Haha nu heb ik ook wel heel veel zin om me keer voor een evenement in te schrijven als t weer kan. Halve om te beginnen is me alleen te veel dus wordt een 5 of 10 haha
Niet dat ik al 10 kan lopen maar dat lijkt me opzich wel te trainen voor een wedstrijd
Supervixen schreef:Imay dat hebben we in de vorige coronaperiode gedaan, een 5km loop, georganiseerd door memuska en ik. Met medaille en bijdrage voor het goede doel.
Memuska en ik waren er weer mee bezig in december, maar we hebben nog niet verder doorgepakt.
Ik heb geen strava en wel meer mensen niet, dus we hebben het niet met een strava event gedaan toen. Gewoon binnen een bepaalde periode lopen en het bewijs inleveren.
Supervixen schreef:Ja mij ook, alleen heb ik veel gedoe gehad met de medailles dus liever zonder. Maar het is zo saai zonder iets eraan gekoppeld.. dus als je nog ideeën hebt...
Supervixen schreef:Ja mij ook, alleen heb ik veel gedoe gehad met de medailles dus liever zonder. Maar het is zo saai zonder iets eraan gekoppeld.. dus als je nog ideeën hebt...
Supervixen schreef:Oh ja dat certificaat was ook leuk ja!
Ik had het er met Memuska over dat de winnaar of mensen die mee zouden doen bijvoorbeeld ook een speciale naam of titel bij hun boktnaam zouden kunnen krijgen, als ze daarbij bijvoorbeeld ook een kleine bijdrage zouden leveren aan een goed doel als inschrijving voor de run (lange zin haha).
IMAY1990 schreef:Supervixen schreef:Oh ja dat certificaat was ook leuk ja!
Ik had het er met Memuska over dat de winnaar of mensen die mee zouden doen bijvoorbeeld ook een speciale naam of titel bij hun boktnaam zouden kunnen krijgen, als ze daarbij bijvoorbeeld ook een kleine bijdrage zouden leveren aan een goed doel als inschrijving voor de run (lange zin haha).
Ik was toevallig aan het kijken naar een benefiet run en wat daar eventueel als tegenprestatie bij zou kunnen komen. Ik was na heel veel doorklikken op een t-shirtsite uitgekomen waar je je eigen shirt zou kunnen ontwerpen en via hun zou kunnen verkopen om ergens geld voor op te halen. https://www.bonfire.com/fundraising/
Ik ben er nog niet echt ver ingedoken, en misschien zijn wij daar als groep wel te klein voor maar het zou wel heel vet zijn om iets te kunnen doen met een goed doel
F_Orumster schreef:Ik heb al bijna een jaar niet meer gelopen en vrees dat ik dus weer bij het begin moet beginnen. Ik kan alleen mijn start to run mp3's niet meer vinden. Heeft iemand toevallig deze en vind je het niet erg om te delen? Wordt erg gewaardeerd