Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:57

Gewichtjes, hoewel ze heel weinig gebruikt worden en in level 2 een stoel. Het duurt 40 min. inclusief warming up en cooling down, maar het is wel een erg gezellige workout. Ik heb eerst de shred gedaan en vervolgens ripped. Let wel: Killer Buns is een van haar zwaardere workouts. Ik voelde mezelf behoorlijk in vorm na ripped, want ik was dan toch ook alweer 2 maand bezig en probeer steeds alles op het moeilijke niveau te doen, maar Killer Buns was wel pittig. Maar wel erg vrolijk en gezellig!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:03

Wauw 40 min!
Dat is best lang! Hoelang ben jij al bezig en hoe hou je de discipline al zolang vol?

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:14

Goede foto's zag ik zeg!!!!
Ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en een oude fijne rijbroek uit de kast gehaalt...... Guess what? Hij past!!!!! Wwoooeeeeiiiii zit straks met een mega glimlach in het zadel! Kan de foto helaas niet uploaden vanaf mijn telefoon maar ben er trots op! Straks die wii eens voorzien van nieuwe batterijen en weer verder sporten haha nu heb ik weer helemaal mijn motivatie terug hoor!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:18

Kel2004 schreef:
Begin: 68,8 kilo en absoluut geen zin om een foto te maken hahaha
http://www1.picturepush.com/photo/a/124 ... /image.jpg

Dus vandaar de slechte kwaliteit en de flateuze houding hahaha

Dag 15
http://www1.picturepush.com/photo/a/124 ... /image.jpg
Dag 30
http://www5.picturepush.com/photo/a/124 ... /image.jpg

Dag 15
http://www2.picturepush.com/photo/a/124 ... /image.jpg
Dag 30
http://www3.picturepush.com/photo/a/124 ... /image.jpg

Dag 15
http://www3.picturepush.com/photo/a/124 ... /image.jpg
Dag 30
http://www4.picturepush.com/photo/a/124 ... /image.jpg

Sorry dat het verschillende setjes zijn, daar had ik even niet over nagedacht. Maar goed, ik ben super tevreden, ik wil nog wat navel blubbertjes weg hebben en mn love handels en dan vooral die op mn rug, dus waar je nieren zitten zeg maar, daar wil ik nog wat ripped worden :j Eigenlijk voornamelijk dus vet verbranden.

Ik vind mezelf na 3 stoppen met roken pogingen en uiteindelijk 5 maanden rook vrij te zijn weer bikini PROOF :o

wat goed KEL!!!!!

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:20

Wauw Kel wat een goed resultaat!
Weer helemaal summerproof :)

Gisteravond voor het eerst killer buns & thighs level 2 gedaan, pff
echt zwaar. Had ik niet verwacht aangezien ik de afgelopen tijd 2 workouts
achter elkaar plak. Naderhand level 1 ripped gedaan, en nu voelen mijn benen
echt heeel zwaar en moe dus vandaag ripped l2 en BFBM om mijn benen even te laten ''rusten''.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:21

Mooi resultaat Kel! :)

Ik heb net level 2 afgerond! en nog een keertje level 1 erbij gedaan , vind een half uurtje steeds te weinig :o

Morgen meten en wegen!

Zaterdag level 3!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:45

ik ga over een week foto's maken, hopelijk zie ik net zoveel verschil als Kel :j
Misschien ga ik weer de shred nog een keer doen, want ik doe best veel dingen niet op de Nathalie manier.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:57

IMJ: Ik ben denk ik begonnen op 3 januari, heb 2 smokkeldagen gehad met de shred, daarna onmiddellijk Ripped gedaan en daarna Killer Buns. In Ripped mag je 1 a 2 rustdagen dus dat gaat erg vlot na de verplichte 30 dagen van de shred. De meeste van de meiden die rond die datum begonnen zijn zijn nog steeds bezig en zo motiveren we ook elkaar :) En 40 minuutjes is maar 10 minuten langer dan de shred natuurlijk. Hoewel ik moet bekennen dat ik als ik begin wel denk 'heh bah, 40 minuten!', maar het gaat zo voorbij (meestal).

Ik ben toen ik jonger was véél zwaarder geweest en heb daarna problemen met voeding ontwikkeld. Ben al zo lang ik me kan herinneren aan het lijnen. Maar de vetjes rond mijn navel kreeg ik niet weg. Door de shred ben ik veel meer moeten gaan eten en vooral gezond, waardoor ik mij onbeschrijflijk veel beter voel dan daarvoor! Heel traag verlies ik gewicht (wat voor mij absoluut niet meer hoeft) maar de vetjes smelten ook weg nu. Door het resultaat van de shred was ik meteen verkocht om te gaan rippen; ik was - 10 cm buikomtrek kwijt. Qua zelfdiscipline lees ik vaak de tumblr van Rebel_Jits, dat helpt enorm! En gewoon het verschil met hoe ik me vroeger voelde en nu is op zich erg motiverend. Daar zit vooral de gezonde voeding voor iets tussen natuurlijk: heel veel fruit, groenten (soms nog ietsje te weinig haha) en geen chips, koeken, snoepen meer, volkoren producten; een gezonde calorie-inname. En af en toe een keertje zondigen natuurlijk ;)

Luigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 12:12

Ik ben nu begonnen aan level 3 van shred maar nog niks afgevallen :(. Hoe doen jullie dat toch? :)

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 12:15

Mooi resultaat Kel2004!

