[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:05

velvetblack schreef:
Mamamiesje, je hebt echt niks te klagen. Je oogt veel jonger (en dat, ondanks het werken met kinderen haha)

:') _/-\o_

Bedankt voor de complimenten dames. Zal zo even verder proberen te reageren, via de laptop.
Eerst even kroost het bed in werken ~~}>

MamaMiesje

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:22

Shizzel...05:00 a.m. en dan met roze aan de slag durven; :wow: respect _/-\o_ Gedurfd hoor ,maar staat je goed :j

Mondy Hot Red Lips ! Mis alleen wel wat balans bij je wenkbrauwen, die vallen wat weg nu? Die mogen best wat donkerder om je gezicht meer te laten spreken denk ik :j

Eight welke kleur/merk lippenstift is dat? Errrrg mooi :j

Wat een lange wimpers heb je Donnar <3

Resistance jij hebt inderdaad een heel sprekend hoofd, daar hoef je haast geen contour voor te gebruiken! Ook al van die killer jukbeenderen! :oo

Ik ben nog braaf in afwachting van mijn Mineralissima make-upjes; wachten duurt lang :):)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:24

Bedankt voor de complimenten! Ben ook blij met mn volle lippen.. hoef niet te tekenen :D

Mamamiesje... heb ze hier ook gedaan. Nog donkerder ga ik zelf niet mooi vinden. Vind dit al donker zat :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:26

Oh hihi :D
Ik heb ze ooit een keer laten verven, loop je 3 dagen voor schut omdat ze nog zo donker zijn en daarna is het wel cool, maar ja...dat slijt zo weer.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:35

Marrit ik ben ook team oranje :D

Mondy schreef:
Staat je mooi :j

Vandaag voor t eerst mn make-up met alles erop en eraan gedaan. Voor de 1e keer niet heel ontevreden.[ [url=m/0oTnnq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn gezicht lijkt donkerder dan mijn hals maar dat is gelukkig niet :)

Vind deze look erg goed gelukt!
Ruby Woo staat je ook erg mooi trouwens!

Dirndl vrolijk gezicht heb je, en gewoon doen die make-up naar conferenties!

xU_Blinghx jammer dat ze niet zo prettig zitten maar die falsies zijn wel heel tof erbij <3

MM welkom jij ook al zo'n leuk vrolijk gezicht. :D Ik vind je overigens helemaal geen onregelmatige teint etc. hebben zo van de foto!

Shiz om 5 uur := respect, dan heb ik eeecht geen zin om meer dan mascara uit de kast te trekken. Mooie kleuren weer!

Eight lastig is dat he make-up goed op de foto zetten helemaal met mobiel... maar ziet er mooi uit :j

Donnar ook mooie look weer, knappe meid blijf je toch :)

Resistance ik kan het niet zo goed zien op de eerste foto maar op basis van de 2e foto zou ik zeggen dat je geen foundation nodig hebt, mooie huid heb je! En goeie jukbeenderen om te highlighten :P

Een tijdje terug toen ik MAC Mocha kocht vroeg iemand om een foto (Shiz geloof ik?) nouja... beter laat dan nooit zullen we zeggen :+ Verder bruine ooglook met het witte chocolade palette. En echt waardeloze mascara, moet echt nieuwe deze doet weinig, dus als iemand nog (niet waterproof) favorieten heeft roept u maar...
Kan niet wachten tot m'n Morphe er is, losgaan met herfstkleurtjes :D

Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:40

Fenrir jouw lippen en ogen! Wauw! Echt prachtig :)

De lipstick is van colourpop, kleur alyssa :) blijft heel lang netjes zitten.. verslaving thanks to Shizzel :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:43

fenrir, waanzinnige ogen heb je :j

*Gaat lijstje op telefoon aanmaken :+ *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 21:05

velvetblack schreef:
Resistance schreef:
Ik heb vandaag voor het eerst contour geprobeerd! :D

Dit vandaag gekocht:
[ [url=m/WLfsdG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Resultaat:
[ [url=m/84Gl6V.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben er nog niet echt goed in. :') iemand tips? Dit was ook de eerste keer dat ik foundation gebruikte. Foto btw niet echt goede kwaliteit.

Zonder is het zo ter verschil:
[ [url=m/iEiGeE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je ziet het door de selfiecam niet goed, dus echt verschil kan ik niet noemen. Je hebt een heel mooi apart gezicht. Al eens aan hollands next top model gedacht? :P

Dankjewel! :D Nog leuker: ik ben op Instagram door onder andere Micha Models benaderd. Ze waren erg enthousiast, tot ze ontdekten dat ik 1.63 was. :') Helaas :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 21:12

>;) discriminatie

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 21:19

Hallo dames

Heb jullie vreselijk verwaarloosd, zooo druk met vanalles momenteel.

