Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:36

Magrathea schreef:
Vjestagirl schreef:
Ik ga zometeen een verjaardagscadeautje brengen naar de dochter van vrienden van me. Kan niet wachten om dat kleine gezichtje blij te zien worden.

Is het een herrie makend speelgoed? _O-

Hahaha het is een buurman&buurman poster, en een hele hele hele grote mand vol met knikkers. Ze had van haar ouders al een knikkerbaan gekregen en ze kon nog wel wat knikkers gebruiken }:)

Magrathea

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:41

Buurman en buurman is super cool!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:42

Magrathea schreef:
Buurman en buurman is super cool!

Ze had ook een buurman en buurman taart. Dit kind heeft smaak, ze is helemaal buurman en buurman fan

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 19:56

1 van de tantes had ip een verjaardag een speelgoedteompet gegeven in combi met een trommel. Geluidmakend speelgoed is vanaf toen verboden. Wat een herrie. Denk er je nog 4 andere schreeuwende peuters bij en je bent klaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:25

Geniale tante :D

Ik was vandaag maar wat blij dat mijn oren tijdens een vlucht altijd dichtklappen. Volgens mijn vriend heeft echt een heel kleintje de hele vlucht van 1u van Helsinki naar Rovaniemi zitten huilen en bij het landen het op een giga krijsen gezet...

Hij vliegt ontzettend vaak, dichtbij en ver voor zijn werk en had dit nog nooit meegemaakt.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 22:35

Dat vind ik dan wel weer zielig want dat klinkt alsof zijn oren niet (goed) zijn geklaard. En dat is zoals we wel weten, verschrikkelijk (pijnlijk). Mijn tante heeft dat eens gehad terwijl ik ernaast zat, die zat ook te huilen van de pijn. Opstijgen ging wel, dalen was hel.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 08:02

Jep, kan ik over mee praten, is echt hel. Janken tot je er gek van wordt en je je oren van je kop wil trekken van de pijn.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 08:24

Jongste kleinkind hiernaast ging weer even los
Godskolere wat een stembanden
Mocht er als iets rammelen, dat verschrompeld instant hoor

Ventje is een jaar of 9 en alles komt Met een gruwelijke zeikstem zijn strot uit (daar ben ik sowieso al allergisch voor ) en paar keer per dag gaat ie over de zeik waarbij er op zeer hoge toon Met nogal bruut schelle Kwaliteiten gegild moet worden als een speenvarken
De oudste twee zijn totaal anders
Dus zal wel meer meespelen dan opvoeding
(Maar sowieso , een jaren 50 huis Met drie beschaafde slaapkamers waarin 4 volwassenen huizen momenteel en 3 (pre) pubers is er om vragen denk ik )

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 12:19

Ja gelukkig is het jongste buurkind 13 dus van huilen geen last.
Wel een alleenstaande vader die regelmatig ruzie heeft met zijn oudste... Kan dus ook regelmatig mee genieten van de ruzie.. Altijd fijn.

Andere kant heeft ook kinderen maar die nog nooit gehoord gelukkig.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:00

Prairy schreef:
Jep, kan ik over mee praten, is echt hel. Janken tot je er gek van wordt en je je oren van je kop wil trekken van de pijn.

Me too mijn gehoorgang is wat krapper (als kind extreem veel oorontsteking gehad) dus druk wordt snel hoog en doet vreselijk veel zeer met landen. Heb al van alles geprobeert maar niets helpt echt

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:15

Ik ben erachter gekomen dat ik, misschien juist omdat ze me niet zo interesseren, best goed met kinderen om kan gaan. Hebben jullie dat ook?
Eentje heb ik gevraagd waarom ze mij zo leuk vond, en toen zei ze dat ze het zo fijn vind dat ik nooit stomme vragen stel over school enzo. Tjuh, ik stel geen vragen als ik het antwoord niet wil weten..
Maar ik vond het wel apart. Een vriendin van mij wilt dolgraag kinderen en vond het dus heel jammer dat die kids mij zo leuk vonden ipv haar :+ .. (Ik ook)

