Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Killyenn schreef:Een dikke bos krullen föhn je echter niet droog, dat gaat nooit een mooi effect geven. Je föhnt het tot het punt waarop het nog net niet begint te frizzen, en laat het vanaf daar natuurlijk opdrogen.
Neemt natuurlijk niet weg dat de kleur gewoon wel goed er uit had moeten zien!
Corelli schreef:Killyenn schreef:Een dikke bos krullen föhn je echter niet droog, dat gaat nooit een mooi effect geven. Je föhnt het tot het punt waarop het nog net niet begint te frizzen, en laat het vanaf daar natuurlijk opdrogen.
Neemt natuurlijk niet weg dat de kleur gewoon wel goed er uit had moeten zien!
Hoeft niet hoor, je kunt krullen prima drogen onder een kap of met een föhn met diffuser
daisssx schreef:Weet iemand of er ook goedkopere shampoos conditioners zonder siliconen zijn? Ik heb slag/krul en siliconen werken dan niet heel erg mee..
Ik gebruik het nu van dr. Organic maar ik vind dit wel redelijk prijzig.
Yasmine schreef:daisssx schreef:Weet iemand of er ook goedkopere shampoos conditioners zonder siliconen zijn? Ik heb slag/krul en siliconen werken dan niet heel erg mee..
Ik gebruik het nu van dr. Organic maar ik vind dit wel redelijk prijzig.
Ik weet niet wat je budget is, maar de Yes to Carrots/Tomatoes/Cucumbers (hebben ze oa. bij De Tuinen) zijn siliconevrij. Ik geloof dat je daar €10 voor betaalt voor een heel erg grote fles en ik vinder erg fijne shampoo en conditioner!