Wollie, hier eten we gekookte aardappels, groente en vlees, niet veel bijzonders dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lonneke_ schreef:Ik eet een broodje als avondeten, niet bijzonder goed, maar ik moet om half 6 werken en ik vind ervoor eten zo vroeg. Iemand hier die daar een tip voor heeft, brood is natuurlijk niet echt geweldig..
Cassandra, Emma, Beterschap! Je kan je zo onwijs beroerd voelen van die zooi
wollie2004 schreef:Emmaa_ schreef:Ik ben sinds februari uit huis en ik kan je alvast waarschuwen.. Bij mij heeft het gelijk gestaan aan 5 kilo aankomen. Natuurlijk kan je makkelijker voor jezelf koken en dus zelf bepalen wat je eet, maar zelf bepalen wat je eet houdt ook in dat je snel makkelijk gaat denken en even snel noodles eet of patatjes haalt ipv een goede maaltijd. Daarbuiten moet je de stress die verhuizen, en dan vooral als je voor het eerst op jezelf gaat wonen, niet onderschattenIk ging uit stress gewoon heel veel eten. Nou moet ik daar wel bij zeggen dat mijn vaste vriend 1 februari ook nog eens voor een half jaar naar het buitenland is vertrokken, samen met die verhuizing veroorzaakte dat wel veel stress.
uhhu! Had ik ook last van!!
Emmaa_ schreef:Waar ga je naartoe verhuizen als ik vragen mag?
lonneke_ schreef:Dat is op zich wel een idee, kan het alleen niet gekoeld bewaren, dus zou het dan goed blijven tot een uur of 8?
Wat een lekkere dingen komen er voorbij. Die ga ik onthouden, ik ben vaak zo koos inspiratieloos met avondeten!
Dais_ schreef:Denice, je gaat er weer helemaal voor zo te lezen! Enneuh, als ik vrij ben ga ik juist veel onregelmatiger/ongezonder eten
LynnDenise, jammer dat het even wat minder ging. Aardbeien zijn lekker![]()
Cass1991, fijn dat er wat af is ondanks je misdragingen
Max_en_Max, ik herken dat heel goed! Ik had altijd een thermoskan thee naast me staan. Ik dronk met gemak 3 a 4 liter thee op een dag. Daarnaast is fruit ook heel erg goed, of kook eens een eitje als tussendoortje! Succes ermee
Ik heb de 5 ergste dagen ooit achter de rug. Ik ga het niet eens allemaal opnoemen, het is echt ernstig.... Vanochtend ging ik met knikkende knietjes op de weegschaal en wat denk je? Gewoon een halve kilo afgevallenZo vermoeiend. Al weken blijf ik hangen op hetzelfde gewicht, en na 5 dagen zondigen val je af.
Nouja, vandaag doe ik een balansdag. Ik eet gezond, maar slechts de helft van wat ik normaal zou etenWe gaan er weer voor. Ik wil er nog 1 kilo af voor mijn een na laatste doel!