Het zijn net katten, die vinden mij ook zo leuk terwijl ik ze verschrikkelijk vind >;) (sorry kattenliefhebbers. Ik weet dat die van jullie heus heel anders zijn O:) )

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:27

Nee hoor, de mijne zijn echt niet anders, vooral de poes niet. Zij vind IEDEREEN leuk. En gaat ook gewoon overal op schoot liggen. 9kg (ja, ze is eitwat aan de zware kant...) Main Coone op je schoot. Of op de meest onhandige plekken een poot neerzetten omdat ze graag over mensen heen loopt.

Mars, ik heb van die Earplugs, die werken meestal wel goed. Zodra ik ook maar iets van dalen voel dan doe ik ze in. Tot nu toe heeft dat nog maar 1x volgens mij niet geholpen. En proberen om eraf te blijven... Ik probeer ook 'naar dat oor te slikken' , kan het niet anders uitleggen. Soort klaren maar dan de zachte manier. Als ik mijn neus dicht knijp en ga blazen weet ik zeker dat ik 10 minuten later gruwelijk pijn ga hebben (been there, done that). En idd, vroeger ook veel oorontsteking gehad. En buisjes.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:53

Ik heb ook van die plugs gehad, airplugs ofzo? Speciaal voor vliegen maar ze hielpen me niet helaas. Klaren kan ik ook niet het doet pijn en ze knallen later even hard dicht. Heb jij ook dat t lang duurt voor ze weer helemaal open zijn? Ik ben minimaal een halve dag doof

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:53

Sintara schreef:
Ik ben erachter gekomen dat ik, misschien juist omdat ze me niet zo interesseren, best goed met kinderen om kan gaan. Hebben jullie dat ook?
Eentje heb ik gevraagd waarom ze mij zo leuk vond, en toen zei ze dat ze het zo fijn vind dat ik nooit stomme vragen stel over school enzo. Tjuh, ik stel geen vragen als ik het antwoord niet wil weten..
Maar ik vond het wel apart. Een vriendin van mij wilt dolgraag kinderen en vond het dus heel jammer dat die kids mij zo leuk vonden ipv haar :+ .. (Ik ook)

Het zijn net katten, die vinden mij ook zo leuk terwijl ik ze verschrikkelijk vind >;) (sorry kattenliefhebbers. Ik weet dat die van jullie heus heel anders zijn O:) )

Heel herkenbaar dit. :=

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 14:00

Mars schreef:
Ik heb ook van die plugs gehad, airplugs ofzo? Speciaal voor vliegen maar ze hielpen me niet helaas. Klaren kan ik ook niet het doet pijn en ze knallen later even hard dicht. Heb jij ook dat t lang duurt voor ze weer helemaal open zijn? Ik ben minimaal een halve dag doof

Yup... Kan ook niet onder water. Lopen ze vol, zelfde probleem en 3 dagen doof.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 14:03

Herkenbaar :') was tot mijn 4de zo goed als doof maar ik had oa vocht achter het trommelvlies . Vliegen heb ik 1x gedaan en in augustus weer dus ik ben weer bezorgd -O- , het doet zo zeer vliegen aan mijn oortjes ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 14:10

Ik kan ook heel goed met kinderen hoor, niks mis mee. Ik ben echt een childmagnet :')
Zelfs paar jaar terug op een bruiloft, kreeg ik een kindje in mn armen gedrukt, die al de hele middag wakker was en niet wilde slapen. Bij iedere mogelijke oom, tante, neef, nicht op de arm geweest, maar niemand had succes. Zat ik daar, met de baby, met 15 minuten compleet in coma :')