Ik lees hier al een tijdje mee en wil nu ook gaan beginnen.
Hebben jullie de work-outs op DVD? Of volgen jullie het programma via internet? Of de Wii? Wat werkt het makkelijkste?
Op youtube zie ik heel veel soorten trainingen van Jillian Michaels. Wat is de beste om mee te starten?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 12:22

lang leve youtube

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 12:25

Ik ben net begonnen met de 30day shred. Die is prima om mee te starten, moest even wennen maar na de eerste keer weet je wat je te wachten staat en is het best heel lekker! Je kan hem vinden in de OP. :)

Bhriseis, vind het toch heel knap dat je het volhoudt. Blijf hier gewoon lezen, dan blijf ik hopelijk net zo gemotiveerd!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:16

Dankje! En na de shred kan het allemaal op een iets rustiger tempo, gewoon dertig dagen eventjes doorbijten. Succes!

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:56

Bhriseis schreef:
Dankje! En na de shred kan het allemaal op een iets rustiger tempo, gewoon dertig dagen eventjes doorbijten. Succes!

Dat vind ik ook wel fijn. Dat je met Ripped of Killer Buns niet meer iedere dag een workout hoeft te doen. Ik heb iedere week wel een dag waarop het niet zo goed uitkomt, dus dan voel ik me wat minder schuldig dat ik een dag heb overgeslagen.

Ik heb de shred ook al afgerond en nu bezig met een combinatie van Ripped en Killer buns. Vond het wel fijn om eerst de shred gedaan te hebben, want de andere twee zijn toch wel een tikkie zwaarder! Shred is een goede basis, maar wel even 30 dagen doorbijten dus :j

Ik ben trouwens ook geen gewicht verloren met de shred en ook in cm's was het verschil niet zo groot als met sommige anderen hier. Dat zorgde er bij mij voor dat ik even in een dipje kwam en weinig zin meer had om door te gaan. Maar heb het toch weer opgepakt! Ik heb eens goed stil gestaan bij wat er voor mij WEL veranderd is (betere conditie, strakker in mn vel, fitter) en dat was voor mij voldoende motivatie om toch verder te gaan. Dus ook al zie je niet direct resultaat, geef niet op! Denk aan wat het je oplevert en je zult zien dat je daar ook best tevreden mee kunt zijn.

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:22

Ik heb gister niet geshred en vandaag ook nog niet, ik was heel de morgen zoo duizelig dat ik gewoon omviel. Ik heb de dokter gebeld en het is waarschijnlijk los gruis in mn oor wat op mn evenwichtsorgaan gaat zitten. Voor maandag ga ik maa een afspraak maken voor meer info.
Als ik me zo betre voel ga ik wel shredden maar dan op de nathalienathaliemanier ;)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:34

Net ripped dag 1 gedaan, bij circuit 1 daht ik echt 'oooooh :D ' en kwam circuit 2 en dacht ik 'oooooh :( '

Maar een vraagje, doe je ripped nou 7 dagen + 2 rustdagen ertussen
Of doe je het 7 dagen - 2 rustdagen ertussen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:36

guccio schreef:
Ik heb gister niet geshred en vandaag ook nog niet, ik was heel de morgen zoo duizelig dat ik gewoon omviel. Ik heb de dokter gebeld en het is waarschijnlijk los gruis in mn oor wat op mn evenwichtsorgaan gaat zitten. Voor maandag ga ik maa een afspraak maken voor meer info.
Als ik me zo betre voel ga ik wel shredden maar dan op de nathalienathaliemanier ;)

Anita bedoel je :P

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:16

guccio, dat is heel vervelend, ik heb het helaas ook wel is en de wereld draait echt rond, je wordt er misselijk van (tenminste, had ik) beterschap!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:41

Hallo ladies.

Ik kom me ook weer melden in dit topic.
Ga niet terug lezen en ga ook niet alle pb's beantwoorden want daar heb ik echt geen tijd voor. :o

In elk geval goed om te lezen dat jullie nog steeds zo fanatiek zijn!
Ben trots op jullie.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:02

Jeetje, wat een mooie resultaten Kel! Dat beloofd wat voor de na-foto's van het Rippen! ;)

Wie weet is de vraag al eerder voorbij gekomen, maar jullie gaan zo snel, dat ik de laatste tijd geen pogingen meer onderneem om bij te lezen. Ondertussen ben ik aanbeland bij het tweede level van de Ripped in 30 workouts, maar in de eerste ronde krachtoefeningen zit maar één keer de staggered row. Klopt dat? Aangezien je met beide armen een andere beweging maakt, vind ik het zo raar dat je dezelfde oefening niet nog een keer in spiegelbeeld uitvoert.

Hierna wil ik de Killer Buns and Thighs doen, want ik heb niet het idee dat mijn billen en dijen zoveel profijt hebben van de shred en ripped (wie weet ben ik gewoon niet fanatiek genoeg?). Maar uit hoeveel levels bestaat die eigenlijk? Ik las al wel dat die levels elk tien dagen duren en je minstens één rustdag per week moet nemen?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 17:15

Mooi resultaat Kel, top! :)

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 17:27

Zo dan, de eerste keer level 1 gedaan. Ging best goed, op mijn kuiten na. Die deden echt zeer.

Hulstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:43

Zojuist begonnen aan level 1. Ben erg benieuwd naar de reslutaten....en hoop dat ik gemotiveerd kan blijven want wil toch wel ernstig wat vetjes kwijt.

entless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:51

Ik meld mij nu ook maar, vandaag heb ik dag 10 van level 1 overleefd.
Het voelt erg goed om zo bezig te zijn. Ik heb even gespiekt voor de Yoga meltdown, die wil ik ook gaan doen.

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:17

Aangezien ik de shred een beetje saai vond worden en het me tegen zat om elke dag te moeten ben ik een andere workout van jillian gaan doen. Banish fat boost metabolism! Ik vind het wel een leuke afwisselende workout maar wel erg pittig! Zijn er nog meer die deze doen? En hoevaak per week (moet) doen jullie de workout?