Afgelopen weekend is mn kappersvriendje geweest om mn haar te verven. Normaal heb ik, als im iets doe qua kleur, blonde dunne plukjes, maar wilde iets anders. Hij mocht zich uitleven. En dat is hem toevertrouwd, hij weet wat ik wel en niet mooi vind en zal nooit iets "raars" doen.

Hij had volgens mij de kleur id richting van Fenrir in zn hoofd, dan een bailliage (of hoe je dat schrijft) richting warm blond/caramel.

Alleen pakte de kleur op mn haar volledig verkeerd en werd ik een soort wortel die door de spraytan was geweest... En dan niet goed overlopend in het lichte dus was lachen gieren brullen want was geen porum haha

Afbeelding
Afbeelding

Gelukkig heeft hij een magical touch en is het nu mega tof.
Gister heeft hij de kleur gedaan en geföhnd, de foto’s heb ik vanochtend gemaakt, id woonkamer, met mn telefoon en de selftimer :D Krullen zijn na het wassen weer terug :D
Ik heb me vanochtend ook lekker opgemaakt. Gebruikt:
Estee Lauder double wear foundation
Contour NYX Taupe
Collistar Bronzer
Mary Lou Manizer highlight
Brow wizz medium brown
MUG oogschaduw icm Urban Decay oogpotlood.

Afbeelding
Afbeelding

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 21:34

Shizzel toffe look! En wat knap dat je zo vroeg zo'n complete look maakt, ik neem dan genoegen met creme en mascara :')
Mondy gave kleur op je lippen, staay je prachtig!
Eight jouw ogen <3 super strakke wing!
Donnar prachtige kleur ogen, zie niks van je onrustige huid zo. Wel vervelend, ik ken het zo goed :n
Resistance jou vind ik ook echt prachtig, heeel mooi authentiek gezicht!
Fenrir wat een toffe foto! Die oogkleur icm de kleur op je lippen (die overigens óók heel mooi zijn)!
Michelle dat oranje _O- niet jouw kleur laten we maar zeggen haha. Maar wat mooi is t geworden zeg! Staat je goed.

Hier geen goede foto van vandaag, had Stone icm Whirl op mn lippen. Stone wordt toch te grauw.. Dus daar nog even een goede oplossing voor vinden haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 21:35

MerleSimone schreef:
Shizzel toffe look! En wat knap dat je zo vroeg zo'n complete look maakt, ik neem dan genoegen met creme en mascara :')
Donnar prachtige kleur ogen, zie niks van je onrustige huid zo. Wel vervelend, ik ken het zo goed :n
Fenrir wat een toffe foto! Die oogkleur icm de kleur op je lippen (die overigens óók heel mooi zijn)!
Michelle dat oranje _O- niet jouw kleur laten we maar zeggen haha. Maar wat mooi is t geworden zeg! Staat je goed.

Hier geen goede foto van vandaag, had Stone icm Whirl op mn lippen. Stone wordt toch te grauw.. Dus daar nog even een goede oplossing voor vinden haha.

Er zat niks op m'n lippen _O-

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 21:37

Resistance schreef:
MerleSimone schreef:

Huh, daar heb ik toch ook niets over gezegd? _O- Zei dat je zo'n mooi gezicht hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 21:38

MerleSimone schreef:
Resistance schreef:

Huh, daar heb ik toch ook niets over gezegd? _O- Zei dat je zo'n mooi gezicht hebt!

Oh ik las verkeerd! :')

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 21:49

Wow, ik lees even vooral mee. Maar moet even reageren op de nieuwe coupe van Michelle. Staat je super zeg! Echt wauw!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:00

Michelle77 schreef:
Hallo dames

Heb jullie vreselijk verwaarloosd, zooo druk met vanalles momenteel.

Afgelopen weekend is mn kappersvriendje geweest om mn haar te verven. Normaal heb ik, als im iets doe qua kleur, blonde dunne plukjes, maar wilde iets anders. Hij mocht zich uitleven. En dat is hem toevertrouwd, hij weet wat ik wel en niet mooi vind en zal nooit iets "raars" doen.

Hij had volgens mij de kleur id richting van Fenrir in zn hoofd, dan een bailliage (of hoe je dat schrijft) richting warm blond/caramel.

