Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 09:14

linoleum schreef:
Die YSL staat ook al mijn verlanglijstje <3
Bij Miss Lipgloss zag hij er nog mooier uit. Ik ga volgende week even bij Ici Paris XL kijken voor foundation en die lipstick.

Hij staat ook al hoog bij mij op het lijstje <3 Kwam hem zowel bij veracamilla, misslipgloss en teskuh tegen en wauw! Prachtige kleur.

Pff sta echt zo in twijfel wat ik wil bestellen bij mac... Wil deep dampson, satin taupe en embark nog graag. Maar ook.... ruby woo en 2 lipsticks uit de novel romance collectie... Moet eens op zoek naar een geldboom denk ik :')

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 09:22

_O- ik zoek met je mee Melis

en wow.. die tattoo is best wel slecht gezet :')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 09:25

Ik weet alleen wel eens wat van drugstore lipsticks omdat ik er werk :') maar moet toegeven, heb al een hele tijd niks meer gekocht bij ons, behalve mascara's toen die 1+1 waren, voor de rest vind ik veel uiteindelijk toch weer niet fijn. Loop liever in mijn pauze naar mac O:)

Die YSL is inderdaad mooi zeg!

Ehh melis... als jij die geldboom hebt gevonden he, mag ik dan een zaadje of een stukje? O:)

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 09:36

Natuurlijk als ik ooit zo'n boom heb krijgen jullie een stukje!

hahaha verschrikkelijk dit :')
Legde mijn ''dilemma'' gisteren ook uit aan mn vriend wat moet ik nou kopennnnn!!!
Hij vroeg hoe duur zijn die lipsticks dan; uh 18.50 :7 PER STUK ??? uh ja.. hahahahaha :Y)
Gelukkig doet ie er niet moeilijk over. Heb vorig jaar als kadootje beide palettes van urban decay Oz the great and powerfull (theodora & glinda) van hem gekregen omdat ik niet kon kiezen. Zo'n lieverd soms <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 09:44

Aww lief!

Nee mijn ouders en zus begrijpen het ook niet, nouja mijn moeder wel! maar mijn vader en zus niet :Y)
Ik maakte het voorbeeld voor mijn pa; ''Jij verzamelde altijd singles, ik verzamel makeup! zoveel anders is het niet''

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 09:48

Oh wat een superlieve vriend heb jij Melis!

Deijs schreef:

Uh dat is onzin :=

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 09:54

Deijs schreef:
Aww lief!

Nee mijn ouders en zus begrijpen het ook niet, nouja mijn moeder wel! maar mijn vader en zus niet :Y)
Ik maakte het voorbeeld voor mijn pa; ''Jij verzamelde altijd singles, ik verzamel makeup! zoveel anders is het niet''

Hahaha zo herkenbaar dit! _/-\o_ Mijn vader verzameld miniatuur morortjes. Maar €70 voor een motortje kan prima maar €30 voor een MFS, hij kreeg zowat een hartverzakking toen ie dat hoorde hahaha.

[quote="Drunksheep"]Oh wat een superlieve vriend heb jij Melis!

Jaa super lief! :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 09:59

Ik steek mn ma gewoon aan :Y) volgende week samen naar adam... willen allebei mac lipstick :P

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 10:05

Drunksheep schreef:

Deijs schreef:

Vind je?! :')

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 10:44

Mag ik meekletsen? Ik lees al een tijdje mee :)
Ik ben nog vrij 'groen' wat make-up betreft (lees, kwasten van de Hema etc.) Vond het altijd zonde van mijn geld om dure producten te kopen. Sinds een half jaar is dat veranderd, door een vriendin ben ik in aanraking gekomen met Inglot en heb ik inmiddels een aantal oogschaduw palletjes van het Freedom systeem. Door dit topic heb ik inmiddels ook twee lipsticks van Nars besteld (en natuurlijk een blush) en heb ik net nieuwe kwasten van Zoeva besteld *\o/*

Geld is nu wel op :=

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 10:46

welkom Liiza :D

Dit topic is slecht voor je portemonnee he? :Y)

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 10:48

Heeel erg slecht :j

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 10:49

Gezellig Liiza!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 10:50

_Nelleke_ schreef:
eenitraM, ik kan je niet helpen met een fijne drugstore lipstick. Wat wel handig is om te onthouden is dat de matte kleuren beter blijven zitten dan romige substanties. Hoe 'vetter' en 'romiger' de lipstick aanvoelt, hoe sneller hij opgaat en hoe vaker je moet bijwerken. Hoe stroever en matter de lipstick eruit ziet en smeert, hoe langer deze meegaat.

Ja, dat wist ik. Maar aangezien het een kleurtje was wat je moet durven en vooral moet kunnen hebben heb ik deze lippenstift tijdens een Rimmel 1+1 actie maar aangeschaft. Aangezien hij zo goed bevalt wil ik een soortgelijke, langer zittende hebben.