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 14:55

Met baby's heb ik echt helemaal niks, en zij niet met mij. Maar de grotere varianten vinden het kennelijk helemaal oke als je ze aanspreekt met "dakduivels" "stelletje heksen" "ellendelingen" etc. Tsja, de ouders halen dan wel eens een wenkbrauw op.... Volgens mij vinden ze het om te beginnen erg prettig als je ze niet met zo'n piepstemmetje adresseert en in duidelijke termen als "kappen nou" en "opflikkeren" spreekt.
Als ik dit zo typ ben ik echt de nachtmerrie van de gemiddelde ouder... toch word ik af en toe nog gevraagd voor logeerpartijtjes of oppassen?!?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 14:58

wittepit schreef:
Met baby's heb ik echt helemaal niks, en zij niet met mij. Maar de grotere varianten vinden het kennelijk helemaal oke als je ze aanspreekt met "dakduivels" "stelletje heksen" "ellendelingen" etc. Tsja, de ouders halen dan wel eens een wenkbrauw op.... Volgens mij vinden ze het om te beginnen erg prettig als je ze niet met zo'n piepstemmetje adresseert en in duidelijke termen als "kappen nou" en "opflikkeren" spreekt.
Als ik dit zo typ ben ik echt de nachtmerrie van de gemiddelde ouder... toch word ik af en toe nog gevraagd voor logeerpartijtjes of oppassen?!?

"He, jij! Dakduivel! Opflikkeren!" :') _O-

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 15:39

wittepit schreef:

Hahaah briljant. Zoiets heb ik dus ook altijd. Zelf denk ik dat ik best knorrig en kortaf tegen ze doe maar de kinders zelf blijkbaar niet.

Een voorbeeld, we waren in walibi fright night en een meisje van 12 dat ook mee was schrok heel erg van een acteur, dook zo´n beetje gillend in mn armen.. Dus ik zeg: ´niet zo overdrijven hoor, dat is gewoon een acteur´ wring haar van me af en duw haar weer naar voren. Blijkbaar heb ik haar daarmee helemaal gerust gesteld enzo.
Ander kind, 6 of 7 jaar, ging zitten klooien op een stoeprand. Opzich prima maar het leek erop dat toen er een auto aankwam, hij er waarschijnlijk wel onder zou raken dus ik zeg: ´Je moet daar even mee ophouden´. Hij zei iets terug dat begon met ja maar... En toen zei ik: ´ja dat zal best maar ik zeg dat je er nú even mee op moet houden´. Waarop hij zei: ok :D En zn moeder was helemaal over the moon, dat ik hem zo goed had aangepakt en zo´n goede moeder wordt later, blablaa..
:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 18:33

Ik vind kinderen ook echt niet leuk en probeer ze zoveel mogelijk te negeren, kan er gewoon niet mee over weg. Als ze pas geboren zijn gaat het wel, maar als ze iets ouder zijn vind ik er al niks meer aan. Vooral kleuters niet.

Ik ben van de week nog op kraamvisite geweest, kind was bijna 5 kilo met de geboorte, je zal het maar uit moeten persen..

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 23:08

5 kilo??? De mens is de enige diersoort waarbij de omvang van de schedel van de nakomeling 110% van de doorsnee van het geboortekanaal is. Juist. Het pást dus gewoon niet. Kan je fontanellen installeren tot en met, maar het past. Gewoon. Niet. Klaar. We moeten uitsterven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 23:13

:') :') :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 23:19

Dat hele zwanger/bevallen verhaal is gewoon heel slecht bedacht. En dan ook nog maandelijks ongesteld.... vrouwen komen er bekaaid van af.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 01:31

wittepit schreef:
5 kilo??? De mens is de enige diersoort waarbij de omvang van de schedel van de nakomeling 110% van de doorsnee van het geboortekanaal is. Juist. Het pást dus gewoon niet. Kan je fontanellen installeren tot en met, maar het past. Gewoon. Niet. Klaar. We moeten uitsterven.

_O- _O-