Alleen pakte de kleur op mn haar volledig verkeerd en werd ik een soort wortel die door de spraytan was geweest... En dan niet goed overlopend in het lichte dus was lachen gieren brullen want was geen porum haha

[ [url=m/DyLW8k.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MTgIA2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gelukkig heeft hij een magical touch en is het nu mega tof.
Gister heeft hij de kleur gedaan en geföhnd, de foto’s heb ik vanochtend gemaakt, id woonkamer, met mn telefoon en de selftimer :D Krullen zijn na het wassen weer terug :D
Ik heb me vanochtend ook lekker opgemaakt. Gebruikt:
Estee Lauder double wear foundation
Contour NYX Taupe
Collistar Bronzer
Mary Lou Manizer highlight
Brow wizz medium brown
MUG oogschaduw icm Urban Decay oogpotlood.

[ [url=m/kYPWKF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/26Yo4S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Niet om te bashen, maar ik vind het een beetje jammer dat je bijna niet reageerd in dit topic. Je gaat niet in op andere meiden etc. Als je reageerd, gaat het vaak alleen over jezelf. Dat is niet erg, maar geef andere meiden ook lof/tips :)

Nieuwe kleur haar staat je tof! Ik zou wel je foundation een beetje aanpassen. Door je oranje haren, lijkt je huid ook wat oranje. Kan ook door de foto komen hoor!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:20

Nieuwe aankopen! TheBalm Nude Dude palette en NYX Jumbo stick in Milk.

Afbeelding

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:22

Fenrir ... ik hoop ooit je skills te hebben :D Gave kleur op je lippen !! T is dat ik als t goed is de smashbox liquids onderweg heb...

Michelle je haar is nu echt super gaaf ! Je gezicht vind ik qua kleur erg oranje en wat vlekkerig overkomen ? Kan door de camera komen of je foundation/bronzer? Benieuwd hoe je eigen kleur is.

Nianne mooie aankopen... maar waar is die stick voor :?
Laatst bijgewerkt door Mondy op 25-10-16 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:23

Is een beetje de foto en de invalshoek denk (hoop) ik, maar het zou kunnen dat het qua tint nu even niet matcht.

Snap helemaal wat je bedoelt hoor! Maar momenteel even zo druk, lees eigenlijk altijd tussendoor wel mee en bij, maar tegen de tijd dat ik op tablet zit om te reageren ben ik alles alweer vergeten. Maar ga erop letten en mn best doen ;) want in rustige periodes reageer ik wel gewoon zoveel mogelijk als ik iets aan te vullen heb. Tips vind ik altijd lastig, omdat er naar mijn idee anderen zijn die dat veel fijner en beter lunnen dan ik. Ik denk dan snel, wie ben ik om dat te doen, doe zelf ook maar wat :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:27

Mondy schreef:
Fenrir ... ik hoop ooit je skills te hebben :D Gave kleur op je lippen !! T is dat ik als t goed is de smashbox liquids onderweg heb...

Michelle je haar is nu echt super gaaf ! Je gezicht vind ik qua kleur erg oranje en wat vlekkerig overkomen ? Kan door de camera komen of je foundation/bronzer? Benieuwd hoe je eigen kleur is.

Nianne mooie aankopen... maar waar is die stick voor :?

Zorgt er blijkbaar voor dat kleuren meer knallen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:33

Voor je ogen ? Weer iets geleerd :j
Ben erg benieuwd, wil je een met en zonder foto maken ? (Alsin elk ook 1 wel 1 niet)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:36

Sorry meiden ben op vakantie dus lees mee maar daar houdt t ook wel n beetje op sorry..
Mooie looks kwamen er voorbij!
En super gaaf mies!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:07

Mondy schreef:
Voor je ogen ? Weer iets geleerd :j
Ben erg benieuwd, wil je een met en zonder foto maken ? (Alsin elk ook 1 wel 1 niet)

Kan het voor je proberen. Mijn front camera is alleen niet van dergelijke kwaliteit dat het er écht scherp uitziet helaas.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:12

Ik heb dat jumbo oogpotlood van nyx ook sinds 2 weken, heb hem alleen nog maat 1x gebruikt.
Ben al 4 dagen make up loos. En de keren dat ik oogschaduw gebruikte zat het er al op en was ik hem vergeten te gebruiken xD

Gebruiken jullie onder dat oogpotlood nog een primer? Want als ik het goed begreep is de potlood zelf ook een primer.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:17

Fijne vakantie Suus!

Heel mooi dat nude dude palette, werkt hij fijn? :) vind the balm zulke leuke verpakkingen hebben! Mary loumanizer staat nog op de wish list maar ik denk dat lightscapade nóg eerder komt, vind die wel zo gaaf en mooi :)