Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elkee schreef:Voor de mensen die in de buurt van Uden wonen. Woensdag gaat de v&d open voor uitverkoop. Wij verkopen daar Sleek, en dat gaat mega in de aanbieding. Zeker het ritje waard
Mooie look, maar echt arabisch vind ik het niet. Eerder gewoon een super mooie draagbare look!
Ik zal het morgen eens proberen, dat arabische! Leuk.
Citaat:De curator meldt desgevraagd aan De Telegraaf dat de winkels op dezelfde tijden open zullen zijn als voor het faillissement.
De eerste tientallen vestigingen openen woensdag al. Het gaat dan vooral om filialen in middelgrote steden, zoals Delft, Venlo, Hengelo en Gorinchem. Een dag later gaan de grote vestigingen in onder meer Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven, Maastricht en Enschede open.
Jans schreef:Als er iemand toevallig bij V&D komt en Sleek Enchanted Forest palette ziet liggen, zou die persoon die dan voor mij mee willen nemen? Ik red het zelf niet om naar een VD te gaan de komende tijd waar ze sleek hebben
BelleTessa schreef:Heeft er iemand interesse in de NYX Lingerie Liquid Lipsticks?
De review van LotteLovesBeauty is echt goed, ze wordt steeds beter! Vind de kleuren alleen een beetje saai..