Dupe Rimmel Londen Oxford Street heb ik op gegoogled maar helaas niets gevonden :n

Dank jullie wel tot zo ver :D

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:21

eenitraM schreef:
_Nelleke_ schreef:
eenitraM, ik kan je niet helpen met een fijne drugstore lipstick. Wat wel handig is om te onthouden is dat de matte kleuren beter blijven zitten dan romige substanties. Hoe 'vetter' en 'romiger' de lipstick aanvoelt, hoe sneller hij opgaat en hoe vaker je moet bijwerken. Hoe stroever en matter de lipstick eruit ziet en smeert, hoe langer deze meegaat.

Ja, dat wist ik. Maar aangezien het een kleurtje was wat je moet durven en vooral moet kunnen hebben heb ik deze lippenstift tijdens een Rimmel 1+1 actie maar aangeschaft. Aangezien hij zo goed bevalt wil ik een soortgelijke, langer zittende hebben.

Dupe Rimmel Londen Oxford Street heb ik op gegoogled maar helaas niets gevonden :n

Dank jullie wel tot zo ver :D

Zo vervelend he, het ligt echt op t puntje van de tong welke ik er op vind lijken maar kan er maar niet op komen.. :(

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:37

Melis_x schreef:
Zo vervelend he, het ligt echt op t puntje van de tong welke ik er op vind lijken maar kan er maar niet op komen.. :(

Haha :') Zolang je maar niet met de merken MAC of YSL of Dior of Chanel of NARS aankomt vind ik alles prima! :))

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:40

Heeft NYX niets wat er op lijkt?

Jannie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:44

Helaas is mijn gezichtsprimer op en ben ik op zoek naar een vervanger. Welke kunnen jullie aanraden? Beetje budgetproof is welkom.

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:51

Ja NYX heeft een paar die er op lijken! Thnx Deijs kon er niet opkomen!

Google anders even op nyx pink lipsticks. Dan krijg je zo' beetje al hun roze lipsticks + swatches

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:52

:D NYX heeft veel ''dupes'' :) ideaal en zeer budgetproof.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:59

Mijn look vandaag. Heel naturel want ik werk in een dierenkliniek. Niet zo netjes als ik helemaal los ga hahaha.

http://i61.tinypic.com/2qt8rp4.jpg

Op mijn ogen
Ooglid en wenkbrauwbot heaven van het toofaced natural palet en in de crease velvet revolver geblend van hetzelfde palette. Eyeliner van essence, die nieuwe matte die heeeeel goed bevalt trouwens.

Gezicht bareminerals originals foundation. En op mijn wangen van het pumpkin palette van sleek de roze kleur. Klein beetje Mac soft and gentle eroverheen.

Lippen zachtroze gloss.

Ohw ja en mascara! Miss manga mascara. Verschrikkelijke mascara maar ja wil hem opmaken.

Mijn nagels witte nagellak van Sally Hansen en daaroverheen een glitterlakje met hele minuscule gouden glitters van de Hema.
Laatst bijgewerkt door Sharmila op 21-08-14 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:01

Netjes!

Nee van die mascara ben ik ook geen super fan! Snap de hype niet helemaal :)

xNavatu

Net shoot gedaan met een vriendinnetje, en ik had dr makeup gedaan :)) Wilde het eigenlijk niet omdat het bij haar altijd mislukt (ze heeft echt compleet andere ogen dan ik, echt compleet compleet, dus ik faalde hem altijd bij haar) maar nu is het wel een keer redelijk gelukt :))

Deijs schreef:
Drunksheep schreef:

Vind je?! :')

Ik vind de tattoo zelf ook niet slecht gezet hoor.. tis niet mijn soort tattoo en daarom vind ik hem niet mooi maar vind hem niet slecht gezet, vind de kleur overloop etc namelijk wel mooi :j

xNavatu

Sharmila schreef:
Mijn look vandaag. Heel naturel want ik werk in een dierenkliniek. Niet zo netjes als ik helemaal los ga hahaha.

http://i61.tinypic.com/2qt8rp4.jpg

Op mijn ogen
Ooglid en wenkbrauwbot heaven van het toofaced natural palet en in de crease velvet revolver geblend van hetzelfde palette. Eyeliner van essence, die nieuwe matte die heeeeel goed bevalt trouwens.

Gezicht bareminerals originals foundation. En op mijn wangen van het pumpkin palette van sleek de roze kleur. Klein beetje Mac soft and gentle eroverheen.

Lippen zachtroze gloss.

Ohw ja en mascara! Miss manga mascara. Verschrikkelijke mascara maar ja wil hem opmaken.

Mijn nagels witte nagellak van Sally Hansen en daaroverheen een glitterlakje met hele minuscule gouden glitters van de Hema.

Mooi!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:05

Mweh. Stom. Ik kan nergens een swatch vinden van de Michael Kors Coquette nagellak.
Beetje onhandig dat ze die niet gewoon in de winkel verkopen!

Komt er voor jullie binnenkort nog een pakketje? Mijn MAC pakketje komt morgen <3